Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Urran sanoiMitäs uutta settiä siellä on luvassa?
Hande sanoiLähes 4 kuukauden talvirenkaiden raiskauksen jälkeen pieni Mitsu käyttäytyy taas lajityypilleen ominaiseen tapaan
Hande sanoiEi sinne päinkään Sitä olen ihmetellyt, miten hyvin tuo äksä liikkuu liukkaalla pinnalla kesärenkaillakin. Mulle sattuu kotimatkalla melko jyrkkä mäki, joka on vielä varjossa = epätasaisella jääpinnalla. Useimmat 2-vetoiset ei nastarenkailla selviä siitä sutimatta, mutta äksä Conti 245/40-18 kesärenkailla menee tasakaasulla mäen sutimatta ylös :driver
Ei kyl voi ajatellakaa Tampereen seudulla kesätassuja.. rampit ihan jäässä ja nastoillakaa ei pitoja.cehho sanoiVaihdoin renkaat nyt pääsiäisenä, toivotaan ettei iske takatalvi
cubeqtio sanoiEvoon ja pajeen livahti kesäkumit alle.
Ennen luuli, että evon mataluus on hankala.. Pajeron korkeus ja paino onkin sitten jo toinen asia.. Puhumattakaan pajen renkaiden painosta..
mystinengalant sanoiNoh tänään sais laittaa, moniko laittoi.
Ps. kiva keli ulkona! Taitaa olla ihan 4wd drift.... Kuhan ei ny menis pakkaselle kun mulla on nuo kitkat
mystinengalant sanoiNoh tänään sais laittaa, moniko laittoi.
Ps. kiva keli ulkona! Taitaa olla ihan 4wd drift.... Kuhan ei ny menis pakkaselle kun mulla on nuo kitkat
tommyz sanoiV*tuttaa kun muutkin kuluttaa nastoja tuolla.. Ropisee mukavasti keulaan ja lasiin. Eipä ollu yhtään iskemää keulassa ennen "talvea", nyt on kuin haulikolla ammuttu..
Sáu sanoiNyt kun katsoo ulos ja säätiedotteita, niin ei tulisi mieleenkään. Lunta Espoossa satanut varmaan 20 senttiä yön aikana ja ensviikoksi luvassakin -10 astetta. :
Sáu sanoiNyt kun katsoo ulos ja säätiedotteita, niin ei tulisi mieleenkään. Lunta Espoossa satanut varmaan 20 senttiä yön aikana ja ensviikoksi luvassakin -10 astetta. :
Kyllä ne suolaa, jos on mahdollisuus että on liukasta....Magilla4 sanoiEi eilen eikä tänäänkään ollut mitään ongelmia ajella suvikumeilla pk-seudulla kun ei heti aamulla tarvinnu lähteä liikkeelle. Päivällä tiet oli kuivat.