Evo IX vaihteisto 6 mt

Vs: Evo IX vaihteisto 6 mt

Outoa... Itselläni tuo kakkoselta kolmoselle vaihtaminen on tökkinyt enemmän. Onko täällä muuten sellaisia, jotka ovat omistaneet sekä Evo8:n että 9:n? Olisin vain kiinnostunut tietämään, että millainen toi kasin 5 lovinen aski oli tähän ysin 6:een verrattuna? Olen kuullut että olisi ollut normaalikäytössä parempi (helpompi).
 
Vs: Evo IX vaihteisto 6 mt

varmaan tää motul gear 300 laitettava sit laatikkoon.
saakos tätä mistäpäin helsinkiä hyllystä? ..aika hiljasta lappeenrannassa.
tai sit jos en viikonlopuksi saa tuota mistään niin redline mt-90 on valinta, toivottavasti on hyvä.
 
Vs: Evo IX vaihteisto 6 mt

Mulla oli IX ennen ja sen aski oli tohon X viisloviseen verratuna loistava! Mulla takkuaa X kaikki vaihteet 2 ja 3 pahiten ylös vaihtaessa.Huomenna maahantuojalle auton kaa ku tampereella nostettiin kädet pystyyn kahden öljynvaihdon jälkeen ???



evoluutio sanoi
Outoa... Itselläni tuo kakkoselta kolmoselle vaihtaminen on tökkinyt enemmän. Onko täällä muuten sellaisia, jotka ovat omistaneet sekä Evo8:n että 9:n? Olisin vain kiinnostunut tietämään, että millainen toi kasin 5 lovinen aski oli tähän ysin 6:een verrattuna? Olen kuullut että olisi ollut normaalikäytössä parempi (helpompi).
 
Vs: Evo IX vaihteisto 6 mt

uskomaton muutos tullut nyt kesällä ja lämpimillä keleillä tuohon vaihtamiseen :eek:
tai sitten olen oppinut vaihtamaan tuolla laatikolla oikein :D
mutta ei töki ja tunnu synkrot enään yhtään kun kesä kelit tuli 8)
onhan se selvä että talvella on jähmeämmän tuntuinen loota mutta en olis uskonut noin isoa eroa olevan.
hieno homma :peukku
 
Vs: Evo IX vaihteisto 6 mt

uusis sanoi
uskomaton muutos tullut nyt kesällä ja lämpimillä keleillä tuohon vaihtamiseen :eek:
tai sitten olen oppinut vaihtamaan tuolla laatikolla oikein :D
mutta ei töki ja tunnu synkrot enään yhtään kun kesä kelit tuli 8)
onhan se selvä että talvella on jähmeämmän tuntuinen loota mutta en olis uskonut noin isoa eroa olevan.
hieno homma :peukku

Itsellä GDi galantissa sama homma (95tkm mittarissa, 03 malli) Eli nyt helteillä menee kakkonen heti sisään, kylmemmällä ei oe menossa.
 
Takaisin
Ylös Bottom