mitsumikko
Museoikä lähestyy
- Liittynyt
- 21 Joulukuu 2005
- Sijainti
- kempele
Eli onko kellään tämmöstä paikallaan, kokemuksia hyviä/huonoja?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Yeppe sanoiSiis toivottavasti tarkoitat että tuolla 3000 se on avaimet käteeen periaatteella.
Jos ei ole niin se on aivan älyttömän kallis. Tuohon hintaan alkaa saamaan juuri noita edellämainittuja Motecia ja Autronicia mitkä ovat ominaisuuksiltaan hieman kehittyneempiä
l151726 sanoiEilen katson hätäsesti hieman väärin sen hinnan, se oli oikeasti 2290. Ei sisällä asennusta, eikä koneen säätöä. Sisältää kylläkin bensapumpun, paineen säätimen ja suuttimet joitakin kallita osia mainitakseni. Itse ohjausyksikkö on vähän reilu 900eur
Yeppe sanoiKyllä silti tuohon 1390 pitäisi saada aika paljon muutakin kuin suuttimet, b-pumppu ja säädin. Niistä tulee melkein max. 600
Harri K sanoiJa Motecci on tullut hinnassa alaspäin jo. Pelkän yksikön ilman töitä saa vissii 1500e helpostikin...
nokonzok sanoiNäitä ECU-topikkeja kun lukee niin ei voi kuin hämmästellä kuinka ketään ei kiinnosta käytetyn ECUn ostaminen. Ei se järvikään soutamalla kulu ja hintasäästö on esim. tuossa linkittämässäni Motecissa vähintään tonni, tod. näk. enemmänkin.
pexi sanoiToi sun linkittämä ei käy ilman kohtuuttoman hintaista adapteria kuin kasiin, ja ysiin jos ostaa "mivec option". Siinä ehkä syy, miksi kovin monia ei kiinnosta juuri tuo yksilö.
Tosin yleisesti on kyllä havaittavissa mainitsemaasi käytettyjen välttelyä.
Markok sanoiTossa Hestecin listassa ainakin on jotain johtosarjaa mukana hinnassa.
Mitähän moiset maksaa AEM:iin vai joutuuko tekemään ite?
nokonzok sanoiNo juu, sen tarkemmin en tunne tuota Motecin sielunelämää. Sattui vaan silmään. Kuinka paljon muuten maksaa "kohtuuttoman hintainen adapteri"?
nokonzok sanoiNo juu, sen tarkemmin en tunne tuota Motecin sielunelämää. Sattui vaan silmään. Kuinka paljon muuten maksaa "kohtuuttoman hintainen adapteri"?
Makeko sanoisiis mitä kaikkee etuu on vakioecuu nähden näistä? paukut joo, muuta? paremmat kartat?
Harri K sanoiPexi mut eikös paukku yms features maksa aina lisää motecciin (eli kaikki käytännös on M800:ssa vakiona, mutta salasanoilla tms avattavissa vain käyttöön)
Tiedonkeruun osalta ainakin näin on...
Jep, advanced function upgradella saa jo käytännössä kaikki tarvittavat toiminnot auki. Mutta, nythän ei puhuttukkaan hinnasta, vaan eduista vakioon nähden. Hyvä ei ole halpa.Harri K sanoiPexi mut eikös paukku yms features maksa aina lisää motecciin (eli kaikki käytännös on M800:ssa vakiona, mutta salasanoilla tms avattavissa vain käyttöön)
Tiedonkeruun osalta ainakin näin on...
pexi sanoiTarkempi, nopeampi (esim M800 Motec on 32 bittisellä prosessorilla), kaikki mahdollinen on säädettävissä ja laajemmin ja tarkemmin kuin vakio ecussa. Pääsee ilmamäärämittarista eroon. Osaa ohjata kaiken mitä voi kuvitella tarvitsevansa (lisäsuuttimet, suorasytkä puolat, luistoneston, vaihde kohtaiset ahtopaineet sekä sytkä- ja bensa kartat jne) ja ymmärtää lähes mitä tahansa tunnistimia. Mahdollisuus useampiin karttoihin (ohjelman vaihto katkaisijalla). Ym ym
Christian Alatalo sanoiVetelevät jo vakioeculla ilman ilmamäärämittaria, useamman kartan mahdollisuus on ollut jo hyvän aikaa ja reaaliaikainen säätökin tais olla jo mahdollista..
http://forums.evolutionm.net/ecuflash/397866-sd-first-test-success.html
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=253391
http://www.lancerregister.com/showthread.php?t=249645&highlight=SD