nostokurki
A121 Galant Sigma 1600GL
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2005
Eli hommasin tuossa toisen tankin wanhukseen, Galant Sigmaan. Se on sikäli kuiva, että bensa ei ainakaan hölsky sisällä, mutta miten sen saisi niin kuivaksi että pinnan uskaltaisi mansikalla ajaa puhtaaksi irtoruosteesta? Siitä kun yleensä jonkinlaista kipunointia syntyy.
Ja sitten toinen asia, kun se paikoillaan oleva tankki nyt joka tapauksessa on erittäin ruostunut päältä ja siihen pitää lisää peltiä saada, niin milläs sen voi sitten valmiina testata että vuotaako se enää? Ei liene kovin viisasta laittaa ainakaan vettä sinne sisälle. Dieselikin on sen verran arvokasta ettei huvikseen kehtaisi sitä ~50 litraa sinne laittaa, ja paineilmalla tehty koeponnistus ei kuulemma tee kovin hyvää tankille?
Ja sitten toinen asia, kun se paikoillaan oleva tankki nyt joka tapauksessa on erittäin ruostunut päältä ja siihen pitää lisää peltiä saada, niin milläs sen voi sitten valmiina testata että vuotaako se enää? Ei liene kovin viisasta laittaa ainakaan vettä sinne sisälle. Dieselikin on sen verran arvokasta ettei huvikseen kehtaisi sitä ~50 litraa sinne laittaa, ja paineilmalla tehty koeponnistus ei kuulemma tee kovin hyvää tankille?