Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
[elle] sanoitoi oli vuosi sitten... perjantaina, eli 31.10.14, oli 77777 evon mittarissa.
Tuleekohan pohjat Mitsu Lancer 15 glx hb hopanharmaa vm. 1989 ajettu miljoona 218tuhatta,eli tosiaan 218 yli miljoonan.Toinen kone menossa vaihto tapahtui noin 800 tuhannen paikkeilla.mitsu87 sanoielikkäs..... kyssäri että paljon on ajettu teidän ajokeillanne? laittakaa vielä vm. ja malli autostasi.
minulla colt -88 ja mittarissa on 333Tkm ja rapiat piälle.... eukku
Kori on hienossa kunnossa,samoin pohja,auto on ollut minun käytössä 25 vuotta liikkuvassa metsäalan ammatissa työkäytössä. joka kerta mennyt huomautuksitta katsastuksessa.Ps enempi tetniikaan liityvä keskustelu foorumin ohjeen mukaan käytään tarvittaissa toisaalla.samitsu sanoiNo veikkaan että on ennätys mitä millään Mitsulla on tässä maassa ajettu... Ihmeen kestäviä sitten nuo Lancerin pienet koneet kun olen juuri vaihtanut eräälle vastaavanlaiseen autoon koneen vajaan 600000 kohdalla eikä siinäkään pytyt vielä kovin kuluneilta vaikuttaneet... Pidin jo sitäkin kilometrimäärää melkoisena sellaiselle autolle mutta tuplamäärä alkaa olla jo hämmästystä herättävä... Onkos siinä autossa kori ja pohja millaisessa kunnossa...?
Ei siinä tarvi hullu olla jos ei halua tuhlata autoiluun rahaa. Ei kaikki halua olla valtion lypsylehmiä, mihin tiheä autonvaihto väkisinkin pakottaamitsumikko sanoiHerää kysymys kuka HULLU viitsii ajaa mitsulla +500tkm???
Ei joko tiedä paremmasta tai se on vain +200tkm / omistaja max eukku
mitsumikko sanoiHerää kysymys kuka HULLU viitsii ajaa mitsulla +500tkm???
Ei mitään hätää mitsumikko, olen Savosta kotoisin täällä tämmöisiä lausuntoja pitetään huumorina ja huumorihan piristää.mitsumikko sanoiKylläpä meni Pojilla tunteisiin :-X
**********Anteeksi*********
Yksittäistapaus
Eli auto on ajettu jotain 1 218 000 km ja moottori kerran vaihdettu noin 800 000 km kohdilla. Ymmärsinkö oikein? Onko tämä bensiini?julker-5 sanoiTuleekohan pohjat Mitsu Lancer 15 glx hb hopanharmaa vm. 1989 ajettu miljoona 218tuhatta,eli tosiaan 218 yli miljoonan.Toinen kone menossa vaihto tapahtui noin 800 tuhannen paikkeilla.
ps Foorumilaisista Mr mmc on voinut nähtä tämän ikiliikujan kulkevan Polvijärven Hukkalan ohi,tai polvijärven kylällä.Auto on hopeanharmaa Gd,n puskureilla.
(Edit 20:23 poistin tupla postaus //[elle])
Viikonloppuna 290 000. Yllättävän paljon kilsoja tulee, 20tkm / 8kk. Olin kuvitellut että 20tkm vuoden aikana, mut todellisuus taitaakin olla 30tkm.Mikez sanoiMaaginen hetki omalle autolle...
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla