J. Puhakka, Cordia -83

kärjet ensimmäisenä pois, E11 jakaja tilalle. Seuraavaksi se alipainehirvitys Solex-Mikuni mäkeen ja joku sopiva webru tilalle....

Aina kun otat alustasta jotain irti, laita turbon osia tilalle, silloin kun mahdollista. Etujarruja ei kandee korjailla, ostat jostain E15 etunavat ja vaihdat ne (ja remppaat).
 
Aikas fixun yksilön oot löytäny :peukku

...toivotaan että pääsen tulemaan siihen suuntaan
voi tulla ihmettelemään sun projektia ;D

edit: unohdin mainita ainakin e32 gallun jakajan kyljessä
luki että suositellaan käyttävän siihen kuuluvaa puolaa&esivastusta... ;)
 
..ainahan se puola juu pitää olla kärjettömälle sopiva.... no, jotkut systeemit toimivat myös kärjelliselle tarkoitetulla puolalla...
 
Heps!

Kärjissä VOI olla vikaa, mutta muistelisin että ne on vaihdettu (en kyllä mene takuuseen). Konkkaan en ole koskenut. Sieltäkin päin voi katsella vikaa (vaihtaa), mutta ei kai sillä muuta virkaa ole kuin kärjen piikin tulon esto?

Mutta noihin on "upotettu" toisiakin Mitsun koneita (mm. 2L turbolla), ja sama ajatus kävi omassakin mielessä, mutta ei ole aikaa enää ruuvailla sillä tavalla :seina

Just my 5 pennies... Mutta kumminkin sen verran harvinainen auto että hyvä kun löysi uuden kodin :peukku
 
lukkis sanoi
Heps!

Kärjissä VOI olla vikaa, mutta muistelisin että ne on vaihdettu (en kyllä mene takuuseen). Konkkaan en ole koskenut. Sieltäkin päin voi katsella vikaa (vaihtaa), mutta ei kai sillä muuta virkaa ole kuin kärjen piikin tulon esto?

Juuh, no kärjistä viis enää.. no minä tilasin erään klubilaisen avustuksella kärjettömän E15 galantin virranjakajan + puolan jossa siis kärkiä ei ole, ja saman auton kaasarin, katsoo jos niistä sais jotain..

olen locatoinut tuon tulppien mustumisen / alun kolmella käymisen kyllä tuohon kaasariin (ja joko väljyyteen tai ylirikkaaseen seokseen, mutta tuskin koska lämmettyään tuntuu kulkevan niinkuin pitääkin), ikävää vaan että siinä sattuu olee se tulppa ettei seoksia voi säätää "kotikonstein", joten helpompi vaihtaa kaasaria, (100tkm vähemmän ajettu, varmaan myös vähemmän välyksiä..) katkes vaan yksi pultti imusarjaan kun putsasin kaasaria :p, mut kyllä tuo on kolmalla pysynyt kii :peukku
 
Sama kaasari on muuten E31:kin..Tosin kahdella eri ulkonäkövariaatiolla,mutta samoja kuitenkin.
 
J. Hukkanen sanoi
Onkos tuo E11 kaasari nyt se minkä minulta ostit?

on, ja toimii bueno, vielä pitää tuo sytkä laittaa ja testata sitä, yks osa kerrallaan niin ei tarvi miettiä jos joku ei pelaakkaan että mikähän siinä on rikki :peukku
 
Taisit melko puhtaaksi hieroa tuon kaasarin? Oliko miten heikossa hapessa sisältä?

Loistava homma muuten, kyllä siitä vielä hyvä tulee :peukku
 
J. Hukkanen sanoi
Taisit melko puhtaaksi hieroa tuon kaasarin? Oliko miten heikossa hapessa sisältä?
Loistava homma muuten, kyllä siitä vielä hyvä tulee :peukku

Pitäähän se ajan kanssa laittaa ja putsata, sisällä ei ollu mitään sanottavaa normi lian lisäksi, eli putsauksella selvis, niin ja pari jousta piti laittaa lisää vivustoon.. 8)
 
tuosta öljypuolasta, jos on etuvastuksellinen
en mä ainakaan oo huomannu kuumenemista tms...

mutta kun sulla on kärjetön sytkä... laita mieluumin sen oma etuvastuksellinen puola, se "mopon" puolaa muistuttava ;D

mulla ainakin celessä parani e32 gallun puolalla käynti paljon...
 
AD:ssa myydään Diamond-puolaa "tarvikkeena",jota mitsu on käyttäny nois vanhois originaalina.Itellä autto jonkun verran,ja niin,mitäs se sulle Thegrone teki,vaikuttiko mitenkään?
 
..olisiko tässä tämmöinen pieni trendi havaittavissa: 10+v tankit rupeavat olemaan ns. well done. Tässä on lyhyen ajan sisään nyt ainakin kolma tapausta, jossa ihmeellisten käyntihäiriöiden ja nykimisen syyksi paljastuu tankista löytynyt sora. Yleensähän polttoainepuoli vaan kuitataan hoidetuksi "vaihdoin suodattimen viime vuonna" tyylisellä jutulla, mutta niinkuin huomataan, se ei aina takaa, että polttoainetta tulisi tankista...
 
Niko Päivinen sanoi
..olisiko tässä tämmöinen pieni trendi havaittavissa: 10+v tankit rupeavat olemaan ns. well done..

23v itseasiassa ;D

yllättävää kyllä, ruostetta siinä ei ulkoisesti näyttäs olevan, eriasia miten sit tankin päällä.. tosin ne liittimet vuotaa, nekin alkaa olee aika yleisiä "bensa haisee" syitä.
 
tai no, oikeastaan 15+v (ja 23v muuten sisältyy tähän kategoriaan ;D)

Kyllähän se tankki ruostuu sisältäkin, kondensiovesi u know.....
 
Vai pikemminkin 5v+ ja syöttöputki mätä->kondensoituu->roskaa sisään..
 
Täyttöputkesta ehkä kannattaa tutkimus aloittaa,onhan
näitä tapauksia,vasta oman -87 EXE Coltin putkesta
löytyi sellainen ruostereikä mistä pääsi veden lisäksi jo
kuraakin tankkiin eikä oikein tykännyt enää toimia...!? :(
 
Stana noita varkaita,joutais viemään saunantaakse :mad: Onneksi omaan autoon ei ole vielä murtauduttu. Vois kesällä laittaa hälyttimen.
 
Takaisin
Ylös Bottom