Nonni elikkäs avataanpa tännekkin päiväkirja tästä rojektista.. Perustana on Mitsubishi 3000GT VR4 vuosimallia 1993 ja autohan on tällä hetkellä alla olevan listan mukainen.
Tekniikka muutokset: 2x MHI TD04-13G-6cm2 turbot, Green Ilmanputsari, MSD sytysjohdot, NGK Iridium tulpat, SPEC stage 3 kytkin, 3.5" putkisto, 3,5" Downpipe, HKS SSQV, Datalogger ja Blitz SBC-icolor ahtopaineen säädin+dynometri
Alusta: TEIN madallusjouset.
Korimuutokset: Tummennetut lasit, hiilikuitu takavalopaneeli, Monte Carlo Magic maali ja äärivalot pimennetty.
Vanteet: RH Prestige 19" vanteet 245/35 kumilla
Sisustan muutokset: Soitin siirretty hanskalokeroon, ahtopaineen säädin keskikonsolissa, autogauge öljynpaine-, lämpö-, ahtopaine- ja kierroslukumittari vaihtovalolla
Audio: Clarion DXZ925 soitin, Clarion 5.1 Dolby Digital Decooderi, 7" kosketusnäyttö, tietokone, Caliber 6.5" venom svc erillissarja, Caliber 6x9:t takana, 1.5F kondensaattori, Autostudio slim line 4.6 vahvistin.
Kovasti olisi suunnitelmia ja muutoksia mielessä ja tulossa.
Nyt on aloitettu projekti valoista ja konehuoneen siistimisestä
Konehuone: Venttiilikoppaa ja imusarjaa alettu kiillottamaan kaikki kohokuviona olleet tekstit hierretty pois ja nyt vielä naarmut ja loimut veks ja sit kiiltämään.
Valothan tuossa 1993:ssa on mallia luukku eli en itse ainakaan perusta niistä yhtään joten niistä on tarkoitus päästä eroon aluksi kokeillaan mallia "self made" uretaanistahan ne nyt muotoillaan ja kuidusta lopullinen versio johon sit hellan palikoista tuikut palamaan, jos ei tuu mitään niin sit toisenlaista keulakonversiota lähdetään hakemaan valmiista valoista mitsubishistä vai jostain aivan muualta sen näyttää aika. näissä kuvissa on nyt hellan sumu valot apuna että sai vähän hajuja mitä on tekemässä
Tulevista suunnitelmista sen verran että tarkoitus on mennä suoraan, lujaa ja todella matalalla. Aika radikaaleja muutoksia on tulossa sisustaan, koriin, tekniikkaan ja alustaan pikkuhiljaa. Painoa olisi tarkoitus saada pudotettua samalla myös.
Lisää kuvia ja tietoja löytyy osoitteesta jonne myös kirjoittelen heti jos jotain tapahtuu autolle: www.ftcclub.com
Tekniikka muutokset: 2x MHI TD04-13G-6cm2 turbot, Green Ilmanputsari, MSD sytysjohdot, NGK Iridium tulpat, SPEC stage 3 kytkin, 3.5" putkisto, 3,5" Downpipe, HKS SSQV, Datalogger ja Blitz SBC-icolor ahtopaineen säädin+dynometri
Alusta: TEIN madallusjouset.
Korimuutokset: Tummennetut lasit, hiilikuitu takavalopaneeli, Monte Carlo Magic maali ja äärivalot pimennetty.
Vanteet: RH Prestige 19" vanteet 245/35 kumilla
Sisustan muutokset: Soitin siirretty hanskalokeroon, ahtopaineen säädin keskikonsolissa, autogauge öljynpaine-, lämpö-, ahtopaine- ja kierroslukumittari vaihtovalolla
Audio: Clarion DXZ925 soitin, Clarion 5.1 Dolby Digital Decooderi, 7" kosketusnäyttö, tietokone, Caliber 6.5" venom svc erillissarja, Caliber 6x9:t takana, 1.5F kondensaattori, Autostudio slim line 4.6 vahvistin.
Kovasti olisi suunnitelmia ja muutoksia mielessä ja tulossa.
Nyt on aloitettu projekti valoista ja konehuoneen siistimisestä
Konehuone: Venttiilikoppaa ja imusarjaa alettu kiillottamaan kaikki kohokuviona olleet tekstit hierretty pois ja nyt vielä naarmut ja loimut veks ja sit kiiltämään.
Valothan tuossa 1993:ssa on mallia luukku eli en itse ainakaan perusta niistä yhtään joten niistä on tarkoitus päästä eroon aluksi kokeillaan mallia "self made" uretaanistahan ne nyt muotoillaan ja kuidusta lopullinen versio johon sit hellan palikoista tuikut palamaan, jos ei tuu mitään niin sit toisenlaista keulakonversiota lähdetään hakemaan valmiista valoista mitsubishistä vai jostain aivan muualta sen näyttää aika. näissä kuvissa on nyt hellan sumu valot apuna että sai vähän hajuja mitä on tekemässä
Tulevista suunnitelmista sen verran että tarkoitus on mennä suoraan, lujaa ja todella matalalla. Aika radikaaleja muutoksia on tulossa sisustaan, koriin, tekniikkaan ja alustaan pikkuhiljaa. Painoa olisi tarkoitus saada pudotettua samalla myös.
Lisää kuvia ja tietoja löytyy osoitteesta jonne myös kirjoittelen heti jos jotain tapahtuu autolle: www.ftcclub.com