Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Onneksi olkoon Turri (ja myös White_Eagle :)) Toivottavasti Lanceri on kelpo peli :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Turri sanoi
Synttärit ja mennään koeajamaan uutta lanceria :driver

Oikein paljon onnea Turrille!
Tuleeko Lancerin konepellille iso rusetti vai tuleeko kokonaan lahjapaperiin :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kiitoskiitos. Aikas hieno peli! 8) Käytiin vielä muodon vuoks kokeilemassa automaattivitoa, farkkusaabia ja corollaa, ja pitää sanoa että vito kyllä kiihtyi kaikkein maukkaimmin. Lieneekö hyötyautoaspektilla ja teho-vääntösuhteella jotain tekemistä asiaan..tai tuntumalla että niin iso lotja kiihtyy niinkin nopiaan.. ::) Saab nyt kolisi ja kilisi joka suuntaan, mutta mitä voikaan odottaa opelilta...oi niitä vanhoja aikoja kun autotkin oli vielä autoja.
Mutta kyllä mun sydän meni lancer sportbackille :peukku Ei nyt vielä ruveta rusetteja värkkäämään, kahtellaan miten asiat ja rahotus kehittyy... ;) :driver Aika huomattavasti ajotuntuma oli parantunu kun vertaa edellisiin malleihin. Kun taas vertasi corollaa niin ei ollu oikein mitään tuntuma muuttunu 20 v takaisiin, paitsi tietenkin jousituksia ja jotain hienouksia tullu lisää. Lancer oli aika hiljanen ja vakaa ajettava, vaikka vähän hakikin uria kun oli matalaprof renkaat. Jeah, köyhän on hehkutettava tätäkin. ;D naurakee vaan perkule.. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Meni toi "rousku" lanceri ekalla läpi katsastuksesta ilman huomautuksia :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

muutoskatsastus hommat onnistuu...
sain vielä vihreetä valoa tehä HB:stakin turbollisen ;D
nyt ollaan lähellä jo unelman täyttymystä... "joka autossa on turbo" ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Oon jokseenki ilonen siitä etten kuollu...

Pe klo 15:30 8tiellä hiukan ennen poria ajelin poriin päin ja huomasin mersun vastaantulevien kaistalla pysähtyneenä vasemmalle vilkuttaen. kattelin et sen takana tulee bussi joka koittaa oikeelta ohi. meinasin muijalle sanoo (oli lapsen kanssa takapenkillä) et menee bussi aika läheltä. linja näytti mun kulmasta siltä et se hipois kylkeä siitä ohi mentäessä. sitä mersua päinhän se meni n. 50-60 km/h vauhtia, mersun perä nous hiukan ylöspäin sitä bussia pitkin -> lähti tulemaa mun kaistalle päi -> osus mun takanatulevaan autoon ja mä sain bussin imussa kaikki muovi/sunmuut romut mitä mersusta irtos. omaan autoon pari naarmua (lähtee pienellä vahailulla).

meinaan vaa et ku sen mersun perä oli siinä ilmassa ni sehä olis voinu tulla siitä omaa autoa päin. eikä lancerin a-pilarit mun tietääkseni oo mitää ihmekestoterästä joka kestää päi lentelevät autot. eipä tarvinnu testatakkaa.

tosta oli satakunnan lehdessäki joku pieni juttu. eipä toi nyt mikää "iso" kolari ollu mut kyllähä se aina isommalta tuntuu ku bussi ajaa päi. Linkki: http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satellite/Satakunta/1194627143865/artikkeli/bussin+ja+kahden+henkiloauton+kolari+vt+8+lla+pinomaessa.html
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kuopus täytää tänään vuoden ... se on aina kivaa huomata miten lapset kasvaa ja miten ovat ymmällään tällaisista erilaisista päivistä. Ensimmäiset synttärit kuitenkin!

Vanhemmilla muksuilla taas ihan erilainen ote tällaisiin päiviin.

Ja omat syntymäpäivät taas ottavat aivoon ... taas vanhenee.

Mutta nyt nautitaan Kuopuksen päivästä ja odotellaan vieraita.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pelipenkki ostettu PC:n ja Xboxin rattia ja polkimia varten. Nyt PC:lle Richard Burns rallya + modeja asentelemaan... :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Hitto kun ei RBR toimi tässä nykyisessä konfiguraatiossa, on kyllä paras autosimu pc:lle.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

95500km työrottelolla takanapäin ja huomenna se lähtee vaihtoon :peukku
Jokohan se taivaspaikka ois varma kun joskus on yhden Fordin omistanu ja saman merkkisellä työrotiskolla vajaan satatuhatta ajanut ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Imperio sanoi
95500km työrottelolla takanapäin ja huomenna se lähtee vaihtoon :peukku
Jokohan se taivaspaikka ois varma kun joskus on yhden Fordin omistanu ja saman merkkisellä työrotiskolla vajaan satatuhatta ajanut ;D

ja sitte sulle tulee..... WOLKKARI.....
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Corolla sai katsurilta leiman paperiin ja on myyty ;D ;D. Lauantaina pitäis käydä hakee uuden kulkineen ;D ja ei ole enään väärän merkkinen ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

calle sanoi
Corolla sai katsurilta leiman paperiin ja on myyty ;D ;D. Lauantaina pitäis käydä hakee uuden kulkineen ;D ja ei ole enään väärän merkkinen ;D

Älä pidä meitä jännityksessä, mitä on tulossa pihaan? :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

..siitä että evo on herätetty henkii talviunilta (takuuajan päättymisen kunniaks), kyl nyt vetää :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Saasnähdä miten ehdin paikan päälle ??? kun on ollut yövuoro mut katotaan jos ilmestyn paikan päälle :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tuli käytyä tänään Raision Veholla vuotavan lohkolämmittimen vastuksen takia. Nesteitä vuosi melko rauhalliseen, mutta ärsyttävään tahtiin. Nestettä meni parin bensatankillisen ajoilla noin maksimi viivalta minimiin.

Taustaa:
Kuittien mukaan selvisi, että vastus oli Raisiossa asennettu marraskuussa 2007 ja ostaessani auton ihmettelin vastuksen alapuolella ollutta kuivaa jäähdytysnesteklönttiä.
Olin yhteydessä Raision Vehon Mitsubishin huoltopäälikköön, ja tänään viimein saatiin aikaseksi järjestettyä reissu tuon vastuksen tarkastamiseksi.

Vein auton huollolle ja avaimien luovutuksen ja pienen juttutuokion/mahdollisen hinnan ja takuun selvittelyn ja paprujen allekirjotusten jälkeen lampsin Myllyn ostoskeskukselle kiertelemään vaimon ja nuoremman plikun kanssa.

Noin pari tuntia kului, kun huollolta soiteltiin auton olevan kunnossa. Selvisi että vastus (lyötävää mallia) oli lyöty vinoon ensimmäisellä kerralla. Veholla ottivat vanhan vastuksen pois, putsasivat ja löivät sen uusien mössöjen kanssa kunnolla lohkoon kiinni.

Kyseinen operaatio meni asennusvirheen piikkiin, joten en lopulta joutunut maksumieheksi! :peukku

Veholle pojot hyvästä palvelusta! :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evon japanin export certificate tuli vihdoin.. nyt ensviikolla katsastamaan. Sais senkin ajoon tai ainakin ratinvaihdon alulle :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evo on kilpien välissä vihdoin ja viimein.. kyllä se tuolla tallissa sitten odottikin jo puolisen vuotta papereita. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Taisin juuri tehdä "heräteostoksen". Huomenna hakemaan Suzuki SJ410 jospa kokeilis vaikka Off Roadia harrastuksena jos innostuu tuota hieman parantelemaan :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

DarkestMessiah sanoi
Taisin juuri tehdä "heräteostoksen". Huomenna hakemaan Suzuki SJ410 jospa kokeilis vaikka Off Roadia harrastuksena jos innostuu tuota hieman parantelemaan :driver

sillälailla, siltä tieltä ei sitten käännytäkään niinvaan takaisin... ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

eilen tellusta kattelin ku uusi työtekijä yritti polttaa palloa lavaautolla... (hot rod shop mikä lie tuli jimiltä)
no tänään lapseti ja piti kokeilla samaa ;D
no en ole eläessäni yhtä isoa pilveä saanu :nykii pikkasen savuaa noi laalaan kesärenkaat ;D
ja jaksaa sutia kakkosella ja hiukan jarrua että pysyy paikalla ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nostokurki sanoi
sillälailla, siltä tieltä ei sitten käännytäkään niinvaan takaisin... ;D

Huomaa kyllä, vasta kotiin ajanut kerran maanteitä pitkin körötellen, ainoana "offi testinä" lyhyt mettäautien pätkä, ja jo nyt oon aivan liian innoissani :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Oon kyllä ilonen siittä kun tuli tänää sellanen puoli virallinen tieto et olis ens kesään asti varmaa hommaa... ;D :peukku
Ja si tietty siitä et ny on GTO laturi vaihon jälkee pelannu fine.. :driver
Nyt äkkiä vaa vielä jako hihna vaihtaa kun ei siitä oikeen tiä.. :eek:
 
Vs: Mistä olet iloinen?

TommyDa:n kanssa yhteisomistuksessa oleva dynamic saatii kuntoon koneen osalta :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Oon iloinen tosta uudesta käyttöautosta :) rengasmeteli pieneni hurjasti kun vaihtoi laadukkaat talvikumit alle ja koko auto muutenkin on juuri niin laadukkaan tuntuinen kun kuvittelin tuollaisen uudehkon galantin olevan. Kyllä nyt kelpaa taas :driver

p.s. nyt kun on varsinainen käyttöauto, voi pajeroa ruveta rakentelemaan nelivetoharrastusta varten... :p
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nostokurki sanoi
p.s. nyt kun on varsinainen käyttöauto, voi pajeroa ruveta rakentelemaan nelivetoharrastusta varten... :p

Nopeasti menetettiin tämäkin mies maasturoinnin pariin. Se tie on pitkä ja toivottavasti kivinen..
nimim. taas viikon Pajeron alla maannut ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nostokurki sanoi
p.s. nyt kun on varsinainen käyttöauto, voi pajeroa ruveta rakentelemaan nelivetoharrastusta varten... :p
Siirtyyköhän se Nostokurkikin sitten tuonne mitsubishi4x4 sivustolle ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MVa~1 sanoi
nimim. taas viikon Pajeron alla maannut ;D

tule makaamaan mun L200 alle ;D pitäs kytkinvaihtaa ja etujouset kiriä ja joustorajotin
kumeja sorvata ;D
ja taka akseli pitäs keikauttaa jousien alapuolelle ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

No tässähän oliskin viikko aikaa maata vieraitten autojen alla, kun oma jäi odottamaan yhtä laakeria.. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mr mmc sanoi
tule makaamaan mun L200 alle ;D pitäs kytkinvaihtaa ja etujouset kiriä ja joustorajotin
kumeja sorvata ;D
ja taka akseli pitäs keikauttaa jousien alapuolelle ;D

HEHEHEHEH ja pari riviä ylempänä polteltiin nii iloseen kumia :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Samppi sanoi
HEHEHEHEH ja pari riviä ylempänä polteltiin nii iloseen kumia :D

kytkin on ollu jo kauan vaihto listalla... :D sehän petti heti ku sai ahdistimen kone :nykii
nyt on paineet niin alhaalla ettei ihan luista (1.1bar) ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MitsuMi sanoi
Siirtyyköhän se Nostokurkikin sitten tuonne mitsubishi4x4 sivustolle ::)

on sielläkin tunnarit, mut en silti ole jättämässä kumpaakaan sivustoa rauhaan (teidän kiusaksi) ;D vaikka näiden kahden sivuston välinen vääntö alkaa olla jo aika kovaa... Noh, onneks mie oon niin neutraali ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Vesijuoksu 1000m alle 50 min + 750 m uinti yhteensä 1h 10 min, harrastelijalta 8) Kyllä se siitä pikku hiljaa :D
 
Takaisin
Ylös Bottom