Jääkiekon MM 2004

M

MTD

Guest
Kuinkas moni täälä seuraa jääkiekkoa...tai ainakin suomen pelit? :)Aika hyvin on alkanut suomen osalta!! Veikkauksia kuka voittaa...jos jotain kiinnostaa ;)

1. Canada
2. Tshekki
3. Suomi
4. Ruotsi

Siinä minun veikkaus...saas nähdä kuinka meneepi! :)
 
Tottakai seurataan ;D Kyllä lista on seuraava:

1. Suomi
2. Ruotsi
3. Tshekki
4. Venäjä
 
Lätkämiehiä ollaan kans henkeen ja vereen, tosin veikkaamaan en lähde :).
Ja siis tää koskee myös kotoista SM-liigaa mut antaapi olla se suosikkijoukkue mainitsemata.. menee kiistaksi kuitenkin ;D
 
Joka ottelu on pakko katsoa (siis Suomen)

Tässäpä tämä mun veikkaus.

1.Tshekki
2.Suomi
3.Kanada
4.Slovakia
 
e15mitsubishi:Minä en voi olla mainitsematta SM-joukkuetta että kukas sen voitti.KÄRPÄT 8) 8) 8)

Ja kyllähän se lista on nyt MM.ssä:
1.Suomi
2.Tsekki
3.Canada
4.USA
 
No en kyllä minäkään voi olla sanomatta suosikki joukkuetta kotoisesta sm-liigasta...ja sehän on ILVES!! ;D ;D Tosin ei ole kyllä ilves ihan niitä kärki joukkueita, mutta suosikkini kumminkin! 8)
 
1.Suomi TOTTAKAIT!
2.Ruotsi
3.Tsekki
4.Kanada

- Oon työporukan kans tehdyssä tulosveikkauksessa tällä hetkellä viimesellä sijalla, että ei kannata hirveesti meikäläisen veikkauksiin luottaa! ;D
 
Naureskeltiin tuossa kaverin kanssa eilen kuinka jotkut juhlii ihan kippurassa kun Suomi on voittanu jotain maita jotka ei ikinä ees jääkiekkoa oo pelannu (kuvainnollisesti) ;D 'la Ukraina.

Melkein sama kun Suomen joukkue menis Brasiliaan pelaa jalkapalloa ja Brasilian joukkue naurais että kah. eskimot tulee pelaa potkupalloo ;D Yhtä hyvät tsanssit..
 
gallu93a sanoi
e15mitsubishi:Minä en voi olla mainitsematta SM-joukkuetta että kukas sen voitti.KÄRPÄT 8) 8) 8)

Ja kyllähän se lista on nyt MM.ssä:
1.Suomi
2.Tsekki
3.Canada
4.USA


Haudi.
Alkaa mennä jo vähä ohi topiikin, mutta onneksi olkoon vaan Kärppä-fanille ihan hyvä et tuli teille kun siitä on jo vähän aikaa(-81) viimeksi. Vaikka vähä kaiveleekin noi välierät :'( damnn..... ;)
ps. tänään se vasta tulikaste alkaakin Suomella.. tulee niinku tasoa vastaan.
 
No niin,tänään onkin sitte vähän eri luokkaa oleva vastus vastassa!!Toivottavasti suomipoika nyt sitten näyttää mistä on kyse!! ;D Tosin kyllä tuo slovakian ryhmä on aika pelottavan hyvä...ainakin paperilla, sitä taas ei tiedä minkälainen joukkuehenki joukkueen sisällä on!!Mutta SUOMI VOITTAKOON!!! :D
 
Ka niinhän siinä sitten kävi että slovakipoika oli kovempi mitä suomen "kotikissa". Jos suomen pelit johonkin kaatuvat niin ne ovat todellakin nuo aloitukset ja maalivahtivalinnat.... tolppien välissä pitäisi seisoa aivan jotkut muut miehet.

Jospa kumminkin pelit paranisivat kisojen edetessä 8)
 
Joo eipä paljon tuossa ole hurraamista...tuo peli näytti kyllä oikein kunnolla mitä on niin sanottu henkilökohtainentaito!! :( Ja yhdyn kyllä tuohon mielipiteeseen,että ei noilla aloituksilla kauas mennä!! :'(
Niin ja voin sanoa että hyvästi lauantaipäivä,jota en kyllä tuu näkemään...mä saan sydänkohtauksen perjantaina klo 18:00 kun suomi ja ihana ruotsi ottavat yhteen!!! :eek:
 
Jos on Suomella pärjääminen yhdestä ukosta kiinni niin olisivat jääneet suosiolla kotiin.
 
No niinhän se colorado sen sitte voitti!Mutta ei muutaku suomelle onnea huomiseen ruotsi matsiin..minä jätän koneen rauhaan ja aloitan vapun vieton..."ehkä" alkoholipitoisten juomien parissa!! ;)
 
Kyllähän se niin on et Suomi sais voittaa mut eipä taid tänäkään vuon voittaa. Veikkaisin et Suomi on kolmas.

Jos sitä huomen menis baarii kattoo matsin ja alkais samal juhliin Wappua. Pitäs vaan kiskoo huomen "pelle haalarit" niskaan ja juhlia tyyliin a'la opiskelijat.

Hyvää Wappua kaikille. ;D

Teepa
 
eeeeh he he ;D, komee oli kuvio.
vaik saattaahan tuo vduddaa ku hampaatonta oravaa käpymettässä.
 
Koivun saapuminen MM-kisoihin on epävarmaa. Montrealin valmentaja Claude Julien paljasti ottelun jälkeen, että Koivu pelasi ensimmäiset playoff-ottelut kylkiluut murtuneina ja muutkin pikku vaivat ovat olleet Koivun kiusana.

Koivu jää lasarettiin, odotellaan vielä koloraaton peliä :p
 
Ottelu on 38 minuutin jälkeen Suomen 1-0-johdossa. Seuraamme ottelun etenemistä.

\ :D/
 
Koloraato voitti taas :-\
Norrena pelas hyvin Tanskaa vastaan, siitä ykkösmolari ::)
 
Eipä sillä kyllä kauhean kiire tainnut siellä Suomen maalinsuulla tulla,niin että olisi päässyt todellisia taitojaan väläyttelemään,toki erinomainen vahtihan se on ,mutta itse näkisin mielummin Norosen siellä tolppien välissä Venäjää vastaan...
 
No kuinkas vappu vierähti?Itsellä meni ihan jees...toki pieni muistikatkos sattui perjantain,en tiedä kyllä mistä johtui! ;D Joo nyt sitte venäjän kaatoon...ja Shooterinkans olen kyllä samaa mieltä että eiköhän se noronen sinne maalinsuulle kuulu....toki kaikki kunnia norrenalle nollapelistä!!
 
Meinasivat pistää Jagr:n bodybagiin ;D
Kyllä Tsekki o pelottavan vahva :-X
 
Joo kyllä tsekki on taas juuri niin vahva kun odotettiinkin!! :eek: No suomi pelaa sitte puolivälierissä canadaa vastaa...eipä siitäkään helppo peli suomelle tule! :( Mutta uskotaan suomeen!! ;D
 
Canada turhautuu kun häviää Suomelle ja pistää 3 suomalaista lasarettiin ;D
 
Niin sekin kyllä voi olla! ;D Ihmetyttää vain tuo tsekin ryhmä...vuosi vuodelta se saa pääasias koottua ryhmän kotimaastaan, ja siihen vielä NHL pelaajia, ja saa vielä toimivan hyvän joukkueen!! ??? Miettiny vain monta kertaa, että ei suomelta vain semmonen onnistu!! :mad: Mutta kyllähän suomella nytkin on ihan hyvä joukkue!! ;D
 
Joo yllättävän hyvin ovat pelanneet toistaiseksi.
Saattavat jopa pronssia saada ;D
 
pistikö suomipoika verkkoo neljä kertaa? Oho!
Juu en kerinny nääs kattoon kun ekan erän kun täytyi/sai taas mennä puurtaan celen parissa.. Kyläkai siitä vielä autotulee.. :-[

Eka erä vaan oli aika tylsää katsottavaa ;) 0-0
 
Ja ei muutakun toivomaan, että ruotsi kompastuisi latviaan...tosin latvian mahdollisuudet on 1 miljoonasta, mutta mahdollisuus kumminkin!! ;D
 
Toivottavasti Karalahti sais edes jotenkin koipensa kuntoon ja pystyis pelaamaan. Usko on luja että Kanukit kaatuu tänään, mutta jos välierissä tulee vastaan Slovakia niin se voi olla sitten jo vähän pahempi paikka...
 
CANADA KAATUU TÄNÄÄN....toivottavasti!!Kisojen paras peli oli kyllä eilen...ainakin toistaiseksi!! ;D HYVÄ USA!!! ;D Ja eikun kannustamaan suomi voittoon!!! :D :D
 
Jeps, näin on. Tosin saattaa olla kynnet pureskeltu aikas loppuun tänään ennenkuin matsi on ohi ;), toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
-Arska
 
No näin siinä sitten kävi!! :( Mutta hävittiinpä kumminkin canadalle,että ei sentäs ruotsille....ehkä enemmän voisi v*****aa!!No ei muuta kuin toivomaan että ruotsi lauantaina häviää...nimittäin jos niin käy, on mulle sitte ihan sama kuka maailmanmestaruuden vie,kunhan se ei ruotsi vain ole!! :) Ja tästä lähin annan kannustukseni USA:lle!! ;D MUTTA RUOTSI LAULUKUOROON LAUANTAINA....JA KOTIIN!! ;D ;D
 
Sehän se tärkeintä on lajissa kuin lajissa että Suomen menestyksellä ei niin väliä kunhan pärjätään paremmin kuin Ruotsi
 
Takaisin
Ylös Bottom