Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

oliko tasapainoakselin hihna myös kunnossa ja merkeissä? ja katoitko et se öljypympun puoleinen tp-akseli on kohdallaan (voi olla väärin vaikka merkit täsmää) Sen sytkän kattosin lampulla kans...
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

jooonas sanoi
oliko tasapainoakselin hihna myös kunnossa ja merkeissä? ja katoitko et se öljypympun puoleinen tp-akseli on kohdallaan (voi olla väärin vaikka merkit täsmää) Sen sytkän kattosin lampulla kans...
Joo tarkistin monnee kertaa ja kaikki oli kohillaa Ja mulla ei kyllä ole sitä lamppua mutta kaippa se pittää semmonen hommata Onko kui tyyriitä?
Edit: Jaa biltemassa 29e jospa sillä jotaki tekis ;D
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Toiha nyt vaikuttais mun makuun tyhjäkäyntimoottorin tms ongelmalta? Sytkä ja bensansaanti tuntus olevan kunnossa, tuo vaan ikäänkuin hiipuu... Mystisiä nämä mitsut. 8)
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Nappaa tk mosan liitin irti ni näet. Risa tk mosa voi polttaa koko ecun. Mutta ei se naputuksee auta.

Ny vasta sain sen sun video katsottua ja aika raaka ääni on...
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Harri K sanoi
Nappaa tk mosan liitin irti ni näet. Risa tk mosa voi polttaa koko ecun. Mutta ei se naputuksee auta.

Ny vasta sain sen sun video katsottua ja aika raaka ääni on...

ja tuolla aikasemmin kerroit et 1500-3000 kiekois naputtaa pahiten,eikö se juur tee noin jos kk laakeri sökö.jos tasurit naputtaa nehän naputtaa koko ajan kun käy. mutta tää nyt vaan mun ehdotus
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Harri K sanoi
Nappaa tk mosan liitin irti ni näet. Risa tk mosa voi polttaa koko ecun. Mutta ei se naputuksee auta.

Ny vasta sain sen sun video katsottua ja aika raaka ääni on...
Missähän tämä tyhjäkäynti moottori on Ja pitäiskö auton toimia normaalisti ilman sitä? Nii ja voisko se vaikuttaa myös siihen että ku kaasua painaa nii ei oikee käy kunnolla kaikilla. kuulostaa lähinnä harrikalta... Ja kipinä tulee joka tulpalle Nii ja ei se noin rajusti naputtanu enne niien nostimien vaihtoa joten en itsekkään oikeen usko siihen laakerin hajoamiseen. Teinpä taas itse ja säästin :seina :seina :seina
Edit: käytii nyt kumminki hakemassa uuvet tulupat ja sama homma. kylymänä pyssyy vaa kauvemmin käynnissä. Ja 1 sylintelin tuluppa pölähtää aina mustaksi...
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Jos käy kuin harrikka nii venttiili vuotaa mielestäni. Eli laakerivika ehkä. Mittaa puristukset nyt.
Mitä muuten irroitit nostaja rempassa? Tulpat? Jotain muuta?
Tarkista kaikki vanhat tulpat ettei posliinia ole palasta pudonnut pyttyyn esim.
Käytätkö aina tulppahylsyä jossa se kumi pitää ja samalla suojaa tulppaa?
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

onhan TPU:n johdot kunnossa? mulla on ihan "mätiä" ja aiheuttaa rikkoutuessaan satunnaista sytkän pätkimistä, ennenkö katkee ihan kunnolla.
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Millä alueella tuo nakutus kuuluu ja missä loppuu?
Itselläni aikanaan oli -92 Eclipse missä on sama motti pellin alla. Siitä meni 1. kiertokangenlaakeri. Nakutus kuului jossain 1800-3000prm ja sen jälkeen vaimeni. Aikansa kesti kunnes ääni voimistui ja vika ns. ajettiin ulos. Ilkeästi kuulosti niinkuin olisi kuulunut kannesta mutta metalli on niin pirullinen kun johtaa tuota ääntä.
Kangen laakerin saa kyllä vaihdettua kone paikoillaan kun öljypohjan pudottaa pois mutta omassa tapauksessani se oli jo myöhäistä. Kangen lenkki oli jo soikea...
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Imperio sanoi
Millä alueella tuo nakutus kuuluu ja missä loppuu?
Itselläni aikanaan oli -92 Eclipse missä on sama motti pellin alla. Siitä meni 1. kiertokangenlaakeri. Nakutus kuului jossain 1800-3000prm ja sen jälkeen vaimeni. Aikansa kesti kunnes ääni voimistui ja vika ns. ajettiin ulos. Ilkeästi kuulosti niinkuin olisi kuulunut kannesta mutta metalli on niin pirullinen kun johtaa tuota ääntä.
Kangen laakerin saa kyllä vaihdettua kone paikoillaan kun öljypohjan pudottaa pois mutta omassa tapauksessani se oli jo myöhäistä. Kangen lenkki oli jo soikea...
pittääpä kuunnella vielä kuha taas viikonloppuna kotia nyt ei viikolla kerkee käyvä...
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

No niin nyt on puristus paineet mitattu ja 1,2,3 Sylinterit anto aikalailla samat lukemat http://aijaa.com/D8df4w
Mutta sitten 4 sylinteri http://aijaa.com/30rfKd Mittari näytti alle puolet siitä mitä muut... Joten vika lienee löytyneen
Palioko pitäisi noijen puristus paineijen olla
Varmaa pittää huomenna käyttää niitä nostajia pois ja kattua onko niille käyny mittää...
Oliskohan siellä mahollisesti venttiili p**kana vai mitä viekkaatte viaksi???
ps: toivottavasti kuvista saa selvää ;D
Edit: kuha vaa ei ois mäntää sulanu reikää :seina
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Wilho sanoi
No niin nyt on puristus paineet mitattu ja 1,2,3 Sylinterit anto aikalailla samat lukemat http://aijaa.com/D8df4w
Mutta sitten 4 sylinteri http://aijaa.com/30rfKd Mittari näytti alle puolet siitä mitä muut... Joten vika lienee löytyneen
Palioko pitäisi noijen puristus paineijen olla
Varmaa pittää huomenna käyttää niitä nostajia pois ja kattua onko niille käyny mittää...
Oliskohan siellä mahollisesti venttiili p**kana vai mitä viekkaatte viaksi???
ps: toivottavasti kuvista saa selvää ;D
Edit: kuha vaa ei ois mäntää sulanu reikää :seina


aika on pienet paineet kaikissa sylintereissä :eek: eikös ne yleensä oo jotain 8-9 bar tienoilla ehkä enemmänki.
käytä venakoppa veks ja kato onko keinuvivut varmasti kohallaan kaikki.
Ja onko mittari varmasti ehjä?
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

hs sanoi
aika on pienet paineet kaikissa sylintereissä :eek: eikös ne yleensä oo jotain 8-9 bar tienoilla ehkä enemmänki.
käytä venakoppa veks ja kato onko keinuvivut varmasti kohallaan kaikki.
Ja onko mittari varmasti ehjä?
No mittarista en mee varmaksi sanomaa ku se on laatua vuosikymmenten takaa ;D mutta meleko monta kertaa kokkeiltii kaikki läpi ja aina se tolle 4. näytti vähempi
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Hattu pois lohkosta vain ja eikun tutkimaan venttiileitä...
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Joo pakko kait seo... Pakosarjahan luulis olevan helppo ottaa pois (jos ei oo kovi ruosteessa ja pultit katkeile) :seina mutta mitenkäs tuo imusarja? Onko vaikia homma? Ja oisko kellää tietoa palio tullee osat maksamaa ku ainaki mitä nyt äkkiä keksii nii tarvii ainaki: Imusarja tiivistee, Kannetiivistee, sitte niitä venttiilejä mennee varmasti ja mitä muuta uutta tarvisi?
Edit: Ja muuten löytyykö tähän mistään hyviä ohjeita minkä mukkaan tehä ku nuille nostinten vaiholle ainaki oli tosi hyvät ohjeet nii löytyiskö kanne irrotuksellekki
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

imusarjan tuki irti lohkosta (tai sarjasta) ja nostat kannen kanssa pois. näin ite tein.
Tai sit tuli jätettyä tuossa EA korisessa paikalleen ja otin vaan kannesta irti, mut taitaa olla vähä kettumaisempi homma dynyssä tehdä niin...?

Mikäs endoskooppi tms se on millä voi kattoa tulpanreiästä sisään, nii ei tarvis heti kantta irrottaa, vaikka eihän se pahitteeksi oo noilla kilsoilla kattoa mitä on syöny.
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

no kehnot on paineet, yli 10kg oli omas gti lankussa. ja uudetkin venttiilit tarvii sit hio jos et kantta koneistamoon vie.todennäköisesti kun seetitkin syöpyneet niin siksi hiontaa jotta saa tiiviiks.
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

mikko412 sanoi
no kehnot on paineet, yli 10kg oli omas gti lankussa. ja uudetkin venttiilit tarvii sit hio jos et kantta koneistamoon vie.todennäköisesti kun seetitkin syöpyneet niin siksi hiontaa jotta saa tiiviiks.
paliokoha tuo kanne hionta tulis kustantammaa?
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Sen verra uutta infoa että seo pakoventtiili(t) joka vuotaa ku oon kerenny sen verra purkamaa että pakosarja o irti nii pyöritin männä yläkuolo kohtaa nii että venttiilien pitäs olla kiinni ja pistin paineilmaa tulpa reijästä nii pakopuolelta suhisi ihan kiitettävästi... Voikohan johtua siitä kun pakosarja ei ollu ees kiinni :'( Kiristys oli ilmeisesti edelliseltä omistajalta unohtunu ku puolet muttereista lähti sormilla auki ja tiivistekki oli vähä kärsineen olonen
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

todennäköisesti jos koneistamoon viet niin haluavat vaihtaa ohjurit myös,jotta on hyvä.ite en oo siks koneistamos käyttäny.eihän siitä uudenverosta saa kun ite hio venat mutta oon laskenu asian sillai et ei se alakertakaan ole enää uus. asia sit erikseen jos tekee koko koneen...

mutta kyl se koneistamo jokusen satkun velottaa varmasti.ja kun on viel 16 venanen ni ei se halpa oo oisko ollu 50e pelkkä kansitiivistepinnan oiko hionta jokunen vuos sitten lohjan koneistamos.

edit jos venat kii ni ei kuulu suhista yhtään ja mäntä yläkuolossa. eikä siihen vaikuta onko pakosarja kiinni vai ei
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

ja tohonha oli tehty remppaa enne ku ostit? onko siitä rempasta kovinki pitkä aika,tuntuu vähä siltä et on menny ne rempparahat harakoille ja sit äkkiä hävitetty pois .jotenki vaikuttas siltä et jotain ois käyny ::)
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Mistä oot auton ostanu ja kui kaua sitte?
Mietin et onko toi mun entine joka tosin on vaihtanu omistajaa jo kerran ainakin mun jälkeen. Siihe kyl tehtii yläkerta uusiks ite ja hyvin. Laita vaikka privaviestil rek.nro.
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

mikko412 sanoi
ja tohonha oli tehty remppaa enne ku ostit? onko siitä rempasta kovinki pitkä aika,tuntuu vähä siltä et on menny ne rempparahat harakoille ja sit äkkiä hävitetty pois .jotenki vaikuttas siltä et jotain ois käyny ::)
Tais noin kymppitonni olla siitä rempasta... Ja nii minustaki alakaa tuntua :mad:
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Ite käytin dynyn kannen silloin paikallisella pikkukoneistamolla, muistaakseni venttiilien irtiotto, kannensuoristus, ja uusien venttiilien paikalleenlaitto läppäyksineen (mitä muuta lie?) oli jotain 130e?

Nyt käytin tuon EA:n kannen siellä pelkässä oikasussa, niin olikohan 45e jollain pikku alella... :)
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Olihan se kannen pulttien avaus nii että laijalta siksakkia keskelle päi Vai toisin päi?
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Wilho sanoi
Olihan se kannen pulttien avaus nii että laijalta siksakkia keskelle päi Vai toisin päi?
Tosta noin takaperin: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=43798.0
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

No nyt on kansi auki. 3 sylinterin venttiilit näytti tältä http://aijaa.com/PQ7YEm ja 4 tältä http://aijaa.com/4EjtRb Siinä on vähä öljyä mutta se valahti siihen ku kääntelin kantta...
ps: kun kattoin ne puristus paineet nii siinä unohtu semmonen homma kaasun ois pitäny vissii olla pohjassa ;D No se ei ollu ;D Hyvä näi jäläki käteen lukia käyttöohje :peukku
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Wilho sanoi
No nyt on kansi auki. 3 sylinterin venttiilit näytti tältä http://aijaa.com/PQ7YEm ja 4 tältä http://aijaa.com/4EjtRb Siinä on vähä öljyä mutta se valahti siihen ku kääntelin kantta...
ps: kun kattoin ne puristus paineet nii siinä unohtu semmonen homma kaasun ois pitäny vissii olla pohjassa ;D No se ei ollu ;D Hyvä näi jäläki käteen lukia käyttöohje :peukku

ei se kaasu mitään vaikuta mun mielestä.
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

vaikuttaa siltä et on ollu mäntä kosketusta nois venois,kun on tollasta rakoo lautasen välissä. mikään muu ei sitä oikeen selitä. uusia vaan kehiin
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Juu pitänee kattoa jos ei kierot ole nii vois koittaa hioa vielä nuita vanhoja ku olivat kaikki aika karstasia. Meneekö muuten vanhalla kannetiivisteellä vai rupiaako vuotamaa sitte sen välistä? ku ainaki se näytti iha hyväkuntoselta.
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

no voi jeesus, ei todellakaan mene vanhalla tiivarilla.( tai voithan koittaa ja vaihtaa sen sit ku vuotaa joka saumasta ;D) ja kyllä nuo kuvien perusteella on kieroja venoja. saat viikon hio ja on silti perseestä :peukku

uutta palikkaa vaatii,usko nyt vaan. jos venan välissä on rakoa seetiin nähden vaan toisella kyljellä niin sillon on vena kiero ja sen kerto jo huonot puristukset.jos ois vaan karstanen niin ois ollu paineet paremmat.

valitan mutta oikotietä onneen ei tuossa kohtaa ole,ja kun on kerta tossa jamassa niin euroja palaa.

ja vielä tarkennus,kaikki venat tarvii sen tarkistuksen... varmasti vituttaa kun ei sit kerral tee kunnol,ja 2 muuta pyttyy huonoil puristuksilla
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Mitsulta uusi orkkistiiviste ei maksa mielettömiä. Ja samaa mieltä, suosiolla uudet venttiilit (vaikka kaikki 16 niin ei tarvitse stressata) vaikkapa rockautolta. Maksaahan se, mutta ei nyt useampia tonneja kuitenkaan. Parempi tehdä kerralla kunnolla vaikka maksaisikin pari sataa enemmän, pitää sille luotettavuudelle ja omalle työllekin jotain arvoa antaa.
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Kyllähän kannen avauskin oli tarpeellista, kun ei kerran venttiilit pidä, mutta viime päivinä olen taistellut sigman tasureiden kanssa ja vähän oppinutkin:

Ecu saattaa seota tyhjien tasureiden hetkellisestä kolinasta niin, että vaikka "nostajat" jo alkaisivat hiljentyä, käynti on silti juuri kuten tuossa videossa. Nakutusanturi ilmeisesti käskee ecua säätämään sytkän johonkin täydellisesti metsään.

Nollaus (=akun johto irti) auttoi.
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Noh nyt on tilattu uuvet hilippeet konneesee ja ei auta nyt kai ku oottaa et ne tullee...
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Wilho sanoi
Noh nyt on tilattu uuvet hilippeet konneesee ja ei auta nyt kai ku oottaa et ne tullee...

jos ite laitat,niin voihan uusia odotelles purkaa vanhat pois ja pestä osia valmiiks :peukku

sit kun ite saa kasattua ja pelaa ni sit vasta hyvä fiilis ja kiitos seisoo :D
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

No niin nyt ois vihdoin uuvet venttiilit kiinni ja kassausta alotellu mutta nyt herättää ihmetystä tuo http://aijaa.com/y0FiET Jos en iha vääräsä oo nii eikö tämä oo se nokka-akselin asento tunnistin. Eli onko väliä miten päi tuo laittaa kiinni nokka-akselii ku tuo mennee yhtä hyvi kumminki päi, siis siihe urraa mikä o akselissa.(toisella puole oli tehty semmone ura toho anturin "siipee" ja toisella puole ei ollu) ja mihi asentoo tuo pittää laittaa kiinni ku tuossa lienee joku säätö systeemi ku o nui leviät nuo pulti reijät? Mulla oli merkit siinä mutta oli menny öliyä päälle nii olivat valahtanu pois :seina Tossa vielä toine kuva missä näkkyy paremmi se "siipi" http://aijaa.com/3w2yVI
E: Vielä tarkennukseksi tolla siivellä karkotan tota systeemiä minkä päälle nokka-akseli tullee. Mikä lie oikia nimi ;D
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

lataa:
http://www.kaxlon.com/mcs/manualer/galant89-93.zip

ni selvii paljon..
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Kiitos harri k Oli huomattavasti apua :peukku Mutta vielä pitää vaivata sen verra että voisko joku vaikka katsoa omasta autostaa tai jostai Että tuleeko tähän liittimeen mitään http://aijaa.com/JHddbe Tulee siis imusarjalta päi siitä isosta johtonipusta, samasta mistä menee pakosarjallekki päi pari johtoa Ku itse en löydä mistää siihen sopivaa vastakappaletta Koitin katella nuista PDFistäki mutta en löytäny
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Taitaa olla irtonainen ylimääräinen.
Ellei toi käy tyhjäkäyntimoottorin päähän?
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Tuo kuuluu termostaattikotelon päälle, suoraan ylöspäin ja on joku ilmastointiin liittyvä. Kävin katsomassa ;)

Ilman kylmäkonetta tietysti ylimääräinen.
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

No nii nyt on auto käyntii saatu ja ei hyvältä vaikuta... Rallattaa yhtä pahasti ku ennenki mutta nyt ei voi kaasua painaa nopiaa pohjaa tai sammuu heti, käynnistäessä saa sahata aina semmoset 10 sekunttia ja kaasua pumpata että lähtee käymää... Ossaisko joku kertoa mistä sitä vikkaa tällä kertaa pitäs lähtä metästää, Jako ainaki on oikee ku sen ite ainaki 10 kertaa tarkistin
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Se nokan asentoanturi on väärin...
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Harri K sanoi
Se nokan asentoanturi on väärin...
Oon kyllä melko varma että se on samassa asennossa ku pois otettaessaki ku katsoin tarkemmin sitä anturia nii siinä oli mutterin tekemät urat en niitä vaa heti hoksannu joten laitoin mutterit samoille kohille joten luulisin että on oikee.
Nyt ku rupesin miettimää nii eikö näissä autoissa ole automaatti imu? Ku auto käy vähä aikaa sillä 1500-2000 kiekan tienoilla ja sitte sammuu (nii kui siinä videossa minkä laitoin) jos saakin liian vähä soppaa ja kun tuo imu menee pois päältä nii sammuu. Tai tämä nyt vaa tuli äkkiseltää mielee. Pitäisi varmaa kyllä jo luovuttaa ja viiä auto oikealle korjaamolle.
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Onko ecu nollattu? eli johdot olleet irti akusta?
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Wilho sanoi
Oon kyllä melko varma että se on samassa asennossa ku pois otettaessaki ku katsoin tarkemmin sitä anturia nii siinä oli mutterin tekemät urat en niitä vaa heti hoksannu joten laitoin mutterit samoille kohille joten luulisin että on oikee.
Nyt ku rupesin miettimää nii eikö näissä autoissa ole automaatti imu? Ku auto käy vähä aikaa sillä 1500-2000 kiekan tienoilla ja sitte sammuu (nii kui siinä videossa minkä laitoin) jos saakin liian vähä soppaa ja kun tuo imu menee pois päältä nii sammuu. Tai tämä nyt vaa tuli äkkiseltää mielee. Pitäisi varmaa kyllä jo luovuttaa ja viiä auto oikealle korjaamolle.

voihan se olla 180 astetta väärin,ota irti ja kierrä sitä sisäosaa puol kierrosta. senhän saa 2 asennos kii nokka-akselin päähä
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

mikko412 sanoi
voihan se olla 180 astetta väärin,ota irti ja kierrä sitä sisäosaa puol kierrosta. senhän saa 2 asennos kii nokka-akselin päähä
Täytyypä koittaa
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

mikko412 sanoi
voihan se olla 180 astetta väärin,ota irti ja kierrä sitä sisäosaa puol kierrosta. senhän saa 2 asennos kii nokka-akselin päähä

tätä mä tarkoitinkin. Aika varmasti on väärin sisäosa nyt siellä siis.
Senkin asento näkyy siittä manuaalista (kolot oikeassa asennossa ja 1 sylinteri yläkuolokohdassa)
Katso kohta : 16-53 manuaalista. (Crankshaft position sensor)
 
Vs: Galant 91 dyn-4 nakutus ongelmaa ja venttiili kysymyksiä

Eikös tossa CAS anturissa ole se kohdistuspiste? eli kun kone ykk, silloin ne siipi missä on pieni lovi tulee sinne pisteen puolelle?
 
Takaisin
Ylös Bottom