- Liittynyt
- 22 Huhtikuu 2003
- Sijainti
- Lohja
Vs: Lancer Evo RHD -> LHD
Tulee siitä yhtä hyvä, jos käyttää alkuperäis osia jotka on tarkoitettu samanlaiseen vas. ajettavaan autoon ja vielä peltityöt tekee ammattilainen joka on evojen tulipellin vaihtoja tehnyt useita.
Kun sen tekee kunnolla, niin samalla sen työn voi dokumentoida kunnolla, ja kun vielä etukäteen käy inssiltä kysymässä mitä dokumenttejä siitä halutaan. On noita erilaisia isoja muutoksia ennenkin tehty, niin että välivaiheita on käyty näyttämässä konttorilla, jolloin he saavat vielä omat dokumentit ja voivat todeta työn laadun ja piilloon jäävät osat asianmukaisiksi.
Niin kuin sanoin, jos jotain tehdään, tehdään se kunnolla tai ei ollenkaan.
marko_h sanoiPari kysymystä kannattaa miettiä ennen kuin alkaa projektiin:
-tehdas on varmasti miettinyt ja suunnitellut ohjausta --> tuleeko muutoksesta yhtä hyvä?
-mitä jos katsastusmies kysyy papereita muutoksesta ja määrää auton ajokieltoon, kunnes asia on selvitetty? Eli projektista saattaa tulla Lancer Evo RHD -> LHD ja jatkona Lancer Evo -> LHD -> RHD tai myynti ratakäyttöön, jolloin häviää ainakin verojen verran.
Tulee siitä yhtä hyvä, jos käyttää alkuperäis osia jotka on tarkoitettu samanlaiseen vas. ajettavaan autoon ja vielä peltityöt tekee ammattilainen joka on evojen tulipellin vaihtoja tehnyt useita.
Kun sen tekee kunnolla, niin samalla sen työn voi dokumentoida kunnolla, ja kun vielä etukäteen käy inssiltä kysymässä mitä dokumenttejä siitä halutaan. On noita erilaisia isoja muutoksia ennenkin tehty, niin että välivaiheita on käyty näyttämässä konttorilla, jolloin he saavat vielä omat dokumentit ja voivat todeta työn laadun ja piilloon jäävät osat asianmukaisiksi.
Niin kuin sanoin, jos jotain tehdään, tehdään se kunnolla tai ei ollenkaan.