Eli nyt kaivattais kokemuksia kytkimistä kun olisi omaan tarkotus kohta uusia. Hakusessa sellainen sarja joka kestää satunnaisia lähtöjä mutta samalla ei sais olla ihan hirveä kaupunkiajossa. Eiku kokemuksia ja ehdotuksia tulemaan! :driver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Assari sanoiNo sellainen kysymys sitten, jos ysissä on voimaa vajaa 500 newtonia ja laittaa sinne järeämmän kykän ja harrastaa tuota launchia silloin tällöin niin antautuuko joku muu ennen kun kytkin, eli siis onko järkevämpää laittaa se vakiokytkin ja vaihdella sitä sitten vähän useammin/päästä halvemmalla?
Peke sanoiEi se tuosta ole vielä mikskään mennyt, itekin otin joskus aina jonku lähön eikä kytkin siitä mitään huonoa tykänny. Senhän tuntee sit ku se rupee oikeasti luistamaan, kierrokset nousee tai siis "heijaa" eikä auto kiihdy mihinkään. Sitä ei voi olla huomaamatta.
Oli tiedos, ei mitään oikeaa tietoa...kokemuksia ja hintoja kaivataan!Harri K sanoiHaku.....
esim: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=21432.0
Mulla kanssa ja on kyllä hyvä. Millon ostit oman? Mietin vaan kun tuo uusi ei ole koko pyöreä ja keskiö on jousilla. Onkohan siihen tullut jossain vaiheessa päivitystä. Mulla se levy on kokonainen ja kovalla keskiöllä. Pitääkö sulla se moottorijarrulla rallatusta kovemmilla kierroksilla?Maxxximus sanoiItellä on toi pro blade ja oon tykänny. Voin suositella.
Linkki viittaa osanumeroltaan tähän uuteen "Pro Bladeen", kuva vaan näyttäs olevan vanhan singlen kuva joka taasen on poistunut valikoimista.Bosch sanoiMulla kanssa ja on kyllä hyvä. Millon ostit oman? Mietin vaan kun tuo uusi ei ole koko pyöreä ja keskiö on jousilla. Onkohan siihen tullut jossain vaiheessa päivitystä. Mulla se levy on kokonainen ja kovalla keskiöllä. Pitääkö sulla se moottorijarrulla rallatusta kovemmilla kierroksilla?
Ehdottomasti kuitu kun on vielä tarjouksessa. Ehdottoman mukava ajaa ja toistaiseksi kestänyt yli 600Nm eukku
edit. Nyt puhun kyllä vähän omia. Tommoinen mulla on. Eli ei ole kokonainen mutta erilaisella keskiöllä kuitenkin. Onkohan vanha malli vai eri kytkin?? http://www.racepartshop.com/mitsubishi-evo-4-evo5-6-evo-7-8-9-carbonetic-pro-blade-clutch.html
Peke sanoiYks-levynen vai...? Millanen toi on ajossa ja mitähän kestää? Kiitti jätkät, tämä auttoi jo jotain ja kerron kaverille terveiset. Onko asennus paha homma tai onko jotain mitä ois hyvä tietää? Minkä hintainen on muuten vakiokytkin?
Bosch sanoiMulla kanssa ja on kyllä hyvä. Millon ostit oman? Mietin vaan kun tuo uusi ei ole koko pyöreä ja keskiö on jousilla. Onkohan siihen tullut jossain vaiheessa päivitystä. Mulla se levy on kokonainen ja kovalla keskiöllä. Pitääkö sulla se moottorijarrulla rallatusta kovemmilla kierroksilla?
Onkohan toi ilmoitettu kesto kytkin kuumana? Oma ainakin luistaa kylmänä mutta lämpimänä kestänyt hetkellisesti useita vetoja 670Nm. On kyllä tietyllä tapaa ärsyttävää että normaali ajossa kun lyö isommilla vaihteilla kaasun pohjaan niin hetken luistaa ja kun vähän lämpee ni toimii moitteetta.Speedimports sanoi650Nm tuolle pro paketille on tehtaan ilmottama vääntökesto.
toi sun kytkin käyttäytyy lämmön kannalta vähän erilailla kun tää blade, toisekseen 670Nm tuottavaan koneeseen pitäs oikeesti olla jo 2-levynen kytkin.Bosch sanoiOnkohan toi ilmoitettu kesto kytkin kuumana? Oma ainakin luistaa kylmänä mutta lämpimänä kestänyt hetkellisesti useita vetoja 670Nm. On kyllä tietyllä tapaa ärsyttävää että normaali ajossa kun lyö isommilla vaihteilla kaasun pohjaan niin hetken luistaa ja kun vähän lämpee ni toimii moitteetta.
Pakko kysyä: outo syy-seuraus suhde mielestäni, eihän jakopään rempan pitäis vaikuttaa mitekään, eli sattumaako?Manq sanoiKysytään täällä:
Tänää hain auton jakopää rempasta mutta pitkälle en päässy, kun kytkin jää pohjaan.
Epäiltii että ois kytkimen pääsylinteri menny, mistähän moisen sais? Kyseessä JDM evo 7
Harri K sanoiPakko kysyä: outo syy-seuraus suhde mielestäni, eihän jakopään rempan pitäis vaikuttaa mitekään, eli sattumaako?
oottekos kokeillu ilmaa sitä, vois auttaa ens hätääManq sanoiMietittiin ihan samaa mutta sattumaa, ja hyvä tuuri että ihan melkein korjaamon pihaan hajos.
Mutta tosiaan mistä löydän pääsylinterin? Camskillillä ei näytä olevan kuin työsylinteriä tarjolla
Basbarduu sanoiMistäpäin Manq olet? Tossa ois numero kyseiselle osalle 65-6284 600 158 Sachsin valmistamana.
Nuhapumppu sanoiToooosi paha OT. kysymys,mutta minkävahvuinen on E7-9 kytkinakseli,jos joku vain kehtaa mitata niin olisi hyvä.
Kiitän nopeasta vastauksesta eukkuMaxxximus sanoi24mm on akselin ulkohalkaisija booreista mitattuna.
Nuhapumppu sanoiKiitän nopeasta vastauksesta eukku
Vaihdetaanpa aihetta taas levyihin tässä ketjussa. Hakuun ei heti tarttunut suoraa ratkaisua.simonsays sanoipidä vakiokytkin, toimii hyvin sulakkeena.
Katselinkin noita sre:n hintoja racelta:Basbarduu sanoiToki tuo levyn kesto on paljon käyttäjästä riippuvainen mutta mulla on vähän semmonen käsitys että nuo exedyt ei oo niitä kestävimpiä. Itelläni on Sachs Race Engineeringin kytkin massalevyllä ja oon todella tyytyväinen siihen.
emsii sanoiJos vaihat nii Carboneticin Blade kitti Speedimportsilta tonnin pintaan. Väännön kesto oli muistaakseni 640nm.
Nyt kun oppi ajamaankin sillä niin se toimii ihan hyvin ja kestää aika hyvin luistattaakin.
Ite pitäisin kyllä ihan vakion jos näin jälkikäteen rupeen miettimään...
Mulla on 517nm vääntöä ja hyvin kesti vakio ainakin omassa ajossa.
mystinengalant sanoiSillä hintaerotuksella vakio vs kestävämpi tekee yhden ylimääräisen vaihdon kytkimelle Ja pystyy ajamaankin sillä vakiolla.
Cirrus sanoiEn ole "vakio"vakiokytkinlevyn hintaa timanttitiskiltä kysynytkään edes. Mitähän se maksaa? Camskillillä en huomannut että olisi ollut myynnissä. Exedyä näytti kaikki olevan.
Hakusessa olisi siis entiseen vakioasetelmaan vakiota lahellä oleva levy. Ei ole vain tietoa mikä se on.
Cirrus sanoiEn ole "vakio"vakiokytkinlevyn hintaa timanttitiskiltä kysynytkään edes. Mitähän se maksaa? Camskillillä en huomannut että olisi ollut myynnissä. Exedyä näytti kaikki olevan.
Hakusessa olisi siis entiseen vakioasetelmaan vakiota lahellä oleva levy. Ei ole vain tietoa mikä se on.