Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Täälläkin alkoi loma (7 viikkoa), mutta isompi ilo liittyy loman syyhyn. Nimittäin toissapäivänä tuli perheenlisäystä pikkuprinsessan muodossa. 8)
Paljon onnea koko perheelle! Mä oon Harri sen verran firmaan päin kallellaan että nyt vietän viimeistä 4 viikon loman viikkoa ja pidän sitten syssymmällä sen 3 viikkoa. Mä en kyl pidä mitään isäkuukausia :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Molemmat mistut taas katsastettu. sai vanhemman auton käsijarrunki toimimaan et sai hyväksynnän. muuten ei kummassakaan mitään sanomista.

Ja sit piti laittaa jo aikaisemmin et kyllä huomas Galantissa kuinka Forte-käsittely auttoi. kummasti piristyi taas ja nyt kun vaihteetki toimii liukkaammin niin on taas ilo ajella.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ville T. sanoi
Molemmat mistut taas katsastettu. sai vanhemman auton käsijarrunki toimimaan et sai hyväksynnän. muuten ei kummassakaan mitään sanomista.

Ja sit piti laittaa jo aikaisemmin et kyllä huomas Galantissa kuinka Forte-käsittely auttoi. kummasti piristyi taas ja nyt kun vaihteetki toimii liukkaammin niin on taas ilo ajella.

Voisin väittää että mulla väheni polttoaineenkulutus gdi:ssä ton käsittelyn myötä... pitäis logata rupesko käymään laihemmalla :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kaksi EEvaa pihalla eikä kumpikaan oma... hehe... omaa hauskaa... ;D ;D ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mistä tästä vertaillaan? Yksi Porsche 964 RS ja pari jotain muuta. Ei noilla muilla niin :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Näin loman päätteeksi töistä ilmoitettiin että siellä odottelee liput summer sound festivaleille. :peukku
Kai se täytyy lähteä koittamaan että kauanko jaksaa heilua kun on sen verran puhutteleva esiintyjäkaarti ja edellisestä kerrasta vastaavanlaisessa tapahtumassa vuosia...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ST sanoi
Turha sitä on mittailla, kun ei mm-asteikko riitä, mikrometri olisi osuvampi...

Eihän tällaisessa nettiympäristössä kellään ole koskaan alle 20cm...? :) Pihan autojen määrästä ja laadusta pitäneekin olla ihan hissukseen... :) Mutta useimmiten tuossa pihassa näkyy vaihtelevan noita haluttuja eurooppalaisia laatuautoja eli foordia ja ooppelia ja volkkaria sun muita fak-tuotteita ja tietysti kaikkea muutakin paskaa ladasta ranskalaisten kautta mersuun ynnämuuta vastaavaa... :( :)

Ettei nyt mene ihan ohi aiheen niin iloinen vois olla vaikka siitä millaista on testata 5-600-heppaista takavetoautoa sateen kastelemalla asvaltilla... :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

töissä on 5 tavoitetta per kuukaus ja omalta osalta pitkästä aikaa jokainen niistä täynnä ja vielä yksi kaupallinen viikko edessä
:peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

sain asiakkaalta pullaa, hyvä syy pitää kahvitauko :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

selkä paloi tänään! ja kyllä, se on ilon (vai ihon) aihe.... noh ei pahasti mennyt....

lisäksi olen iloinen siitä että hyvä ystäväni Urran hommasi hienon auton tänään.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
selkä paloi tänään! ja kyllä, se on ilon (vai ihon) aihe.... noh ei pahasti mennyt....
4h rantsus ja muuteki koko pv tääl mökil ilman paitaa ja tulee tuskainen yö ku selkä punanen :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
4h rantsus ja muuteki koko pv tääl mökil ilman paitaa ja tulee tuskainen yö ku selkä punanen :D

Viikko Kroatiassa niin tulee kans punaseksi ;D

Niin aiheeseen, viikolla tuli viesti et lohko on porattu, kohta pääsee konetta kasaileen
 
Vs: RE: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
lisäksi olen iloinen siitä että hyvä ystäväni Urran hommasi hienon auton tänään.
:peukku

Kyllä. Eli ilostuttaa pihassa seisova E39A korinen valkoinen ratsu. Kiitokset uudesta projektista ja vapaa ajan ajankäytön sitomisesta sinne Rauman suuntaan! Kotimatka kului juuri niinkuin Mitsulla kuuluukin. Mukavasti, ilman ongelmia ja naatiskellen.

Sent from my RM-825_eu_finland_290 using Board Express
 
Vs: RE: Mistä olet iloinen?

Urran sanoi
:peukku

Kyllä. Eli ilostuttaa pihassa seisova E39A korinen valkoinen ratsu. Kiitokset uudesta projektista ja vapaa ajan ajankäytön sitomisesta sinne Rauman suuntaan! Kotimatka kului juuri niinkuin Mitsulla kuuluukin. Mukavasti, ilman ongelmia ja naatiskellen.

Sent from my RM-825_eu_finland_290 using Board Express

Hyvä että matka sujui ongelmitta :peukku vähän sitä jo on melkein ikävä, mut hyvä että pääsi huolehtivaan kotiin jatkamaan elämäänsä :peukku :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Urran: Onnittelut! Itsekin tuota katselin talviautoksi, mutta kun nuo nykyiset mitsut syö lompakon sisältöä melko tehokkaasti niin ei finanssit riittäneet että olisi voinut vetää ostohousut jalkaan. Menipähän ainakin varmasti hyvään kotiin! :peukku
 
Vs: RE: Mistä olet iloinen?

No hyvään ja hyvään. Olin niin julma että otin dyny raukalta jo "naaman" ja vähän muutakin pois!

Sent from my RM-825_eu_finland_290 using Board Express
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Oujee, ens viikolla Valgan metsiin offailemaan :peukku
Tai no, vinssiapinaksi ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

cristan sanoi
Oujee, ens viikolla Valgan metsiin offailemaan :peukku
Tai no, vinssiapinaksi ;D

Nyt on rokotuksia päivitetty...auts....kummatkin olkapäät kipeenä kun otin rokotukset sarjatulella ;D
TBE jäi vielä kun ei olis ehkä ollut suojaa vielä näin nopeesti. Joka ilta sit vaan punkkitarkastus. Nyt just baltiassa kuuma punkkisesonki :seina

Vaatetustakin päivitetty parilla maasto takilla ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tänään tuli lopputili :peukku niiiiiiiin kurkkua myöten täynnä et osaa jopa iloita asiasta :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^ Pääseekö Team Kapula risteilylle marraskuussa? :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Puolet musta iloitsee ja puolet suree, mutta torstaina kaupanteko kämpän myynnistä ja itseni saan taas velattomaksi (hetkeksi edes) :) Sekä kesäloma alkaa ensviikon jälkeen, korvia myöten täys jo töiden tekemistä.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Maxx sanoi
Mitä nyt jo?!? ;D
Juu hetki siinä vierähti 8) enkä oikeasti sua turhaan ohjeistanut asioissa :)
cristan sanoi
^ Pääseekö Team Kapula risteilylle marraskuussa? :D
Ei vielä ole oikein tietoa kun tässä on mietittävänä paljonkin asioita jotka ratkeavat myöhemmin ::) niin katsotaan ny miten täs mennään :)
Skydiver sanoi
^ No teille kahdelle osaavalle äijälle löytyy aina ottajia. :peukku
No luulis mut nyt kannattaa valita eri mahdollisuuksista mitä on tarjolla :) Suht varma paikka on jo kyllä tarjolla mut katsotaan muutkin kortit eka ettei hötkyilyä liian aikaisin :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kapula7 sanoi
Juu hetki siinä vierähti 8) enkä oikeasti sua turhaan ohjeistanut asioissa :)

No joo et ilmeisesti turhaan valistanu ku itse tuonlaisen ratkaisun teit, mutta en ole vielä katunut tätä nykyistä ratkaisuakaan :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Onnistuneet juhlat. Ja nyt oon rengastettu ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ihan siitä et pääsee vaimon viereen nukkumaan.on taas ollu sellanen päivä et hyvä uni tekee toivottavasti ihmeitä ;)
siis ihan elämän perusasioista olen iloinen :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom