Hienoin kuva Mitsubishistäsi?

Vs: Hienoin kuva autostasi?

Sairaan hieno tuo edellinen (auto kokonaisuudessaan täydellinen sekä kuva..), kukaan ei varmasti helposti tuon jälkeen laita kuvaa joten härkää sarvista.
Ei todellakaan mikään taideteos.. ;D Oma etummaisena ja kaverin taustalla.

attachment.php
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

ruotsinreissu115.jpg


Tässä kuva Galantista Falunin hiihtostadionin portilla heinäkuulta 2007. Oltiin road tripillä ruotsin puolella, Mantorpissa käytiin katsomassa GATEBIL-tapahtumaa ja tämä kuva siis paluumatkalta.
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Kai se sitten on tuollainen ???

Ainakin se on uusi :peukku

http://kuvablogi.com/nayta/540213/
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

27072007228-1.jpg

27072007229.jpg

02062007182.jpg

Tässä ois muutamat uusimmat räpsyt...vähä huonoja kuvia....kuvattu nokia n72:sella :seina
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

No nyt alkaa jo sommitteluki olla kohillaan!

Enää ottaa silmään ainoastaan viimesen kuvan "takakulmanmerkkilyhtypylväs" :p

Hyviä kuvia jeejee!

Nep
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

No Neppi, aikaa meni minuutti.. ,

PS. lancer evo-r , soivan näköinen peli, lyhtypylväällä ja ilman :peukku.
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

ms Frost sanoi
No Neppi, aikaa meni minuutti.. ,

PS. lancer evo-r , soivan näköinen peli, lyhtypylväällä ja ilman :peukku.

Kiitoksia vaan shopista. On kyl paljon parempi ilman sitä tolppaa. ;D
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

vassokuu ;), etulyhdystä nappasin kans vähän heijastusta pois .
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Lisää siihen vielä vähän driftning-savuja ja vauhtia, ni täydellinen otos!!! ;D
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Näille photosopeille pitäs kyl melkee alottaa uus topikki, blaaaaaah, aika mennä nukkuu. :eek:
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Uusi hiano kuva Ladystä, tän kyl otti äippä kun leikki mun kameralla pihalla, mutta ei mitään vikaa mun mielestä :p

http://i34.photobucket.com/albums/d141/JDansk/Kuva001.jpg
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

full


Auto on vielä vaiheessa ja pahasti. sain vänkärin kylen kasattua kuntoon ja otin muutaman kuvan, ja tän aattelin laittaa.. onhan tää ensimmäinen ja paras kuva "uudesta"/ uudistuneesta eclipsestä ::) :)
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

full


PS. Voisiko näitä vaikka laittaa linkin taa.... tai rajoittaa kuvan kokoa ::)
ps1 meillähän näitä kuvia riittää ;)
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Enpä tiedä nyt taas että onko hienoin mutta yhtenä yönä tapahtunutta...

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Smigi&image_id=65347898
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Tiedä ihan hienoimmasta,
Mulkosilma.jpg

mut tulipahan lainattua uusi lelu eilen koekäyttöön ja tilattavaa tuli, muutama lisäputki kameraan nimittäin ;)
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Aika hienoja kuvia!! ;D
Pitäisi varmaan omaakin kauppakassia käydä kuvailemassa. Mulla ei ole kuin 2 kuvaa koko autosta :eek: Ja ne on otettu ostopäivän jälkeen ja niissä on öklöt peltivanteetkin ::)
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

http://www.harrinkuvat.1g.fi/kuvat/3000gt/Pulkkilanharjulla/3kgt_0184.jpg

ehkä toi...en osaa päättää oikee noista mitä tonne hakemistoo laitoin tänää/tänää kuvasin.
Harmittaa vietävästi ku en o autoo pessy 3vkoo ja oli likainen ku työreissun aikana ton kuvauspaikan bongasin :mad:
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

http://www.harrinkuvat.1g.fi/kuvat/3000gt/Pulkkilanharjulla/3kgt_0230.jpg on kertakaikkiaan hieno. En yleensä ole niin intona takakulma otoksiin, mutta tossa on elementit kohdallaan.
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Onnittelut hieno on peli ja rattikin oikealla puolella :peukku
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Hieno peli :peukku
Mistä hommasit kun rattikin on "oikealla" puolella?
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Kiitoksia!

Suomesta toi löyty. 5min kerkes olla myynnis ku sen varasin ;D

Itse olen tyytyväinen tohon. Melko harvas lhd, hyvällä alustalla, kohtuu hinnalla, mustana ja vielä melko hyväs kunnos. :)
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

osku sanoi
Kiitoksia!

Suomesta toi löyty. 5min kerkes olla myynnis ku sen varasin ;D

Itse olen tyytyväinen tohon. Melko harvas lhd, hyvällä alustalla, kohtuu hinnalla, mustana ja vielä melko hyväs kunnos. :)

eli toi on se ranaco tekemä konversio ?
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Eiku toi myyjä sen vaihto. Kaikki ovipaffit, pyyhkijät valot jne. :)
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Mielenkiinnolla odotan veroseuraamuksia, LHD:t kun luonnollisesti on aina kalliimpia kuin RHD:t. Taitaa olla ensimmäinen konversion jälkeen verotettu. Sormet ristiin myö sen suhteen, että katastusmies ei puutu konversioon, nehän nimittäin luonnollisestikin pitäisi muutoskatsastaa.

Hieno on peli, onnea vaan hankinnalle! Pakko ei ole vastata, mutta kysynpä kuitenkin mitä tuosta joutui kärsimään?
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Tähän mennessä tämä on hienoin (lauantaina otettu 08.09.2007)
Itse pidän tuosta taustasta eniten. Auton kuvakulma olisi voinut olla vähän persoonallisempi.
Mutta tollanen ihan vakio härveli on tällä hetkellä vielä...

mitsuphotari2.jpg
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Sassy sanoi
Tähän mennessä tämä on hienoin (lauantaina otettu 08.09.2007)
Mutta tollanen ihan vakio härveli on tällä hetkellä vielä...
..ellei sitten tuo avatar-kuva ;)
onkos jotain rakennussuunnitelmia?
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

^ heh heh heh heh. Saako tosta avatar kuvasta muka jotain selvää :nykii
Mun koneella se on vaan yhtä suttua. Saiskohan ton kuvan vähän isommaksi avattareen?

Jaa, että mitä suunnitelmia? Isommat "renkaat" ja vanteet ainakin ja madallukset. Ihan vaan ajo ominaisuuden parantamiseksi. On tällä hetkellä noilla renkailla ja alustalla vähän turhan keinulauta mutkaan ajettaessa :p.
Korisarjakin olisi ihan kiva mutta saa nähdä. Sen tuloon voipi mennä vähän kauemmin aikaa kun siinä vaiheessa alkaa tuo käteinen vähän uupumaan (yksin asujan miinus puolia kun kaiken joutuu maksamaan yksin ::) )

Ja tämä kuuluu kanssa yksiin suosikki kuviini. En vaan aijemmin viitsinyt laittaa kun oma pärstä tunkee taas mukaan ::)
Carisma
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

:peukku
Skydiver ei tyydykkään mihinkään "otin kuvan tuossa takapihalla" otoksiin ;D Hienoja on, kuvat sekä autot.
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

cristan sanoi
:peukku
Skydiver ei tyydykkään mihinkään "otin kuvan tuossa takapihalla" otoksiin ;D

No onhan noissa jo vähän yritystä mukana - pari tuntia montulla kaikkine asetteluineen ja säätöineen. ;D Täytyy tarkentaa, että kaveri kuvasi ja minä vain hengasin matkassa. Omat taidot ja välineet ei ihan riitä tuohon laatuun... :p
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Skydiverin kuvat ovat kyllä mageita!!!!

Mutta eipä CarismaLeijonankaan pösö kuvat ole yhtään hullumpia :D
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Skydiver sanoi
No onhan noissa jo vähän yritystä mukana - pari tuntia montulla kaikkine asetteluineen ja säätöineen. ;D Täytyy tarkentaa, että kaveri kuvasi ja minä vain hengasin matkassa. Omat taidot ja välineet ei ihan riitä tuohon laatuun... :p
Komeita on otokset! Olisi kiva kuulla miten tuommoisia saa aikaiseksi..
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

kapsu sanoi
Komeita on otokset! Olisi kiva kuulla miten tuommoisia saa aikaiseksi..

Kiitokset! :peukku Jos teknistä toteutusta kysyt, niin siihen en osaa tällä tietotaidolla antaa riittävää vastausta. :-\ Kalustoa kaverilla oli repullinen mukana ja sieltä näytti löytyvän digijärkkäri jalustoineen ja siihen pari erilaista putkea (toinen ainakin oli laajakulma) ja joitakin polarisaatioon vaikuttavia suotimia tai vastaavia. Ja kuvista päätellen myös kuvaussilmää ja kokemusta tarvitaan... ;D Kuvat on otettu illalla klo 18-20 välisenä aikana ja loppuvaiheessa alkoi jo hämärtämään, mutta ei siitä kuulemma ollut haittaa - oikeastaan päinvastoin. Varjoja ei enää juuri tule ja sen huomaa kyllä kuvistakin. Raakakuvia on tietysti vielä käsitelty jonkin verran terävyyden, värien ja kuvan reunojen osalta ennen kuin ne ovat tässä kunnossa.
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Ei oma auto,vaan NICK:Nakasakin 3kGTstä otettu kuva pudasjärvellä. Omasta mielestä onnistui aika hyvin. Kamerana oli perus pokkari ja kuvaajalla 2promillea veressä ;D ;D
001.jpg
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Upeita kuvia toinen toistaan kauniimmista autoista! Minäkin voisin osallistua tähän.

Tässä kuva edesmenneestä rakkaastani jota vieläkin muistelen kyynelsilmin.. :'(
Carina
Nykyisestä "ykkösautosta" ei vielä ole paljoa kuvia, mutta tämä on kohtalainen. Tuo on ihanostokunnossa mutta paljon on suunnitelmissa tämän varalle.
Mitsu
Ja tietty tuo avakuva on minusta ihan hauska.
 
Vs: Hienoin kuva autostasi?

Noh, mitsun kuvia oon laittanu jonnekkin tonne toikin alkuun, mutta kun täällä näkyy muitakin baijerilaisia olevan niin;

full


Pistetään nyt tuokin. Jostain syystä olen tuosta kuvasta tykännyt :)

full


Uudempaa matskua mitsusta tältä kesältä 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom