känni topic

Vs: känni topic

Täältä baarin koneelta laitellaan viestä! Lisää viinaa silmät seisoo! Hyvät jatkot :palvo
 
Vs: känni topic



Kristallipallo näyttäis että perjantaina saletisti taitaa janottaa...
...jotenkin vaikuttais saiteria olevan...
 
Vs: känni topic

Harmittaa että ehdin vain pikaisesti poiketa perjantaina iltapäivällä tsekkaamassa Oktoberfestin meininkiä ja imaisemassa litran tuopin naamariin. On muuten sellaiset kemut että sinne pitää vielä joskus lähteä ihan ajan kanssa, ihan täyttä jo iltapäivällä ja saksalaiset hoilaa juomalauluja antaumuksella! :peukku

Onneksi lentokentältä tarttui mukaan jotain mistä varmaan irtoaa vielä hyvät fiilikset:

loewenbraeu_oktober.jpg
 
Vs: känni topic

ite olin viime festareitten aikaa laivalla.. olipa muute hevottomasti olutta ja hyvän näköstä naista liikenteessä :D :peukku
 
Vs: känni topic

fuk jour coutch nigg*r, fuk jour coutch, i'm rick james!
 
Vs: känni topic

Se on sitten lahti by night ja kolmatta viedään :D.
 
Vs: känni topic

en oo laskenu monesko saksalaista slottia oon ottanu mut 12e 3lavaa ni sen hintaseks yllättävän hyvää
 
Vs: känni topic

vähän eloa tähän topikkiin.skottilainen viski :peukku
 
Vs: känni topic

ehkä otin, ehkä en, huomenna töihin, mutta topgear odottaa ja kenties stigin paljastus.
 
Vs: känni topic

juohan täällä muutki ku minä :eek: 8) ;D ei vaan en oikeesti ees juo...absolutisti... :)
 
Vs: känni topic

Voin tunnustaa, oon juonu melkei joka päivä viimeisen viikon ja sama tahti jatkuu... ;D
Täällä saksassa on tuo kalja ja muu aika halpaa, esim. lidlistä ostin tequilapullon kympillä :peukku
 
Vs: känni topic

Känni päälle käy. Ei onneks haittaa, lomaa riittää.
 
Vs: känni topic

HerBertti sanoi
Voin tunnustaa, oon juonu melkei joka päivä viimeisen viikon ja sama tahti jatkuu... ;D
Täällä saksassa on tuo kalja ja muu aika halpaa, esim. lidlistä ostin tequilapullon kympillä :peukku


ja mua kehtasit haukkua alkoholistiks... ;D
 
Vs: känni topic

J. Puhakka sanoi
minkäslaista viinaa tää absintti on..


se on kyllä mieletöntä myrkkyä jos on sitä aitoa oikeaa :-X pää menee sekasin ja huolella :p
 
Vs: känni topic

Shadow sanoi
se on kyllä mieletöntä myrkkyä jos on sitä aitoa oikeaa :-X pää menee sekasin ja huolella :p

4-5 kun nappasee peräkkäin niin on muuten hyvässä hapessa...
jännä että vain muutamissa paikoissa myydään... :nykii
eikös se ole vähän oopium pohjanen viina :nykii

nimim. baarin jälkeen joka toinen roskis oksennettu :-X
 
Vs: känni topic

dani sanoi
Et kai tätä kommenttia selvinpäin kirjottanu? ;D
Valitettavasti kirjotin.. Työttömällä / opiskelijalla ku on tässä vaiheessa ollu jo niin paljon kesälomaa, ettei ihan joka ilta enää kerkee ottamaan...
 
Vs: känni topic

1 koppari tuli juotua :peukku ;D
Meillä siiderit, kaljat ja lonkut happanee kaappiin. Pitää järjestää "juo vanhaksi menevät tölkit pois" bileet ja kukaan ei lähde kotiin ennenkuin ne on tuhottu...voi mennä hetki :D
 
Vs: känni topic

cristan sanoi
1 koppari tuli juotua :peukku ;D
Meillä siiderit, kaljat ja lonkut happanee kaappiin. Pitää järjestää "juo vanhaksi menevät tölkit pois" bileet ja kukaan ei lähde kotiin ennenkuin ne on tuhottu...voi mennä hetki :D
Kesäpäiville mukaan yleiseen jakeluun tölkit niin niistä ei jää kuin muistoja jäljelle (jos niitäkään) ;D
 
Vs: känni topic

cristan sanoi
1 koppari tuli juotua :peukku ;D
Meillä siiderit, kaljat ja lonkut happanee kaappiin. Pitää järjestää "juo vanhaksi menevät tölkit pois" bileet ja kukaan ei lähde kotiin ennenkuin ne on tuhottu...voi mennä hetki :D


kutsua odotellessa ;) :peukku
 
Vs: känni topic

noniin juomiseks se meni sitte tämäki päivä...no mikäs tässä kolmatta päivää putkeen...prkl kaveri kun pakotti ottamaan...
 
Vs: känni topic

Punkkua ja leffoja...nyt menossa Watchmen :D
 
Vs: känni topic

Manse Cruisingista kotiuduttu ja kovasti yritän ottaa tuota kaveria kiinni humalatilassa joka jo cruisingissa aloitteli. Siideri ja valkovenäläiset maistuu ja kohta lähdetään kylille jatkaan. :p 8) Ensin pitää vetää pienet häpäisyt Sing Starilla. ;D
 
Vs: känni topic

V*ttu, et meni muutama hetki etsiä tätä topikkia kännissä :D Linkkipalsta? Mit vit?

Mut siis joo. Tossa meidän hakusysteemissä on sellanen huono puoli, että se ei osaa etsiä noista otsikoista ja varsinkin jos yhdyssanat ei oo hallussa. Känni topic - pitäis olla kännitopic. Niinku eturengas, ei oo etu rengas. No joo, se on vaikeeta. En oo muuten käyny töissä viikkoon kun tuli tehtyä duunia niin pirusti ettei ne kaipaa hetkeen ;D

Mitähän olin sanomassa. Viski on hyvää ja ja ja... Ai niin:

http://www.youtube.com/watch?v=VhaFDhaKpDE
 
Vs: känni topic

Jumalauta tietääkö joku muukin Korpiklaanin?? :peukku
 
Vs: känni topic

Shadow sanoi
Jumalauta tietääkö joku muukin Korpiklaanin?? :peukku

Totta helvetissä :peukku Kaikki levyt hyllyssä. Ei ole parempaa!

Vitt* mikä kapula... Putos näemmä puoli pulloa ilolientä.
 
Takaisin
Ylös Bottom