matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Mr mmc sanoi
ite noksua elämäni aikana muutaman kymmentuhatta korjanneen niin.... on oikeesti parempi kun ei tiedä mitä pa**aa
se sisältää... nokiat sisältää ihan oikeesti kuraa juuri sitä kiina halppis pas**aa mitä halvimmalla saa.
näyttöjä vaihtanu "takuuseen" useeman sata, yhdessä välissä kun nokia anto vaihtaa takuuseen näyttö kaikessa hiljaisuudessaan

oletettavasti muutkin puhelimet sisältää samoja komponetteja mutta parempi kun ei tiedä mitä...

Ja komponenttien hinnoissa ihan kaikki kasaa kyllä sillä halvimmalla mitä saa. Jos puhelimen hinta tulee alas, niin valmistuskustannuksien on pakko tulla myös. (Toimii vähän kaikkialla).
Mitä vähemmän menee komponentteihin rahaa, sitä enemmän saadaan profittia.

Ja jos oot ollut matkapuhelimia korjaamassa, niin aika yllättävää että oot joutunut korjaamaan Nokian matkapuhelimia, ajattelee kuitenkin että kyseessä on suomen suosituin matkapuhelinmerkki. Ja jos ei olisi mitään korjattavaa, ei tarvisi varmaan töitäkään tehdä. Voiko tästä päätyä semmoseen hypoteesiin, että Toyotan korjaamolla joku olisi korjannut satoja Toyota-merkkisiä autoja ja sitä kautta Toyota on huono?

Ja onneksi Nokia vaihtaa takuuseen näytöt jos niissä on vikaa, toisin kuin Apple joka sanoo että "your loss" ja kehoittaa kääntymään vakuutusyhtiön puoleen.

Mr mmc sanoi
nykyisin toki olen tippunu kyydistä millaista tekniikkaa (komponenti tasolla) nuo luurit sisältävät, mutta sillon oli jo suunta
että commuissakin säästettiin valmistus kuluissa ja suunta oli että puolet vielä osien hinnasta pois... ja korjata ei saanu
isompia vikoja vaan vaihdettiin uutta levyä sisälle ja toivottiin että menee spekseihin

tämä säästöhomma kun puri niin johan se laatukin tippu sikana nokialla....
(komponentien valmistus siirty ulkomaille -> kiina)

mä en ole missään (muutamissa tv ja kodinkone valmistus firmassa käynyt) nähny että sellasta kuraa laitetaan asiakkaille
vähän kuin bill gatessi...

Ja nytkyn yllättäen(;D) on dissattu Bill Gatesin kautta Nokiaa niin: Onneksi varsinkin Apple on niinkuin aidot Suomi-autot(tm), vaikka ne tehdäänkin Kiinassa samalla tehtaalla kuin kilpailijoiden puhelimet, niin ne tehdään Rolexin toimittamista osista, kasataan leikkaus-salissa ja parhaat insinöörit kasaa ne (aina kun malttaa olla hyppimättä katolta). :peukku
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Myös nokian ongelmana on ollut myös nämä kiinan kopio-komponentit, mitä liikkuu harmittavan paljon. Valitettavasti näitä komponentteja menee myös puhelimiin. Siihen yhdistettynä pikaisesti koodattu (muokattu) softa ilman kunnollisia testauksia (joka suoritetaan asiakkailla)...
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

J. Puhakka sanoi
Ja komponenttien hinnoissa ihan kaikki kasaa kyllä sillä halvimmalla mitä saa. Jos puhelimen hinta tulee alas, niin valmistuskustannuksien on pakko tulla myös. (Toimii vähän kaikkialla).
Mitä vähemmän menee komponentteihin rahaa, sitä enemmän saadaan profittia.

Ja jos oot ollut matkapuhelimia korjaamassa, niin aika yllättävää että oot joutunut korjaamaan Nokian matkapuhelimia, ajattelee kuitenkin että kyseessä on suomen suosituin matkapuhelinmerkki. Ja jos ei olisi mitään korjattavaa, ei tarvisi varmaan töitäkään tehdä. Voiko tästä päätyä semmoseen hypoteesiin, että Toyotan korjaamolla joku olisi korjannut satoja Toyota-merkkisiä autoja ja sitä kautta Toyota on huono?

Ja onneksi Nokia vaihtaa takuuseen näytöt jos niissä on vikaa, toisin kuin Apple joka sanoo että "your loss" ja kehoittaa kääntymään vakuutusyhtiön puoleen.

Ja nytkyn yllättäen(;D) on dissattu Bill Gatesin kautta Nokiaa niin: Onneksi varsinkin Apple on niinkuin aidot Suomi-autot(tm), vaikka ne tehdäänkin Kiinassa samalla tehtaalla kuin kilpailijoiden puhelimet, niin ne tehdään Rolexin toimittamista osista, kasataan leikkaus-salissa ja parhaat insinöörit kasaa ne (aina kun malttaa olla hyppimättä katolta). :peukku

niin nokia vaihto vain 1% hajonneista näytöistä eli kaikki johdin vikaiset, jos näyttö halki niin voivoi oli sääntö. ja haljeneita oli oikeesti paljon.

kuten sanoinkin paljon parempi ettei tiedä mitä sisältää... ;)
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Chiqi_ sanoi
No ei juu... paitsi lukemalla jonku postaukses ;D

Eli kun lähetään tälle tielle, niin rivi riviltä perustelut. (väittämällä moista oletetan että löytyy faktaa sanojen tueksi, muuten kyseessä on loukkaus)

Realiteettien ymmärtäminen on hieman eri asia kuin sokeasti väittää että "antennivikaa ei ole", "näytöt ei hajoa" yms, se että perusfanipoika joka ylistää androidia/iphonea/youname it kuuhun, ei sitä vain tajua.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Juu ei tuo välttämättä fanitusta ole, mutta jos ei J.Puhakka Noksulla ole töissä, niin sitten pakko olla jollain alihankkijalla, joka tekee Noksulle jotain esim. softaa ;) Postauksista ilmenee jonkinmoinen ylpeys tuotteeseen, jonka tuottamisessa on itse ollut jollain lailla matkassa. Menikö nyt oikein? :)
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Fanipojan varma merkki on kun jatkuvasti toistelee kaikkien muiden kuin sen oman mahtituotteen mahtavuutta ylistavien olevan fanipoikia jotka eivat vaan mistaan mitaan tajua.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

MitsuMi sanoi
Juu ei tuo välttämättä fanitusta ole, mutta jos ei J.Puhakka Noksulla ole töissä, niin sitten pakko olla jollain alihankkijalla, joka tekee Noksulle jotain esim. softaa ;) Postauksista ilmenee jonkinmoinen ylpeys tuotteeseen, jonka tuottamisessa on itse ollut jollain lailla matkassa. Menikö nyt oikein? :)
Puhakasta en tiedä mutta esim. itse olen töissä nokian alihankkijalla ja juurikin puhelimien kehityksessä osallisena mutta ei mulla ole mitään syytä puolustaa nokian puhelimia vaikka muun merkkistä puhelinta en ostaisikaan. Duunin kautta sain äskettäin valita uuden puhelimen niin valinta oli itsestään selvyys eli joku nokian malli vaikka muitakin olisi voinut valita. Se miksi valinta kohdistui nokian c6 puhelimeen oli puhelimessa oleva wlan, gps, maps, qwerty näppis ja "iso" näyttö niin ja siinä toimii racechrono :). Nokian luureissa on edes jotain suomalaista vaikkakin ihan samaa ylihinnoiteltua paskaa ne kaikki älypuhelimet on. Siis oikeesti maksaa nyt jotain 500e luokkaa jostain puhelimesta ;D Ja laatu on kaikissa ihan samaa höpöhöpöä myös koska ne samat pikkulapsethan ne on ruokapalkalla kasanneet.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Hyeena sanoi
Fanipojan varma merkki on kun jatkuvasti toistelee kaikkien muiden kuin sen oman mahtituotteen mahtavuutta ylistavien olevan fanipoikia jotka eivat vaan mistaan mitaan tajua.

Johtuu varmaan siitä että perusfanipoika ei osaa kuin postailla turhia postauksia viesteihin ilman mitään perusteluja. Jos jostain jotain tajuaa, niin silloin myös pystyy perustelemaan väitteensä.
Itse pystyn, pystytkö sinä?, Vähissä on myös jatkuvat toistelut "mahtituotteen" x "mahtavuudesta", toisin kuin eräiden GT5 hehkutukset.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Mikäli mennään tälle linjalle niin ehdotan kohta aiheen lukitsemista.

Ihme uhoa..

Eikös me voitais vain keskustella niistä puhelimista ja mitä ihmiset haluaa, eikä siitä että "MUN ÄIPÖUN ON PAREMPI KU SUN NÖYKIÄ! - EIKÄ KU MU NÖKIÄ O PAREMPI KU ÄIPÖYN JA ÄNRÖID YHTEENS!". "Mun äiti tekee teidän äitien ruuat."

:eek:fftopic
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

MitsuMi sanoi
Juu ei tuo välttämättä fanitusta ole, mutta jos ei J.Puhakka Noksulla ole töissä, niin sitten pakko olla jollain alihankkijalla, joka tekee Noksulle jotain esim. softaa ;) Postauksista ilmenee jonkinmoinen ylpeys tuotteeseen, jonka tuottamisessa on itse ollut jollain lailla matkassa. Menikö nyt oikein? :)

Sanottakoon että olen tehnyt töitä lähes kaikiklle matkapuhelinvalmistajille, joten siinä mielessä meni oikein :peukku
Ja todellakin ihan kaikki mitä teen, olen ylpeä siitä. (Jos siihen on syytä), Ja jos esim. N8:sta ei voisi olla ylpeä, niin mistä sitten?

- En ole ollut tekemässä N8, tietää jo siitä että ostin sen itselle, ja ihan omilla rahoilla. (kts. allaoleva)
- En osta ikinä tuotteita joita olen ollut tekemässä, juuri sen takia että niihin ei mahdollisesti synny epäterveellistä "oma lapsi on paras"-efektiä, jolloin arviot pysyvät subjektiivisena)
- En hehkuta tuotetta siksi että satun omistamaan ko. laitteen niinkuin perus merkkiuskollinenkin tekee. (Aina se alla oleva merkki on paras, mutta kun merkki vaihtuu, vaihtuu myös kehujen kohde)
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

kummaa jauhantaa :nykii

evvk :nykii

mutta väliin käyttökokemus Iphone4:sta

videokuvaa ottaessa hämärä on pahin, sellainen ei pimee eikä valoisa, siinä puhelin ei tiedä
millä asetuksilla kuvaa, jos menee enempi hämärään pubi hämäryyteen niin kuva kirkastuu ja paranee huomattavasti.
eli valoisalla kuvatessa todella hyvää kuvaa, hehkulampun perus valossa huonoa ja paranee kun mennään tuollaiseen
pubi valaistukseen.

tuota mainittua antenni ongelmaa ei ole esiintynyt, huomasin mistä tuo "verkko menentettiin" ilmoitus tulee
se tulee siitä että puhelin tippuu 3g verkosta 2g verkkoon :nykii tässä kun ei pitäisi kuulua ollenkaan soneran 3g :nykii
jopa tuvassa nostaa yhden tolpan 3g verkon puolelle, 2g on sitten 4/5 kuuluvuudella.

jos jotain kaipais niin enempi asetus mahdollisuuksia kameraan, kuva editointiin, ne on aika "karsittuja"
tai voi olla etten vaan osaa vielä :p

ensimmäinen "älypuhelin" mulla ja aika nopeesti oppii tuon qwerty näppiksen hyvä puoli on se että
vaakaan kääntäessä esim. web,tekstarit,naamakirja yms. näppäimistö on iso johon nämä nakki sormetkin osuu.

en tiedä miten tuo muuttuu erilaisilla teemoilla, vaikuttako ne käyttöön miten paljon, pitää jatkaa kokeilua.

yhteen vetona pidän "toimiva ehkä hiukan liian kallis lelu." ;D
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Osta kuule ihan oman mieles mukaan.Kun hommahan on näin,kuka tykkää äitistä ja toinen tyttärestä.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

harriveikko sanoi
Osta kuule ihan oman mieles mukaan.Kun hommahan on näin,kuka tykkää äitistä ja toinen tyttärestä.

Ja jotkut molemmista..
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Otinpa ihan piruuttani N8:lla auton ajovaloissa pari testikuvaa, lyhyet ja (vakiot) pitkät päällä (ei siis lisälisävaloja) täysin pimeässä käsivaralta. (Ilman salamaa, asetukset automaatilla) Kyllä nuo aika jees on kännykkäkuviksi (50% niitä on pienennetty ms paintilla tosin), ei mun pari vuotta vanha pokkarikaan ota hyvä että ees tuommosia, ja käsivaralta varsinkaan. (luulis olevan sopiva testi kameralla tuokin?)

http://img254.imageshack.us/img254/4031/n8yautonvalotlyhyet.jpg Lyhyet päällä
http://img213.imageshack.us/img213/2804/n8yautonvalotpitkat.jpg Pitkät päällä

Valoina ihan Galantin vakiot H4:t, ja umpiot parin viikon suolakerroksen peittämänä
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

J. Puhakka sanoi
Otinpa ihan piruuttani N8:lla auton ajovaloissa pari testikuvaa, lyhyet ja pitkät päällä täysin pimeässä käsivaralta. (Ilman salamaa, asetukset automaatilla) Kyllä nuo aika jees on kännykkäkuviksi (50% niitä on pienennetty ms paintilla tosin), ei mun pari vuotta vanha pokkarikaan ota hyvä että ees tuommosia, ja käsivaralta varsinkaan. (luulis olevan sopiva testi kameralla tuokin?)

http://img254.imageshack.us/img254/4031/n8yautonvalotlyhyet.jpg Lyhyet päällä
http://img213.imageshack.us/img213/2804/n8yautonvalotpitkat.jpg Pitkät päällä

Valoina ihan Galantin vakiot H4:t, ja umpiot parin viikon suolakerroksen peittämänä

jees kuvat, mä voisin ottaa illalla vertailuksi IP4sella ja galantin vakio valoilla samanlaiset kuvat.
:peukku
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Iphonessa on huonompi kamera.
toki en ole asetuksiin koskenu, eli kameran asetukset on tehtaan asetuksissa.

http://mmc.1g.fi/kuvat/IPhone4/IMG_0096.JPG
http://mmc.1g.fi/kuvat/IPhone4/IMG_0097.JPG

pojot tästä testistä noksulle :peukku
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Offff: Miks meillä ei oo täällä noin paljoo lunta.. nyyyh..
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

cubeqtio sanoi
Offff: Miks meillä ei oo täällä noin paljoo lunta.. nyyyh..

Miksi täällä ei oo niin lämmin kun siellä nyyyh, (tuo lumi tosiaankin satoi muistaakseni 4.11, ja siinä se on ollut, kerran tuli lisää, jolloin sität ulikin heti 10cm), mut nyt jos ei ihan heti lisää satas.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

kopsin nämä offtopikit tuonne lumi topikkiin...

ja palataanpas alkuperäiseen:
IP kameralla saa parempia kuvia jos kehtais ostaa softan.
ite kenno oletettasti toimii mutta softa on ihan suolesta.
kokeilin ilmaista softaa ja silläkin sai väreiltään kuten tarkkuudeltaankin parempaa jälkeä..
mutta se kaatu aika useesti... :seina

ihan tällästä en kyllä odottanu tuolta puhelimelta joten pettymys on suhteelisen "suuri"
:'(
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Tässäpä hyvä vaihtoehto paatuneelle Mitsu faniboylle. Jos jollakin heräsi vastustamaton halu saada tuo niin tarjouksia tulemaan :)
 

Liitetiedostot

  • IMG_1000 – Kopio.JPG
    IMG_1000 – Kopio.JPG
    60.7 KB · Lukukerrat 271
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Kaverin Facebook status:

osti tänään iPhone nelosen, koska Nokia N8 on täysi pas*a. Niin ne mielipiteet vaan muuttuu...

Ja tää on ollu melkein Puhakan veroinen Noksu fanboy.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Eilen tuli postisa SE xperia x10 mini pro(vittu mikä mallinimihirviö). On tuo android kyllä melkosen mukava käyttää tallaisen pienen alku hypistelyn perusteella. Verrattuna xperia x1(windows mobile 6.1) niin kyllä o käyttis harpannut pari vuosikymmentä etiä päin ::) ;D
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

nokonzok sanoi
Kaverin Facebook status:

osti tänään iPhone nelosen, koska Nokia N8 on täysi pas*a. Niin ne mielipiteet vaan muuttuu...

Ja tää on ollu melkein Puhakan veroinen Noksu fanboy.

Paitsi että en ole fanboy, haluaisin kyllä olla, mut ei löydy tarpeeksi noksua talosta.

Ja voit kertoa kaverilles terveisiä että voi työntää fisherprisensä ja mielipiteensä vaikka aunariinsa (vaikkei koskaan N8:ia omistanutkaan), aunari tuleekin iphonen kanssa tutuksi, niin lähellä ne toisiaan on.

N8 joka päiväisessä käytössä ja yhä pieksää kaikki omenalelut 10-0. (Ja kaikista kovin applefanipoika jonka minä tiedän haukkuu IP4:eek:sta joka päivä.. huonoin kuulemma sarjasta, kaatuileekin viikottain, puheluiden perille meno on jumalan käsissä jne perus settiä, johon toki voit todeta että ongelmaa ei ole, niinkun mäkkimiehen pitääkin, taitaa olla teikänkin iphonet vaatineet enemmän resettiä kuin meitin noksut ikinä (10v saldo, 0 kpl) :peukku mut semmosta se elämä on.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

http://www.digitoday.fi/vimpaimet/2011/01/10/iphone-4-rajahti-pakkasella/2011350/66

"Applen mukaan älypuhelimen takuu on voimassa, kun laitetta käytetään 0–35 asteen lämpötilassa. Applen mukaan laitetta voi säilyttää pakkasessa aina 20 asteeseen asti, mutta puhelinta ei voi käyttää pakkaskelillä. "
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

J. Puhakka sanoi
taitaa olla teikänkin iphonet vaatineet enemmän resettiä kuin meitin noksut ikinä (10v saldo, 0 kpl) :peukku mut semmosta se elämä on.

Ei ole tota omaa tarvinnut vielä bootata kertaakaan. Mutta ehkä mulla on vaan tuuria, kun tää on eka iphone ja en näistä mitään tiedä. Käytän vaan.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Ite oon tykänny n8:sta kyllä.Toiminu idioottivarmasti ja sovellukset hyviä.Miinuksena liukas ulkopinta jonka tosin saa korjattua ostamalla silikonisen suojan päälle.Kestää myös iskuja yllättän hyvin jopa ilman tota suojaa,navi on toimiva,akku kestää pitkään jne. :peukku
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Chiqi_ sanoi
Eilen tuli postisa SE xperia x10 mini pro(v***u mikä mallinimihirviö). On tuo android kyllä melkosen mukava käyttää tallaisen pienen alku hypistelyn perusteella. Verrattuna xperia x1(windows mobile 6.1) niin kyllä o käyttis harpannut pari vuosikymmentä etiä päin ::) ;D

Juuh. Andröööid on ihan pätevä käyttis. Pitää vaan unohtaa miten wintööt/symbian/iOS toimii. Taino iOS on aika lähellä tätä androidia. :)
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

mulla ensimmäinen omena puhelin, toistaiseksi ei mitään ongelmia (*puuta koputtaa = päätään*)

kamera on ollu still kuvissa pettymys, videokuvassa toimii huomattavasti paremin.
eikä ole tiltannu tai juminu vielä kertaakaan, akun kesto wlan verkossa ~3päivää
ohjelmia päällä mail, naamakirja, säätiedot, remote (nämä siis yleensä auki)

+perus puhelut (~500min/kk) ja (70viestiä/kk) puhelin on myös 3g verkossa kiinni jotenkin vaikka ollaan katve alueella
toimii siis vain sisällä ja tuolla ulkorakenuksen päädyssä tuo 3g verkko, samsungilla ei päässy kiinni 3g verkkoon ollenkaan ei tuvassa eikä
ulkona.

toistaiseksi olen tyytyväinen, näytön tarkkuu riittää hyvin surffailuun, sähköpostin lukemiseen, naamakirjaamiseen, kosketus systeemi
pelitä hyvin vaikka sitä jänitin paljon, puhelin on myös nopea, ei mene terveyttä avatessa softia, puhelinta,tekstareitä tms.

voisin arvostella puhelimen 4/5 tähdillä... täyttä ei saa mutta tuolla 4 tähdellä....
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Mr mmc sanoi
mulla ensimmäinen omena puhelin, toistaiseksi ei mitään ongelmia (*puuta koputtaa = päätään*)
No tuossahan pitäisi olla jo meriittiä puhelimelle, kun foorumia lukemani perusteella Mr mmc:llä noita vastuksia on yleisesti otaen riittänyt ::)
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

MitsuMi sanoi
No tuossahan pitäisi olla jo meriittiä puhelimelle, kun foorumia lukemani perusteella Mr mmc:llä noita vastuksia on yleisesti otaen riittänyt ::)
Amen :D

Mulla ollu nyt N8 kuukauden päivät käytössä, hyvin on tähän asti pelittäny, kaikki toimii niinku pitääkin, aluksi oli toki omat jipponsa etsiä kaikki, mut nyt kun on ohjelmat aloitusnäytöt y.m. jutskat mieluisassa järjestyksessä ni puhelin toimii ku ajatus :) Lähtihän se tuokin jo kädestä ja lensi muutaman metrin matkan lattialle, vaan eipä ollu moksiskaan... Oon kyllä pyrkiny pitämään tuota commua mukana "vakavammissa" paikoissa, se kun (kuten aiemmin olen kertonut) kestää mitä vaan, ja toisaalta en myöskään halua että tää uusi olis heti yhtä eläneen näköinen ku toi commu :D Tosta pinnan liukkaudesta voi kyllä pienen miinuksen heittää ja vois olla paikallaan miettiä sitä kortsua, tai sit jos miettis jotn muuta vähän nätimpää liukuestettä :)
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Jani T sanoi
Amen :D

Mulla ollu nyt N8 kuukauden päivät käytössä, hyvin on tähän asti pelittäny, kaikki toimii niinku pitääkin, aluksi oli toki omat jipponsa etsiä kaikki, mut nyt kun on ohjelmat aloitusnäytöt y.m. jutskat mieluisassa järjestyksessä ni puhelin toimii ku ajatus :) Lähtihän se tuokin jo kädestä ja lensi muutaman metrin matkan lattialle, vaan eipä ollu moksiskaan... Oon kyllä pyrkiny pitämään tuota commua mukana "vakavammissa" paikoissa, se kun (kuten aiemmin olen kertonut) kestää mitä vaan, ja toisaalta en myöskään halua että tää uusi olis heti yhtä eläneen näköinen ku toi commu :D Tosta pinnan liukkaudesta voi kyllä pienen miinuksen heittää ja vois olla paikallaan miettiä sitä kortsua, tai sit jos miettis jotn muuta vähän nätimpää liukuestettä :)

N8 olen miettinyt osaksi sen takia että siinä on kuulemma paras kamera, sitten tietty se että mitä ohjelmia siihen saa esim messengerit skypet yms pitäis saada.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Tossa muutamia automaattiasetuksilla otettuja kuvia N8:lla: http://to.pic.fi/kuvat/Random/N8%20kuvaukset/

Täyden resoluution kuvathan saa auki siitä linkistä kuvan alta jos kiinnostaa. Koko luokkaa 4000x2200 px.

Ja yksi sample pikkuresolla:
_small.jpg
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Joo kamera on kyllä ihan huippu kyllä :peukku
Hyvin saa noi meset y.m. Nimbuzz ohjelman vaan lataat puhelimeen ni avot
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Tuanoinniii... en jaksanu lukee koko ketjua läpi mut saako android kännyyn toimimaan racechronoa?
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Maxxximus sanoi
Tuanoinniii... en jaksanu lukee koko ketjua läpi mut saako android kännyyn toimimaan racechronoa?

Ei vissiin juuri Racechronoa, mutta erilaisia kierrosaikasoftia on varmastikin aikamoinen liuta.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Trackmaster on yksi mihin voi tutustua. Viime kesänä oli ongelmia oman luurin kanssa, mutta sittemmin kaatumiset korjattu. En vaan ole kokeillut sen jälkeen miten itse ajanotto toimii.

Racechronon tekijä on viimeksi 27.12.2010 maininnut hankkivansa Android puhelimen pian, mutta ei lupaa mitään aikataulun tai Racechronon saatavuuden suhteen.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Maxxximus sanoi
Tuanoinniii... en jaksanu lukee koko ketjua läpi mut saako android kännyyn toimimaan racechronoa?
N8 toimii rakekrono nätisti :peukku
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

N8:iin ja varmaan muihinkin, kiva lelu/tuttavuus. http://grid.offscr.com/
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

J. Puhakka sanoi
N8:iin ja varmaan muihinkin, kiva lelu/tuttavuus. http://grid.offscr.com/

Näyttää ihan hyvältä, tollahan saa Nokialaisen kovasti muistuttamaan iPhonea! Käyttömukavuus paranee olennaisesti!
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Ei ollut erityisen suuri ylläri ketkä tähän ekana vastaa.

..mutta vastataan nyt kuitenkin vaikket ast videota varmaan kattonutkaan: Arkipäivää esim missä?, Iphonessa ei ole vastaavaa toiminnallisuutta, ja jossain rommihäkkiandroideissa vielä vähemmän, Appstoren policyt kieltää vastaavien teon Applelta ja Androidissa ei taida olla edes mahdollista. Kantsii nyt muistaa että tuo on ihan ulkopuolisten kehittämä softa, ei ainakaan yhdessäkään IP tai Android puhelimessa vastaavaa ole vielä näkynyt.

mut jokatapauksessa, kokeilkaa, itse kokeilin ja onhan tuo ihan kiva, katsoo jos tuon kanssa viihtyy kauemminkin.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

J. Puhakka sanoi
Ei ollut erityisen suuri ylläri ketkä tähän ekana vastaa.
;D ;D :peukku

Täytyypä pysyä kuulolla miltä toi tuntuu, en viitsi vielä itselle ladata ku just saanu aloitusnäkymän sellaiseksi kuin halusin.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

Jani T sanoi
;D ;D :peukku

Täytyypä pysyä kuulolla miltä toi tuntuu, en viitsi vielä itselle ladata ku just saanu aloitusnäkymän sellaiseksi kuin halusin.

Tuo siis ei korvaa mitään vaan on ihan käynnistettävä softa. Eli sen voi sulkea ja palata takaisin tuttuun aloitusnäkymään. Itsellä on homescreenillä tosiaankin shortcuttina josta tuon saa päälle jos haluaa leikkiä. Ja ilmeisesti tulevaisuudessa tuon saa myös niin että se käynnistyy "menu" näppäimestä haluttaessa. (Jolloin se onkin sit aika asiallinen, sit saatan jopa ottaa käyttöön jos tuosta tykkää vielä.

Huomasin tuossa kun itse leikin että esim applikaatiot on aakkosjärjestyksessä, joka on ihan kiva vs. asennusjärjestys joka on vakiona. (Toki järjestystä on voinut muutella ja kansioita luoda oman maun mukaan Noksun luurissa jo vuosia sit.)
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

J. Puhakka sanoi
Ei ollut erityisen suuri ylläri ketkä tähän ekana vastaa.

Ei tietenkään, ihan vastaavalla varmuudella tietää kuka kommentoi niihin toisen suuntaisiin viesteihin ensimmäisenä :)
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

OT:

Onko muuttunut päivitysten yms myötä tuon navin toiminta nokialaisissa.?

Tällä hetkellähän vaatii osoitekenttään sekä kadunnimen&paikkakunnan löytääkseen jotain,muuten ei tee mitään.

Eli esim mitä yleisimmissä naveissa on,kirjoitat kadunnimen ja se antaa itse vaihtohdot paikkakunnista.
 
Vs: matkapuhelinta hankkimassa ideoita?

ST sanoi
OT:

Onko muuttunut päivitysten yms myötä tuon navin toiminta nokialaisissa.?

Tällä hetkellähän vaatii osoitekenttään sekä kadunnimen&paikkakunnan löytääkseen jotain,muuten ei tee mitään.

Eli esim mitä yleisimmissä naveissa on,kirjoitat kadunnimen ja se antaa itse vaihtohdot paikkakunnista.

eikait, pelkkä hakusanakin riittää? :nykii

edit: eikun en sanokkaan mitään noksun softista, en tiedä...
 
Takaisin
Ylös Bottom