Mr mmc
CS5W ralli///art
- Sijainti
- Polvijärvi
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?
mun osto päätös puhtaasti perustui 20-30min/luuri räpläämiseen N8 vs iP4 (tunnin jonotin elisashopittiin)
jotenkin vain oli parempi käyttää kamera ja webbi selain ja gps löyty helpomin.
samsungin jätin pois kun en tajunnu sitä tilaa mihin oli jätetty,
pari näyttö mitä pysty vaihtaa ja en löytäny ohjelmia mihin olivat ne piilottaneet :nykii
toki jos on käyttäny mac tietokonetta ja itunessia niin on ihan selvääkin että ip on helpompi käyttää
käyttö logiikka samantapainen ja siitä pidin.
valitettavasti siis päädyin iP4seen noksuja olen karsastanu sen jälkeen kun lopetin korjaajan työt...
mutta nyt harkitsin sitäkin ekan kerran välissä ollu samsungia käytössä (viimeisen 10v)
se taas miksi käytän mac konetta voi lukea tuolta väittely topikista, toivottavasti tämä iP kestää kuten
on tietokone kestäny (mac pro) mun huonoa käyttöä kun ei osaa, se pitää olla yksinkertainen käyttää
mikä johtuu tästä lahonneesta puupäästä, minkä valitettavasti omistan...
olisko siinä mun perustelu?
mun osto päätös puhtaasti perustui 20-30min/luuri räpläämiseen N8 vs iP4 (tunnin jonotin elisashopittiin)
jotenkin vain oli parempi käyttää kamera ja webbi selain ja gps löyty helpomin.
samsungin jätin pois kun en tajunnu sitä tilaa mihin oli jätetty,
pari näyttö mitä pysty vaihtaa ja en löytäny ohjelmia mihin olivat ne piilottaneet :nykii
toki jos on käyttäny mac tietokonetta ja itunessia niin on ihan selvääkin että ip on helpompi käyttää
käyttö logiikka samantapainen ja siitä pidin.
valitettavasti siis päädyin iP4seen noksuja olen karsastanu sen jälkeen kun lopetin korjaajan työt...
mutta nyt harkitsin sitäkin ekan kerran välissä ollu samsungia käytössä (viimeisen 10v)
se taas miksi käytän mac konetta voi lukea tuolta väittely topikista, toivottavasti tämä iP kestää kuten
on tietokone kestäny (mac pro) mun huonoa käyttöä kun ei osaa, se pitää olla yksinkertainen käyttää
mikä johtuu tästä lahonneesta puupäästä, minkä valitettavasti omistan...
olisko siinä mun perustelu?