Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Taitaa olla tässä tapauksessa liian paha projekti. Kustannusmielessä...mystinengalant sanoiEi ole manuaalikonversio paha projekti.
Jouni_K sanoiTaitaa olla tässä tapauksessa liian paha projekti. Kustannusmielessä...
[jesse sanoiPääseekö alle 1000e?
Ja jossei itse osaa/pysty tekeen niin se työkin maksaa äkkiä paljon kuitenkin. Ei ole ihan 1pv homma...mystinengalant sanoiNo tuskin pääsee.... jossei sitten käy tuuri et joku myy halvalla pitävän kytkimen kanssa setin sulle Rekisteröidy Club Vr4 -foorumille.
No siinä tapauksessa suosittelisin jotain kohtuullisen edullista käyttöautoa väliaikaisesti ja rahaa säästämään. Intin jälkeen sitten tosimielessä ostoksille.[jesse sanoiNo tässä auton sais 3000e nettiautosta... ei oikein hirveemmin ole varaa noihin 6000e autoihi, vasta työelämää päässyt ja intti ensi tammikuussa...
ja kaikenlaista muuta häröä vikaa ;DAnza69 sanoiHommaa turbo calibra Siinä on urpo ja neliveto (jonkin moinen). Saatat saada 3000-4000€ suht hyväkuntosenkin. Siinä ei tartte laatikon ja kytkimien kaa leikkiä. Paitti jakolaatikon jos ei ole jo tehty.
akio sanoija kaikenlaista muuta häröä vikaa ;D
Anza69 sanoiLoppu nopeus on sitte suolaa mitsukuskeille Vakiona pääsee jo 275km/h
Anza69 sanoiNo mulle on ihan sama mitä muilla on menny. Ainaki omassa mittari kolkotti 275 ja rajotin paukutti kiinni. Kaverin ei kulkenu ku 255 ku oli ajettu reilu 230tkm ja lousku kone. Muistaakseni ei ollut viellää lastua siinä vaiheessa joka nostaisi tehot hurjaan 240hp. Ja voin antaa välitykset ja renkaan koot ni kaikki voi käydä laskee noilla huippunopeus laskureilla, että teoriassa on mahdollista.
The eight valve model was, however, the most aerodynamically efficient Opel ever, with a drag coefficient (Cd) of 0.26.[5] It remained the most aerodynamic mass production car for the next 10 years, until the Honda Insight, along with the Audi A2, were launched in 1999, with a Cd of 0.25.[citation needed] All later 16V, V6, 4x4 and turbo models had a worse Cd of 0.29, due to changes in cooling system, underbody, use of spoked wheels and glass detail.[6]
Leveys: 1688 mm
Korkeus: 1320 mm
sampsa89 sanoiTaitaa olla tää yksilö hallissa, saa nähdä mitä tuli ostettua mut halvalla ainakin sai mut kaikin puolin siistin olonen oli. Vaihteisto ilmeisesti neljästä kohtaa halki. Ite en oo ehtiny perehtyä, mutta täytyy katsella tarkemmin kun saa nosturille.. Ainakin hyvin käy ja liikkuukin omin voimin, aikalailla vuotaa vaihteitoöljyä.. Mistäs näihin saa parhaiten laatikoita?