Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
miikka sanoiMuutaman päivän jo rassannut tollasta Evo VII:tä Mitään verrokkia kokosuhteesta ei kuvissa ole mutta pituutta vajaa 50 cm sillä on.
cantoona sanoiväsäsin tämmöisen "säältä suojaan levyn"...mielestäni tarpeellinen...hieman vaatii säätöä viel.
MakeM sanoiMissä mielessä tarpeellinen? Osalla pelkkä ritilä tuossa eikä se kai mitään aiheuta, pakosarjan päälle taitaa tippua about kaikki.
cantoona sanoinii no sinne menee kaikki,vesi,lehdet,lumi yms. roska p*skaa mitä nyt ilmas lentelee...ja joo eihän se mitään vahinkoa tee...mutta ei se että suojaa konehuonetta edellä mainituilta rojuilta,niin pahaa tee sekään... varsinkin ku ei siel paljoakaan ole ruostumattomia osia...
simonsays sanoiainoa ruostuva osa mikä sen aukon alla on valurautainen pakosarja....
kuinka paksu toi plexi on? kahvat on ainakin komeat eukku
Tunari-82 sanoiC-Kadetista pesin konehuoneen
Sekä vaihdoin:
-Tulpat
-Tulpanjohdot
-Virranjakajan kannen
-Pyöriän
-Kärjet
-Kondensaattorin
-Öljyt,moottoriin,perään ja laatikkoon
-Öljynsuodattimen
-Ilmansuodattimen
-Konehuoneen bensaletkut ja alipaineletkut.
Lisäksi tuli purettua lämppärin moottori irti ja rasvailtua,sekä imuroitua kennosta paskat pois.
Samalla huomasin että kammen etustefa vuotaa,pitää siihen vielä kehitellä jotain.
Se on korkkia se rengas,aika retkellinen keksintö ;DMVa~1 sanoiNuo kaikkihan joutuu vaihtamaan joka keta ku peset konehuoneen ;D Tai ainakin kuivaamaan.. Toki peräöljyt saattaa säilyä vedettöminä hyvällä tuurilla... Muutaman kerran tuli konehuone pestyä ;D
Ja kun etsit sitä stefaa kampiakselin etupäähän, niin yllätys voi olla suuri, kun sitä ei ole olemassakaan ;D Siellä on semmonen hemmetin huoparengas ja nokkapyörässä on kierre, jonka tarkoituksena on pukata öljyä sisäänpäin. Muista öljytä uusi huoparengas kunnolla ennen asenusta. Ja ei taida vaihtua muutenkuin ketjukopan irroituksella ja meisselillä kampeat sen sitten pois..
miikka sanoiMuutaman päivän jo rassannut tollasta Evo VII:tä Mitään verrokkia kokosuhteesta ei kuvissa ole mutta pituutta vajaa 50 cm sillä on.
-JP- sanoiMinkä valmistajan malli ? Komea ! eukku
-JP- sanoiMinkä valmistajan malli ? Komea ! eukku
kikZ sanoiLaitoin muovikitin pintaan. Voisko joku viksumpi kertoa millä paperilla kannattas hiota sit sitä kittiä? ???
nostokurki sanoiHiekkapaperia moni on käyttänyt.
Jos oot kitannu oikeen vahvoja alueita niin sitte kevyesti p80 ja perään p180 silotus ja hiomamaali päälle. Jos on vaan kiveniskut kitattuna niin sitte joku 320 ja 400 pyyhkäsy yli.kikZ sanoiLaitoin muovikitin pintaan. Voisko joku viksumpi kertoa millä paperilla kannattas hiota sit sitä kittiä? ???
UITTO- sanoiJos oot kitannu oikeen vahvoja alueita niin sitte kevyesti p80 ja perään p180 silotus ja hiomamaali päälle. Jos on vaan kiveniskut kitattuna niin sitte joku 320 ja 400 pyyhkäsy yli.
Ku muovipuskinta hioo niin minimissä p180 karkeudella koska jos menee muoville asti ni sillon tekee rumaa jälkeä.
Ois helpompi neuvoa jos tietäs millasella meiningillä ollaan korjaamassa
Tunari-82 sanoiKadettiin laittelin uuden termarin kiinni ja yritin saada järjestelmän ilmattua ja lämmöt pysymään kurissa,mutta ei sitte vi*ullakaan, lämmöt satasella vaikka kuinka koitti letkuja raotella että tulisi ilmat pois :seina