Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Onhan niitä ihan mukava aina silloin tällöin tehänostokurki sanoiTaidat tykätä peltihommista?
Se on vanha harlinelta ostettu fk:n ratti mitä tuunasin ralliart tarrallapexi sanoiHieno! eukku
Mistä tuo ratti on hommattu?
Aijaa, no pitää sitten vaan ajaa se hihna hiljaseksinostokurki sanoiMullakin piti uutena jollotusta lämpimänä, mutta sen kuuli vain tyhjäkäynnillä. Ääni sittemmin hävisi itsekseen.
Nyt en äkkiseltään muista mikä rulla.ST sanoiGMB:n rulla?
Ok! Ens viikolla tarkotus hakea semmonen ruiskukone niin mietin että vaihtasko koko kannen vai pelkän ruiskun imusarjan tuohon rempattuun kaasarikoneeseen. Vähä helpompi tulee tuosta turbotus kokeilusta kun ruiskuks muuttaa, niin ei tarvii kaasarin kanssa pelleillä.mikki87 sanoiKaasarikoneen kannes on imusarjan puolella reikä bensapumpulle, ja muistaakseni jotain eroa oli venttiileiskin, olikohan imuvena pienempi ku ruiskun kannes..
TikiMies sanoiOk! Ens viikolla tarkotus hakea semmonen ruiskukone niin mietin että vaihtasko koko kannen vai pelkän ruiskun imusarjan tuohon rempattuun kaasarikoneeseen. Vähä helpompi tulee tuosta turbotus kokeilusta kun ruiskuks muuttaa, niin ei tarvii kaasarin kanssa pelleillä.
Wlooffy sanoiEn tiedä miten galantissa, mutta celestessä ainakin tulee ongelmia sen etuvetosen imusarjan kanssa. Se imusarja ottaa kiinni iskaritorniin / pääjarrusylinteriin.
kuva: http://dy.fi/nku
TikiMies sanoiJuu, kyllä luulisin että se menis galanttiin kun mahtuu kerta tuo dohckilainenkin kun vaan käänsi kaasuläppäkotelon toiselle puolelle. http://tikimies.kuvat.fi/kuvat/Galantin+projekti+kuvat/20140621_141205.jpg
Oisko heittää mittoja imusarjasta niin vois mittailla mahtuuko?
Ps.ei muutes auennu toi sun linkkis
Juu nyt toimii eukku Ai se imusarja on tuommonen 2 osanen. No aika huonosti näyttää sopivan tuossa kuvassa.Wlooffy sanoiMä monta kertaa kokeilin että se varmasti toimisi, mutta ilmeisesti se on suojauksen takana.
Toimiikos toi.
https://onedrive.live.com/redir?resid=1350BE97E7433759!666&authkey=!AOs48iIjeMLQpqM&v=3&ithint=photo%2cjpg
TikiMies sanoiJuu nyt toimii eukku Ai se imusarja on tuommonen 2 osanen. No aika huonosti näyttää sopivan tuossa kuvassa.
TikiMies sanoiNii ja sitäkin mietin olisko järkeä rakentaa 16v kannella vai onko se sama tehä tuolla 8v kannella??
Nyt sitten kokeneemmilta virittäjiltä olis hyvä saada vinkkejä ja tietoa tähän projektiin miten kannattas tehä?
Basbarduu sanoiMartelius vois varmaan tehdä sulle sopivan laipan. Kysyisin ainakin ja myös muista vastaavista putiikeista kuten KKD:ltä. Vie nokat Juhalle http://www.camshaftworks.com/
Hyvälle näyttää eukku
Mr mmc sanoiVoi muutoskatsastas, muistaakseni tarvii eteen jäöhdytetyt levyt ja taakse isommat rummut
TD mallissa olis levyt takana ja jäykkä perä, automaatti ja turbo on erillisjousitettuja
Mr mmc sanoiEi ole lukkoa TDssä...
http://mmc.1g.fi/kuvat/muuta%20sälää/VTS_14_1.avi/_smaller.mp4
Basbarduu sanoiEi tuo konepellin nosto nyt huonolle näytä mut tavallinen ois parempi. Millasta aukkoa meinasit lokariin? Esimerkki kuvaa?
Kiitoksia!Maxx sanoiTää on jo nyt jäätävän hiano eukku
TikiMies sanoiNyt jos alkais tätä konetta suunnittelemaan pellin alle niin mitenkähän tuo moottorinohjaus olis helppo ja halpa toteuttaa? Minullahan oli jo se megasquirt paketti, mutta rahapulassa sen möin pois viimevuonna... Olisikohan järkevää hankkia esim, gti galantin, eclipsen yms johtosarja, anturit ja sitten ecu vaikka evosta tai turbo eclipsestä? Vai miten kannattas tehdä?
Nyt ei kyllä valitettavasti ole mahdollista/varaa ostaa lisää galantteja :-\JK.Galant sanoiHei!
Nyt kun olet päässyt tämän kanssa näin pitkellä, niin voitkin ostaa multa sitten ihan aidon turbo galantin sekä kylkeen toisen priiman vapari galantin kopan. Yhdistettynä saa täydellisen, tai sitten saat paketista otettua kaiken mitä tarvitset... että saat katsastettua tuon omasi.. kun akselit on turbo mallissa, kuten jo 2.0 vaparissakin täysin erilaiset.. koko paketti 1500€ sisältää ihan hirmuisesti osia A161-163A malliin.
Olen huono kirjoittamaan mihinkään mitään, mutta näitä galantteja koko ikäni rakentanut ja osiakin niihin on sitten ihan oikeasti kovasti..
Halaun auttaa, voit soittaa!
050-5112731/ Jarkko
Okei, kiitoksia tiedoista eukkuSlider sanoiIhan mitään älyttömän helppoa tapaa tohon ei varmaan ole. Hintsusti pienempi vaiva on laittaa varmaan sellanen E931 turboecu just jostain eclipsestä, senkin säätäminen reaaliajassa vaatii sen ostrich emulaattorin toki. Noista nyt vois selvitä muutamalla satasella. Huomioitavaa on että esim tollasessa E3x galantissa osa anturin liittimistä vaihtuu siinä 90 luvun hujakoilla. Eli se kannattaa pitää mielessä johtosarjaa hommattaessa.
evo8 ecu on tietysti parempi, jos kiinnostaa jotain flexifuel touhuja tehdä. Vähän enemmän tulee sitten tietysti päänraapimista niiden liitinten kanssa. Viinahommat onnistuu kyllä toki prommillisella vanhemmallakin eculla. Tämän reaaliaikaisesta säätämisestä ei ole tietoa, normaalisti se tehdään niin että auto sammuksissa flashataan uusi kartta.
pidän mielessä eukkucubeqtio sanoiMulta lähtee edukkaasti evo 8 USDM ecu jos kelpaa. Ollut mun autossa ennen ja väistyi nyt toisen ecun tieltä.
Mun tekemät ohjeet on ecun johdotukseen gti galanttiin löytyy jäsenten puolelta, mulla on JDM evo 8 ecu -89 gti galantin johtosarjassa map ohjattunaSlider sanoiIhan mitään älyttömän helppoa tapaa tohon ei varmaan ole. Hintsusti pienempi vaiva on laittaa varmaan sellanen E931 turboecu just jostain eclipsestä, senkin säätäminen reaaliajassa vaatii sen ostrich emulaattorin toki. Noista nyt vois selvitä muutamalla satasella. Huomioitavaa on että esim tollasessa E3x galantissa osa anturin liittimistä vaihtuu siinä 90 luvun hujakoilla. Eli se kannattaa pitää mielessä johtosarjaa hommattaessa.
evo8 ecu on tietysti parempi, jos kiinnostaa jotain flexifuel touhuja tehdä. Vähän enemmän tulee sitten tietysti päänraapimista niiden liitinten kanssa. Viinahommat onnistuu kyllä toki prommillisella vanhemmallakin eculla. Tämän reaaliaikaisesta säätämisestä ei ole tietoa, normaalisti se tehdään niin että auto sammuksissa flashataan uusi kartta.