Mr mmc
CS5W ralli///art
- Liittynyt
- 18 Maaliskuu 2004
- Sijainti
- Polvijärvi
Eli L200 on evo6 ahdin, jossa siis 10,5 pakopesä,
Ahtoja sain 1.5bar mutta... Vain jos on 4 tai 5 vaihteella kuormaa tarpeeksi,
1 - 3 vaihteilla nostaa ~1bar 3lla jo 1,2 asti mutta vaatii että kierroksia on koneessa ~4,5trpm
Voisko olla että ahtimen pakopesä on liian iso ?
Vai löytyykö syy omasta kötöstyksestä eli pakosarjasta? Kumminkin normi ajossa 2600rpm@100kmh ahdot vain 0,2 ja nousee erittäin nopeesti jos kaasua painaa sinne 0,8bar tietämiin mutta sen jälkeen vaatii kierroksia että nostaa ahtoja
Eli aika tarkasti täys kaasu kiihdytyksessä
2500rpm = 0,7bar
3000rpm = 1bar
3500rpm = 1,2bar
4000rpm = 1,3bar
4500rpm = 1,5bar
Ideoita?
Vaihtaa evo4 pikku pesällisen?
Heittää romu koppaan nykyisen pakosarjan ja uutta tekemään?
Kumminkin autossa on helkatin hyvä veto jos vertaa vanhaan mikä oli 2.3td galantin ahtimella
Ahtoja sain 1.5bar mutta... Vain jos on 4 tai 5 vaihteella kuormaa tarpeeksi,
1 - 3 vaihteilla nostaa ~1bar 3lla jo 1,2 asti mutta vaatii että kierroksia on koneessa ~4,5trpm
Voisko olla että ahtimen pakopesä on liian iso ?
Vai löytyykö syy omasta kötöstyksestä eli pakosarjasta? Kumminkin normi ajossa 2600rpm@100kmh ahdot vain 0,2 ja nousee erittäin nopeesti jos kaasua painaa sinne 0,8bar tietämiin mutta sen jälkeen vaatii kierroksia että nostaa ahtoja
Eli aika tarkasti täys kaasu kiihdytyksessä
2500rpm = 0,7bar
3000rpm = 1bar
3500rpm = 1,2bar
4000rpm = 1,3bar
4500rpm = 1,5bar
Ideoita?
Vaihtaa evo4 pikku pesällisen?
Heittää romu koppaan nykyisen pakosarjan ja uutta tekemään?
Kumminkin autossa on helkatin hyvä veto jos vertaa vanhaan mikä oli 2.3td galantin ahtimella