Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

-JP- sanoi
Rakennus lupa hakemusta vaan kaupungille/kunnalle ja toinen kierros pankissa : "öööh tuota , unohtus yks juttu..."

Onnea kuitenkin isosta päätöksestä ! :peukku

:peukku heh, jos ois "nippu" kunnossa, niin mikä jottei.. ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Mikroauton runko tupsahti eilen pihaan, katsotaan mitä jännää siitä muodostuu :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

ast sanoi
Kaikki on suhteellista, toisille ei riitä edes 100 neliötä. Itse ajattelin mahtua tekemäänkin jotain 24 neliön tallissa käyttämällä tilan fiksusti. Ja nosturilla sillä tunkkia ei mahdu kunnolla käyttämään tilan kapeuden vuoksi ;D

Onnittelut hankinnasta!
Mahtuuhan tuossa, toihan on jo reilu.

Mut joo, kaikkia talleja ei valitettavasti pysty laajentamaan (esim. omaani, lähinnä leveyssuunnassa siis) :(
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Käsityökaluja GM-tuotteiden huoltoa ja korjauksia varten.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Hiljattain tuli hankittua jakopäähihna ja muut tykötarpeet seuraavaan huoltoon ja tänään hain ohimennessäni samasta kaupasta (Mamasan) vielä Collinitea talvea vasten kun sattui niin ajankohtainen tarjous kohdalle. Tuli samalla käytyä ekan kerran uudessa liikkeessäkin :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Laatikkoon, perään ja kulmavaihteeseen tilasin öljyt ja iridiumi tulpat.Heti matkaan läksi ja jo asensinkin pyyhkijän sulat.Nyt näkee taas tähtäillä tien päällä :peukku
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Hain Legnumiin timanttitiskiltä uuden etupuskurin, kohta olisi vähän haljennut vanha jouten jos jotain kiinnostaa.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Ahto ja öljynpainemittarit. Sekä laajakaistalambda.... :driver
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Zimbabwe sanoi
Hain Legnumiin timanttitiskiltä uuden etupuskurin, kohta olisi vähän haljennut vanha jouten jos jotain kiinnostaa.

feislifti? mitäs oli hintaa ja oliko ihan pohjamaalissa ?
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

plodilta 18" alut nastarenkain 8)

ny on mitsuu jo neljä sarjaa vanteita.... ::)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

:D
 

Liitetiedostot

  • Holsetti.jpg
    Holsetti.jpg
    95.8 KB · Lukukerrat 332
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tuli ostettua mitsupäissään evo 6 tme vasemman puolen ohjauksella ja rekisteröidyin samalla foorumille. Hauskaa on ollut nyt reilu viikon verran mutta lumet saisivat tulla jo niin ois nastoja ehkä lopputalvestakin jäljellä.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

SpoonCivic sanoi
...Honda Z50J MK 1991 "Numbers Match" ;D

Minullakin on vielä tallella tuollainen sinivalkoinen 1987-malli jonka oon kyseisenä vuonna uutena ostanut... :) Taisi olla eka vuosimalli jalkavaihteisena... Enpä oo raaskinut poiskaan myydä... :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

samitsu sanoi
Minullakin on vielä tallella tuollainen sinivalkoinen 1987-malli jonka oon kyseisenä vuonna uutena ostanut... :)
Sinivalkoinen? Taitaa olla ihan aito Rothmans silloin. Valmistettu 1987 -1989, Erikoismalli, Kannatta säilyttä se... Ainoastaan valko-turkoosi-pinkki väritteinen 1990 erikoismalli on harvinaisempi. Noin 2000 kpl valmistettu.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

En tiedä että se olis ollut mikään erikoismalli tai harvinainen mutta lähinnä tankki ja sivun muovikoppa ovat siniset ja sitten runko ja lokarit yms valkoisia... Jos siitä voi jotain päätellä... :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

keikaolio sanoi
Tuli ostettua mitsupäissään evo 6 tme

tää onkin mulle ihan uus ilmaus. :peukku täällä taitaa aika moni olla jatkuvasti mitsupäissään.. ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

samitsu sanoi
En tiedä että se olis ollut mikään erikoismalli tai harvinainen mutta lähinnä tankki ja sivun muovikoppa ovat siniset ja sitten runko ja lokarit yms valkoisia... Jos siitä voi jotain päätellä... :)
Minulla on ollut myös tuollainen, oli ekoja nelivaihteisia.
Sinivalkonen ja harmaalla penkillä.
Kaverilla oli tuollainen rothmans malli, se oli -88 ja paljon tummempi sininen.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

keikaolio sanoi
Tuli ostettua mitsupäissään evo 6 tme vasemman puolen ohjauksella ja rekisteröidyin samalla foorumille. Hauskaa on ollut nyt reilu viikon verran mutta lumet saisivat tulla jo niin ois nastoja ehkä lopputalvestakin jäljellä.

Mä katselen joskus maailmaan mitsulasien läpi mutta mitsupäissään en ole tainnut olla. ;D

Tervetuloa, kyllä ne lumet sieltä vielä tulee ja tosiaan, sittenhän se hauska vasta alkaa. :driver
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

samitsu sanoi
Taisi olla eka vuosimalli jalkavaihteisena...
??? ??? ???
Meil oli ainakin vm.82 aikoinaan jonka broidi silloin aikoinaan uutena osti.
Ihan oli jalkavaihteinen se, samoin ku siskonmiehellä oli vielä vielä vanhempi pikkutankkinen monkey, oisko ollu joku 76 mallinen niin sekin oli jalkavaihteinen.

Vai puhuuko Sami nyt kuitenkin ehkä kytkimellisestä laitteesta ;) ??? ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Jani T sanoi
Vai puhuuko Sami nyt kuitenkin ehkä kytkimellisestä laitteesta ;) ??? ;D

Hyvä huomio,oikeassa olet,joku yöllinen ajatushäiriö oli tullut ja onhan noista mopoajoistakin jo hetki mennyt niin kirjoittelin mitä sattuu... :( :) Eli tietenkin eka käsikytkimellä varustettu... :)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

ihtellä oli vuoden -72 vai -71 honda dax, ns. pienoskevari 70 kuutioinen. Vituttaa vielläkin kun möin ennen mopoikää sen tajuamatta sen arvoa nykyään..... sama perusmoottori kuin mankissa isommalla "lohkolla" ja kaasarilla. Vääntöä ihan kivasti mopoksi.

Ja tosiaan alunperin 70 kuutioinen.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Maf vastaliittimen ameriikoista, Mappi anturin ja muuta pientä iltapuhdetta, jos se vielä tänä vuonna kävis ::)
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Pari kiinan ihmettä lisää... ::) No ku halavalla sai!


1455150_742287945785526_257856828_n.jpg


Yllättävän ookoon tuntuinen toi KTM kopio.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Dynamicciin etu/taka levyt ja palat sekä vähän öljyä ja suodatinta.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

cristan sanoi
Noh, näkeekö? ;D
Täällä ei ole vielä päässyt testaamaan mutta pidemmät piuhat on tinailtu ja tehty paksusta alumiinista teline. Ainakin pysyy kiinni. Ja pitkäkyntisille pikkusta ylläriä...ettei kannata mennä koskemaan ;) Ei ole sähköistetty vaikka sanoin kyllä OJ:lle että "virittää" niitä vähän ;D

No niin... nyt kyllä näkee :peukku
Eihän noi ole kuin vaivaiset 10 kertaa tehokkaammat kuin alkuperäiset tuikut 8) Mitattii 10cm päästä ja omat pitkät näytti n. 27kLux ja x-visionit n.210kLux ;D
Kohta paranee vielä lisää kun O.J hakee timanttitiskiltä uudet alkuperäiset umpiot.

I´m blind ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Varsinaisesti en itse, mut olin kaupoissa mukana kun faija vaihtoi nyt ton V50 1.8 Vollen (vm2008) uuteen MY2014 ASX 1.6seen.
2vkon päästä "nouto". Väriä vielä miettii kuulemma alkuviikon ::)
Pari "huonoutta" volvoon nähden :
- moottori laiskempi kyllä (toki pienempi litratilavuuskin), mutta yli 4krpm ni sitte kyllä toikin vähän piristy (koeajossa 2013 mallinen mut sama konehan tuos on)
- aavistus ehkä rengasäänet kuului paremmin (molemmissa nastat alla)
- ratti ei palauttanu koeajossa niin hyvin kuin itse oon tottunu.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

[quote author=Harri K=topic=17130.msg409018#msg409018 date=1384612263]
(vm2008) MY2014
[/quote]Hmm.... Mitä eroa on vm ja MY? ::) ??? ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Jani T sanoi
Hmm.... Mitä eroa on vm ja MY? ::) ??? ;D

ei mitää :D kirjotin vaa noin ku My2014 luki väriluettelossa mitä selattii maassa olevia uusii autoja... :D
tarvii 2vkon pääst heti kokeilla et keskittääkö ohjaus tossa uudes mallis paremmin ja vaikka lisätä renkaisii paineita kuten tääl ollut juttua jo ellei ole korjaantunu sähkönen ohjaustehostin.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Awww, meille tuli eilen uusi Space Wagon, nelikko luonnollisesti. Pakkohan se oli kotio hakea kun se on sen meitin vanhan Spacen "long lost brother". Peräkkäiset rekkarit meinaan, VGT-505 ja VGT-506. Aatelkaa ny, ne on joskus autoliikkeen pihalla seissy vierekkäin ja nynne taas löys' toisensa.
love.gif
Aika ihq!
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tamus sanoi
Awww, meille tuli eilen uusi Space Wagon, nelikko luonnollisesti. Pakkohan se oli kotio hakea kun se on sen meitin vanhan Spacen "long lost brother". Peräkkäiset rekkarit meinaan, VGT-505 ja VGT-506. Aatelkaa ny, ne on joskus autoliikkeen pihalla seissy vierekkäin ja nynne taas löys' toisensa.
love.gif
Aika ihq!

;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tamus sanoi
Awww, meille tuli eilen uusi Space Wagon, nelikko luonnollisesti. Pakkohan se oli kotio hakea kun se on sen meitin vanhan Spacen "long lost brother". Peräkkäiset rekkarit meinaan, VGT-505 ja VGT-506. Aatelkaa ny, ne on joskus autoliikkeen pihalla seissy vierekkäin ja nynne taas löys' toisensa.
love.gif
Aika ihq!

Eiks teiän pitänyt myydä niitä eikä ostella ??? ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Webtrap_86 sanoi
Eiks teiän pitänyt myydä niitä eikä ostella ??? ;D

Aina ei suunnitelmat mene niin kuin ne on suunniteltu. ;D
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Tamus sanoi
Awww, meille tuli eilen uusi Space Wagon, nelikko luonnollisesti. Pakkohan se oli kotio hakea kun se on sen meitin vanhan Spacen "long lost brother". Peräkkäiset rekkarit meinaan, VGT-505 ja VGT-506. Aatelkaa ny, ne on joskus autoliikkeen pihalla seissy vierekkäin ja nynne taas löys' toisensa.
love.gif
Aika ihq!

No nyt voitte sitten pyhittää yhden offroad käyttöön, karkeampaa rengasta ja korkeampaa alustaa vaan alle.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

ast sanoi
No nyt voitte sitten pyhittää yhden offroad käyttöön, karkeampaa rengasta ja korkeampaa alustaa vaan alle.

Arvaa vaan raksuttaako Tepillä aivot jo kaikenlaista "kivaa" Spacen varalle. :nykii
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

Evoon jakopään kamppeet kaikki ja vesipumpun. Eipä vaan taida itsellä riittää aika vaihtohommiin... :seina Kertokaas ketkä ovat itse vaihdelleet tarviiko kaikki mitsun "erikoistyökalut" jos vaihtaa itse. Hondiin on tullut vaihdeltua useampikin hihna.
 
Vs: Mitä ostit autoosi/talliisi viimeksi?

MPa sanoi
Evoon jakopään kamppeet kaikki ja vesipumpun. Eipä vaan taida itsellä riittää aika vaihtohommiin... :seina Kertokaas ketkä ovat itse vaihdelleet tarviiko kaikki mitsun "erikoistyökalut" jos vaihtaa itse. Hondiin on tullut vaihdeltua useampikin hihna.
Jos "hydraulikiristimen" (mun mielestä pikemminkin kaasukiristin?) vaihtaa niin teoriassa ei tarvii kun sen epäkesko mekaanisen kiristimen työkalun. Mutta siis tarvii.

Joku foorumilainen vuokraa halvalla?

Voin muuten sanoa että Hondien hihnan vaihto on lasten leikkiä vs. 4G63 :D K-uningassarjan ketjuista tiedä, mutta B-sarjalainen ainakin.
 
Takaisin
Ylös Bottom