Sivunapit kyseessä siis?Minulle jäi muuten 2kpl noita nappuloita jemmaan ja tuskin niitä tulen koskaan tarvitsemaan.
Tuolla setillä saa siis kahteen avaimeen nuo puuttuvat napit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Sivunapit kyseessä siis?Minulle jäi muuten 2kpl noita nappuloita jemmaan ja tuskin niitä tulen koskaan tarvitsemaan.
Tuolla setillä saa siis kahteen avaimeen nuo puuttuvat napit.
Juu. Ymmärsin niin. Mulla laitetaan toiseen avaimeen päältä painettava kytkin, mutta toiseen vois viritellä sivupainikkeen.Sivunapit kyseessä siis?
Riippuu vuosimallista, copypastea tuolta kv-foorumilta:
MY13: SW4 / TP6
MY14: SW4 / TP6
MY15: SW3 / TP5
MY16: SW3 / TP5
MY17: N/A
MY18: N/A
MY19: N/A
Eli tuo TP-pinni kytketään maahan. Maa ei ole "mikä vaan" pinni, mutta SW6:n kaksi piirilevyn reunaa lähinnä olevaa pinniä on maita.
Mun 8/2014:ssa oli ainakin tuo kaukosäätö MY15-mallia, onko tuo sitten jo noin aikaisin vaihtunut? Tässä tuolta foorumilta napattu kuva missä näkyy mitkä pinnit yhdistää:
Näytä liitetiedosto 19668
Eli siinä on SW6 kaksi ylintä pinniä eristetty piirilevystä teipillä, alimmat kaksi on maapinnit niin ne saa kytkeytyä noin. Sitten eristetyistä pinneistä piuha sinne TP5:een.
Kokeilin alkajaisiksi ihan pinseteillä yhdistää nuo että toimiiko. Sitä pitää "tuplaklikata" samaan tyyliin kuin takakontin avausnappulaa. Auto kuittaa lukitsemalla ovet ja vilkuttamalla vilkkuja 3 kertaa.
Tuo käytetty painonappi on tämä:
https://www.ebay.com/itm/20PCS-4-4-...tch-SMD-4-Waterproof-copper-head/361565523761
Ja koko komeudelle löytyy ebaystä uudet kuoret missä on tuo neljäs nappi:
https://www.ebay.com/itm/New-Remote...subishi-Lancer-Outlander-Eclipse/191894620615
Ei ole vielä nuo ebay-tilaukset saapuneet.
Minulla ei näyttäisi toimivan ainakaan TP5 pinnistä. Laitatin nappulan TP5:n ja maan välille, mutta ei mitään reaktiota auton taholta vaikka tuplaklikkaillee. Kokeilin myös TP6 pinnistä piuhaklikkauksella, mutta ei sekään vaikuttanut. Olisiko niin, että kun erään mikron päällä on vuosiluku 2017 (auto 2016 vm), ei piilotoimintoa olekaan...?MY13: SW4 / TP6
MY14: SW4 / TP6
MY15: SW3 / TP5
MY16: SW3 / TP5
MY17: N/A
MY18: N/A
MY19: N/A
Eli nyt enää mobiilikäyttö jäljellä normi wifi remote controllin lisäksi. Toimiikohan sekään...?Niin se varmaan on.
Mulla on 8/2014 rekisteröity auto, mutta ainakin avain oli 2015 mallia.. Taitaa Mitsun mallivuosi vaihtua melkoisen etuajassa?
Joo, sivunapit kyseessä.Sivunapit kyseessä siis?
Ebay:n puolelta itse tilailin: LinkkiMistä näitä sivunappeja voi tilata ?
Minun uudessa avaimessa myös vuosiluku 2017, mutta muuten eri merkintä "2017 190520VC"Olisiko niin, että kun erään mikron päällä on vuosiluku 2017 (auto 2016 vm), ei piilotoimintoa olekaan...?
Saakohan noita "vanhoja" avaimia joissa on tuo lämmityksen käynnistysvalmius? Heffu: sulla siis toimii se lämmityksen käynnistyspainike?Minun uudessa avaimessa myös vuosiluku 2017, mutta muuten eri merkintä "2017 190520VC"
Kiitti linkistä. Purkka varmaan ottaa sinun ylimääräiset sivunapit, mutta jos ei ota niin minulle kyllä kelpaa. Avaimessa merkintä 2017 180831 VCEbay:n puolelta itse tilailin: Linkki
Mulla tosiaan 2kpl ylimääräisiä.
Purkka ottaa kohta rotanmyrkkyä ellei saa kaukokäynistymään lämmitystä . Eli sivunappeja en tarvitse, koska avaimessa ei liene valmiutta etäkäynnistää lämmitin. Käsittämätöntä, mutta sen kanssa pitää nyt elää.Kiitti linkistä. Purkka varmaan ottaa sinun ylimääräiset sivunapit, mutta jos ei ota niin minulle kyllä kelpaa. Avaimessa merkintä 2017 180831 VC
Joo, toimii molemmista avaimista.Saakohan noita "vanhoja" avaimia joissa on tuo lämmityksen käynnistysvalmius? Heffu: sulla siis toimii se lämmityksen käynnistyspainike?
Napit ilmeisesti sinulle.Kiitti linkistä. Purkka varmaan ottaa sinun ylimääräiset sivunapit, mutta jos ei ota niin minulle kyllä kelpaa. Avaimessa merkintä 2017 180831 VC
Napit saapui perille ja on kolvattu paikalleen, mutta lämmitys ei lähde päälle. Avaimessa kyllä valo palaa, kun nappia painaa. Onko arvauksia, mikä pielessä ?Joo, toimii molemmista avaimista.
Napit ilmeisesti sinulle.
Laitatko vaikka yksityisviestillä mihin päin napit pitäisi saada kulkeutumaan, niin järkätään.
Wifi toimii mullakin, mutta tarvii pelata lentokonetilan kanssa ja mentävä auton viereen lähettämään ajastus. Auton näytöstä ajastamalla toimii myös lämmitys, joten ei hätiä.Mulla sama ongelma eli valo palaa avaimessa, mutta auto ei reakoi. Tosin ei haittaa enää, sillä mobiilikäyttö sms viestillä toimii hyvin....
Napit saapui perille ja on kolvattu paikalleen, mutta lämmitys ei lähde päälle. Avaimessa kyllä valo palaa, kun nappia painaa. Onko arvauksia, mikä pielessä ?
Napit saapui perille ja on kolvattu paikalleen, mutta lämmitys ei lähde päälle. Avaimessa kyllä valo palaa, kun nappia painaa. Onko arvauksia, mikä pielessä ?
Jep, tuplaklikkauksen vaatii.Niin ja tuplaklikkauksenhan tämä vaatii
Mulla sama ongelma eli valo palaa avaimessa, mutta auto ei reakoi. Tosin ei haittaa enää, sillä mobiilikäyttö sms viestillä toimii hyvin....
Ei toimi tuplaklikkauksellakaan. Olisinko epäonnistunut kolvauksissa. Avain tosiaankin samanlainen kun Heffulla vuosimallia 2017 ja auto -19 mallia.Jep, tuplaklikkauksen vaatii.
Auto vastaa vilkauttamalla vilkkuja 3 kertaa.
Kiitos Zuikin, joka kertoi miten Android puhelin voidaan orjuuttaa käynnistämään lämmitys wifin kautta. Tässä linkki josta selviää perusteet https://www.myoutlanderphev.com/forum/viewtopic.php?f=11&t=4122&start=10Miten sait tuon mobiilin järjestettyä?
Vaikuttaa epäilyttävän lupaavalta . Tuohon syöttiin pitää silti tarttua.Tuli vastaan tämmöinen Ruotsinmaalta.Lämmitysksen ohjausta kännykällä.
https://www.runesdata.se/butik/bilelektronik/mitsing-link/
Vaikuttaa epäilyttävän lupaavalta . Tuohon syöttiin pitää silti tarttua.
Ruottin facebookissa on juttua tuosta.Kysäise samalla support forkalta tuosta Suomeen toimituksesta ja vm range 20xx-2020 yhteensopivuudesta. Vaikuttaa lupaavalta jos ei taskerin kanssa viitsi pelata.
Mitenhän lie tehty softa tuohon ja millä periaatteella toimii... noin tietoturvamielessä kiinnostaa ettei joku aamu ole auto kadonnut omia aikojaan
Mulla sama juttu (auto tuli Ruotsista ja ollut mulla viikon).Tervehdys foorumilaiset. Pientä hajontaa avaimen merkinnöissä. Mulla -16 malli ja avain väittää olevansa -17
Kun lisäksi vielä teki omaani ja vaimon iPhoneen pikalinkin lämmityksen käynnistämiseksi yhden klikkauksen taktiikalla, niin aika vaivattomasti saa esilämmitettyä auton eikä välimatkalla ole juurikaan merkitystä.
Voin kolvailla sen sulle ja nappuloitakin löytyy.
JuuTekisitkö joskus mullekin, jos tilailen osat? Työreissuja aina silloin tällöin etelään, niin samalla jos onnistuisi. Tämä voisi olla näppärämpi kuin viritellä tuo Android-systeemi autoon (yksi vanha Android-laite löytyy, mutta Android 9 ei suostu yhteispeliin auton kanssa).
Kysäise samalla support forkalta tuosta Suomeen toimituksesta ja vm range 20xx-2020 yhteensopivuudesta. Vaikuttaa lupaavalta jos ei taskerin kanssa viitsi pelata.
Mitenhän lie tehty softa tuohon ja millä periaatteella toimii... noin tietoturvamielessä kiinnostaa ettei joku aamu ole auto kadonnut omia aikojaan
Tuohan on siis tämä moduuli:
https://www.aliexpress.com/item/4000049948202.html
Mutta varmaankin se ruotsalaisten "tuote" on tuolle kirjoitettu ohjelmisto joka osaa wifin yli jutella Mitsuun ja gprs-nettiyhteyden yli vastaanottaa komentoja käyttäjän puhelimesta..
Kiinnostaa kyllä, onhan tuo aika paljon modernimpi ajatus kuin Taskerilla renkuttaa android-kännykkää.
Ilmeisesti siis viimein "hakkeroitu" se mitsun sovelluksen ja auton välinen protokolla, että pystyy suoraan komentamaan jostain muustakin laitteesta kuin paritetusta kännykästä..