Nettiautosta bongattuja

Vs: Nettiautosta bongattuja

Ehkä se on juuri mistä jokainen sattuu tykkäämään. Voisin sanoa A15# Coltista ja vaikka Cordiasta ihan samat sanat mitä Puhakka puhuu tuosta Fiatista. (Esim. voisin sijoittaa kys. Coltit ekologisesti kierrätysmateriaaliksi, olipa siisti tai ei...)

Tuskin kukaan Fiat-harrastajakaan olisi maksanut vaikka mun Celesteistä murto-osaakaan siitä mitä itse niihin olen sijoittanut :)
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Puhakalle:

Jos tuo on aito Abarth, niin ihan varmasti ei ole montaakaan tuotu suomeen, jopa sinun kaltaisesi paatuneen Mitsumiehen pitäisi tunnistaa merkintä "Abarth", ja sen legendaarisuudestahan ei varmaan kannata enempää vääntää.

Merkkirajojen yli pitäisi pystyä tunnustamaan moottoriurheilun legendat ilman paskapeltoauto-välispiikkejä. Olipa kuitenkin sellainen aika kun rallipoluilla mentiin Fiuden tuotteilla kokolailla reippaasti, TC, Mirafiori... ring any bells?

Just my 2cents
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

J. Puhakka sanoi
Se jäi kyllä mieleen se teikäläisten sairas se öljyä vuotava (almost) ja helvetisti savuttava fiat turbokin siellä kiihdytysajoissa (Stealth efekti oli taattu..)
2,7bar koneessa ja turbo antautui josta tämä savu saatiin aikaiseksi,että ei se nyt ihan heikko se kone ole ::)
Vaan olihan se ihan sika hauska laite,on edelleenkin. Moottorihan siitä siis ei mennyt vaan turbosta(Garretin paska) hajosi tiivisteet ja laakerit jolloinka ahtopaine karkasi vähän väärään paikkaan ;D Sillä moottorilla on ajettu vielä senkin jälkeen,kaveri vaihtoi vain uuden ahtimen siihen
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

miikka sanoi
Ehkä se on juuri mistä jokainen sattuu tykkäämään. Voisin sanoa A15# Coltista ja vaikka Cordiasta ihan samat sanat mitä Puhakka puhuu tuosta Fiatista. (Esim. voisin sijoittaa kys. Coltit ekologisesti kierrätysmateriaaliksi, olipa siisti tai ei...)

Tuskin kukaan Fiat-harrastajakaan olisi maksanut vaikka mun Celesteistä murto-osaakaan siitä mitä itse niihin olen sijoittanut :)

Oletinkin että joku alkaa lussuttaa heti kun ilmaisee mielipiteensä asiasta x, mutta niin no jos kerta henkilökohtaiseksi mennään niin niinpä sit kai. Jos joku haluaa vetää kaikki A15 coltit tai Cordiat paaliin, niin vetäköön ihan rauhassa (jos sellaisen oikeasti jostain käsiinsä saa), ei ole multa pois.. Mut silti voin olla asiasta x mieltä y.

Sen voin silti sanoa ihan miten päin tahansa, että jos ei moottoria itsessään lasketa niin ei ole mitään missä ko. kopit jäis ko. Fiudelle, Cordia kääntää päitä missä tahansa kun on eksoottinen/harvoin nähty (Tavalla tai toisella, samoin kuin niin moni muukin Coupe auto). Kun taas paskainen/rässitty TC on perusmaallikolle vain "just another Ritmo" (Ja vain harrastajat tajuaa laitteen legendaarisuuden) Ehkette ymmärrä pointtiani, mutta ei sen väliä. Ei moni ymmärrä, enkä sitä vaadi.

Minun silmissäni tuommonen ulkomuodoltaan ruma koppi (toki makuasia) ei ole perus golffia kummempi. Ihan sama lukeeko autossa Ralliart/Abarth/younameit. Ja en maksaisi IKINÄ Coltista/Cordiastakaan mitään ~3000E, paitsi jos auto olisi pakasta vedetty, ja silloinkin parin vuoden harkinta-ajan jälkeen. Itselleäni kuitenkin on suht. terve suhde harrastukseeni.. Mitsultakin löytyy useita malleja jotka saisi ekologisesti kierrättää välittömästi. (Esimerkkinä saksasta löytyy tälläkin hetkellä avo mallin cordia (kyllä!, tehdasvalmisteinen, ruma ku helvetti), mutta en tosiaankaan olisi ikinä maksamassa 29ke moisesta vaikka ois itsensä M. Itsubishin käsin kasaama ja kultaama, (Ja näitä varmaan on valmistettu se pari kpl ikinä vain))

Mainittakoon että itse olen nuita kierrättänyt ekologisesti useampia.

savihousu sanoi
Puhakalle:

Jos tuo on aito Abarth, niin ihan varmasti ei ole montaakaan tuotu suomeen, jopa sinun kaltaisesi paatuneen Mitsumiehen pitäisi tunnistaa merkintä "Abarth", ja sen legendaarisuudestahan ei varmaan kannata enempää vääntää.

Merkkirajojen yli pitäisi pystyä tunnustamaan moottoriurheilun legendat ilman paskapeltoauto-välispiikkejä. Olipa kuitenkin sellainen aika kun rallipoluilla mentiin Fiuden tuotteilla kokolailla reippaasti, TC, Mirafiori... ring any bells?

Just my 2cents

Kyllä, paatunut ja paatunut ;D, minun mielestäni nuissa ko. TC vehkeissä (etuvetoinen, ruma jne) ei vaan ole mitään erikoista, legendaarista, sorry. Abartti bädgeekin lätkitään nykyään ihan tavis fiattehinkin, ja tosiaankaan en virittäjänä arvosta Abarttia niin korkealle kuin vaikka Cosworth/Ralliart/Alpina jne.. (Vaikka oiskin jossain suhteessa parempi, ja menneestä en se kummemmin tiedä), se vain on minun suppea näkemykseni.

Mirafiori sen sijaan on ainoa Fiat joka lämmittää tälläisenkin paatuneen Mitsumiehen sydäntä (vetää mm.. oikeasta päästä, ja on nätti koriltaankin..) :peukku
Maailmassa siis on paljon hienoja autoja joita allekirjoittanut paatunutkin Mitsumies arvostaa, mutta ko. TC malli ei ole yksi niistä.

Sanottakoon nyt vielä tähän että kun luette ylläoleviakin, niin ei niitä hernepalkoja käsien ulottuville, ettei mene ihan höpöksi koko ketju.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Jonny sanoi
Juu olen ostamassa, mut ajattelin vielä kysäistä täältä viime hetken tietoja, jos joku tietäisi :)

No hintatietoja en kerrenny näkemään ,mutta jos se puoli on ok niin siittä vaan. Itse kyllä olen sen verran rajoittunut ,että E5 ja ylöspäin vaan kelpaa mulle.

Esim. E5 vanteiden osto on helpompaa yms. yms.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

miten mulla muistikuva että ei honossa noin paljoa potkua ole :nykii 200hv vain...
ihan ku olis läppä ilmo ;D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

no mut hei,onhan se nopee,upee eikä myy köyhille.
mitä tollasella oikein tekee,ei tajua ???
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Mr mmc sanoi
ihan ku olis läppä ilmo ;D

Auto on kyl oikee (kato, kakkoskuvassa jonkun ruma evo, köhköh) mut musta tuntuu että tossa hinnassa on tinkivaraa reilusti yli puolet ;D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/3369234

Onko tietoa kyseisestä Galantista? Olis tulossa vaihdossa vkoloppuna...
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Roassi sanoi
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/3369234

Onko tietoa kyseisestä Galantista? Olis tulossa vaihdossa vkoloppuna...

Ilmoituksen tehot on ainakin hyvä vitsi. Jos vapaavirtaussuodattimella on saatu pidettyä edes ne tehtaan lupaamat 280 hp niin se on jo hyvä saavutus.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Roassi sanoi
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/3369234

Onko tietoa kyseisestä Galantista? Olis tulossa vaihdossa vkoloppuna...

Joo eiköhän siinä oo just se 280hv kun tuo putki tuo takasin ne tehot mitä suodatin hukkaa. Laitat sinne k&n vaparipaneelin (tietty jos kotelo hävitetty niin huonompi homma) ja sitten kuulajousiventtiilin ohjaamaan ahtoja niin se onki sitte nopeempi ku tuo nelonen :)

160tkm kohdalla pitäisi olla jo toinen kytkin menossa (miksei vaikka jo kolmas) :D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Kiitti tiedoista! Eiköhän tuo ihan soiva laite hetken aikaa ole. En oo evoo viemässä vaihtaa vaan bemaria ku menin saksalaiseen eksymään välissä. Hyvä autohan tuo bmw m3 on mutta ei se kuitenkaan mikään evo ole :seina jos nyt galantti toimis paremmin perheautona ;D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

mystinengalant sanoi
Joo eiköhän siinä oo just se 280hv kun tuo putki tuo takasin ne tehot mitä suodatin hukkaa. Laitat sinne k&n vaparipaneelin (tietty jos kotelo hävitetty niin huonompi homma) ja sitten kuulajousiventtiilin ohjaamaan ahtoja niin se onki sitte nopeempi ku tuo nelonen :)

No ei nyt liioitella sentään. ;D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

jcarlson sanoi
No ei nyt liioitella sentään. ;D

Just keep on WALKING mate! ;D :eek:fftopic

ei herneitä, pientä huumoria näin vittumaisen viikon kunniaksi. Perheautona tuo galant ei oo kyllä paras mahdollinen, koska penkitkään ei edes käänny (allekirjottaneella tod näk maailman ainoa 4wd jossa kääntyy). Tuo manuaali vähän rajottaa kulutusta joten kuluttanee vähemmän kuin bemmi.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/3344371

Parhaita paloja:

"Mitsubishi Galant Dyn-4 Gti 16v 4wd 4ws; vr-4 ilman turboa"
"jos muutoskatsastus ei vaatisi vr-4:ksi kuin turbon niin kertoo sekin jo varmasti jotain auton luonteesta.. " Jep jep, ihan pelkällä turbollahan tuosta saa vr4 veroisen pelin :)

"4g63 kone takaa urheilullisen kyydin ja parempaa ajettavuutta ei tähän rahaan varmasti saa ellei osta volvoa! " Eka repesin tolle urheilullisuudelle ja sitten tuo volvo-juttu räjäytti kyllä pankin :D:D Ai sitä "ajettavuutta"..

"ASC, TCL, nelipyöräohjaus ja ABS-jarrut tekee myös ajosta turvallista." Erityisesti tuo ASC ja TCL joita ei dynamicciin edes saanutkaan :D

Kiitos ja anteeksi. Vähän tekemisen puutetta töissä :D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

mystinengalant sanoi
Just keep on WALKING mate! ;D :eek:fftopic

ei herneitä, pientä huumoria näin vittumaisen viikon kunniaksi. Perheautona tuo galant ei oo kyllä paras mahdollinen, koska penkitkään ei edes käänny (allekirjottaneella tod näk maailman ainoa 4wd jossa kääntyy). Tuo manuaali vähän rajottaa kulutusta joten kuluttanee vähemmän kuin bemmi.
:eek:fftopic Mitkä penkit ei käänny ja mihin ne ei käänny?
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

mystinengalant sanoi
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/3344371

Parhaita paloja:

"Mitsubishi Galant Dyn-4 Gti 16v 4wd 4ws; vr-4 ilman turboa"
"jos muutoskatsastus ei vaatisi vr-4:ksi kuin turbon niin kertoo sekin jo varmasti jotain auton luonteesta.. " Jep jep, ihan pelkällä turbollahan tuosta saa vr4 veroisen pelin :)

"4g63 kone takaa urheilullisen kyydin ja parempaa ajettavuutta ei tähän rahaan varmasti saa ellei osta volvoa! " Eka repesin tolle urheilullisuudelle ja sitten tuo volvo-juttu räjäytti kyllä pankin :D:D Ai sitä "ajettavuutta"..

"ASC, TCL, nelipyöräohjaus ja ABS-jarrut tekee myös ajosta turvallista." Erityisesti tuo ASC ja TCL joita ei dynamicciin edes saanutkaan :D

Kiitos ja anteeksi. Vähän tekemisen puutetta töissä :D

No hemmetti... pitäiskö munki laittaa gdi myyntiin vr-4.sena.. ei oo nelikkoa, kutos konetta tahi turboja, mut kori samannäköinen.. ja varmasti ei parempia kyytejä saa ellei peeveetä osta!! ;D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

_AH_ sanoi
Kyseessä ilmeisesti tämän ja tämän ketjun aloittajan auto...? ::)

Eli ei mitään syytä epäillä ilmoitettuja hevosvoimia. ;D
[/quote
Katselin tuossa jotain juttuja mitä oli kirjoitellut.. Kyseli ainakin jossain vaiheessa ayc-perää ja sit nostajia.. mahtavatko olla entiset vai muutenko vaan kyselee mistä sais, mihin hintaan ja minkä värisenä? ::)
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

mystinengalant sanoi
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/galant/3344371

Parhaita paloja:

"Mitsubishi Galant Dyn-4 Gti 16v 4wd 4ws; vr-4 ilman turboa"
"jos muutoskatsastus ei vaatisi vr-4:ksi kuin turbon niin kertoo sekin jo varmasti jotain auton luonteesta.. " Jep jep, ihan pelkällä turbollahan tuosta saa vr4 veroisen pelin :)

"4g63 kone takaa urheilullisen kyydin ja parempaa ajettavuutta ei tähän rahaan varmasti saa ellei osta volvoa! " Eka repesin tolle urheilullisuudelle ja sitten tuo volvo-juttu räjäytti kyllä pankin :D:D Ai sitä "ajettavuutta"..

"ASC, TCL, nelipyöräohjaus ja ABS-jarrut tekee myös ajosta turvallista." Erityisesti tuo ASC ja TCL joita ei dynamicciin edes saanutkaan :D

Kiitos ja anteeksi. Vähän tekemisen puutetta töissä :D

halvin 4x4 gti ja parhaiten varusteltu! mm. kovil vetokokku jonka saa irti!

ku laitto "samanmalliset" ni samantie tuli 3 halvempaa ja 1 saman hintane. eikä kyllä mun autoissa ainakaa oo ollu semmosta vetokoukkuu mitä ei irti sais
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Nyt tuli sitten Galantti hommattua ja vähän siä nostin pitää ääntä mut eiköhän siitä selvitä. muuten ihan jees peli :peukku
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

taasko tää ysi myynnis http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3401444
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

nikob sanoi
taasko tää ysi myynnis http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3401444

Melkein kuukauden välein näyttäs toi tupsahtelevan myyntiin ;D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

nikob sanoi
taasko tää ysi myynnis http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3401444


jaa,nyt se on sitten mennyt jyväskylään ja 5000e nostettu hintaa ;D
onhan siinä evo alustasarja ja evo korisarja :D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

uusis sanoi
jaa,nyt se on sitten mennyt jyväskylään ja 5000e nostettu hintaa ;D
onhan siinä evo alustasarja ja evo korisarja :D

Niin noi jos toi on se Automyynti Sinkkosen keltainen niin ostin sittä melkein puolikkaan viime vuonna... Yhtiö kumppani perui viime hetkellä. Olis ollu hyvä kauppa näköjään.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

uusis sanoi
jaa,nyt se on sitten mennyt jyväskylään ja 5000e nostettu hintaa ;D
onhan siinä evo alustasarja ja evo korisarja :D

onko kukaan seurannu putoaako mittariston kilometrit?
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

en ole varma mutta viimeksi oli ainakin samat kilsat mitä nyt.
tuohan on vissiin aikoinaan saanut kyytiä radalla ihan homona uudesta saakka.ja oli aivan riekaleina myynnissä liikkeessä aika edullisesti ison vikalistan kanssa.voimansiirto ainakin huuti leipää ja kori.sitten se vissiin pöllittiin sieltä ja löyty jossain vaiheessa..
nyt sen on joku kai kunnostanut ja myydään taas kunnon hinnnalla eteenpäin liikkeestä,yksityiselle ja taas liikkeeseen ja..
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Eikös tuo ole jollakin tavalla mällättykin jossain vaiheessa...
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Shadow sanoi

No paha ihan tosta heittää kahden kuvan perusteella ,mutta Automyytnti Sinkkonen myi E9 joka oli hivenen pahana ja sitten juuri tämä yksilö. Kun tuo mällipeli oli netti autossa niin se oli E8 ainakin viimeksi... Asiasta olen kohtuu varma.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

tuo taitaa kuvassa olla juuri niiltä jäljiltä kun sen joku pölli liikkeestä ::)
se oli kyllä teknisesti aika muusina kanssa.ei pelkkä kolhunen oikominen ja maalaaminen siitä vielä hyvää tee :p
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=26006.0

tuossahan se vissiin on.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

nahkuri sanoi
eikös tämä nyt kuitenkin ole ysi. ja ilmeisesti ihan sama yksilö kuin toi nettiautossa kiertävä..?!

Niin minunkin mielestä.

uusis sanoi
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=26006.0

tuossahan se vissiin on.

Juurikin tuo.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

uusis sanoi
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=26006.0

tuossahan se vissiin on.

myönnettäköön, että saatan olla väärässäkin, mutta.. mun mielestä tässä on nyt kaksi eri ysiä. siis tämä nyt kiertävä ja sitten tämä aikoinaan varastettu. kun tuli noita aika tarkasti seurailtua nettiautossa silloin, kun oli oma hakusessa. :p

jostain muistaisin kuulleeni, että tämä nyt myynnissä oleva olisi vain peltikorjattu, ei siis ollenkaan samalla tavalla sikapoljettu kuin se toinen. no, mene ja tiedä. ???
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

nahkuri sanoi
myönnettäköön, että saatan olla väärässäkin, mutta.. mun mielestä tässä on nyt kaksi eri ysiä. siis tämä nyt kiertävä ja sitten tämä aikoinaan varastettu. kun tuli noita aika tarkasti seurailtua nettiautossa silloin, kun oli oma hakusessa. :p

jostain muistaisin kuulleeni, että tämä nyt myynnissä oleva olisi vain peltikorjattu, ei siis ollenkaan samalla tavalla sikapoljettu kuin se toinen. no, mene ja tiedä. ???

Kyllä kaksi eri autoa kyseessä. Ja edelleenkin olen sitä miltä ,että tuota mälli Evoa on kasina myyty aiemmin ,ainakin siinä aikaisemmin oli E8 sisusta.
 
Takaisin
Ylös Bottom