Nettiautosta bongattuja

Vs: Nettiautosta bongattuja

:eek:fftopic Mut sekin pikkasen syö miestä jos on odottelemassa veropäätöstä autosta, jollain on älytön pyyntihinta ja sit lukee alempana jotain tyyliin: Iman poppiksia -500€, kuvassa näkyviä vanteita -1000€, sitä -600€ ja tätä -333€ jne jne... ei oo nyt omalla kohalla mut näin yleisesti. Eihän ilmottajia se tietenkään kiinnosta ttuakaan, eikä 99% käy sellanen edes mielessäkään. Täähän kuullostaa iha vineltä :D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Totta tuokin,munkin evon verotuspäätöksessä on 28ke evo6 verrokkina.
Ite en kyllä jaksa kiinnostua autosta,jolle ei ole pyyntiä laitettu,koska pääsääntöisesti hinta on keskitaroa huomattavasti korkeampi ja kun tarjoat jotain, vetää myyjä herneet nenään ja alkaa listata paljonko mikäkin tingentangeli on hänelle maksanut.
En väitä että tämän auton kohdalla on niin,mutta noin yleisesti.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Tunari-82 sanoi
Tässä taas ilmoitus jota en ymmärrä,liekö autoa ollaan edes tosissaan myymässä?
Mittarin lukemaa ei ilmoitettu
Hintaa pitää jokaisen kysellä erikseen sähköpostilla/puhelimella,eikö se olisi sama vaikka laittaisi tuohon näkyville.

Varmaan sitä myymässä ollaan mutta jos tuo kaveri on kaikki tai suurimman osan noista listassa olevista osista itse hommannut niin rahaa on palanut sen verran, että myyntihinnalla varmaan saisi ostettua evo vitosen tai jopa kutosen. Ja kilometrejä ei kerrota silloin kun niitä on paljon joka monesti vaikuttaa ostopäätökseen.
Kysykää joku kilsat ja hinta ja kertokaa ne täällä niin päästään ihmettelemään.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Tosiaan jos kilometrejä ei mainita se johtuu aina siitä että niitä on vähintäänkin enemmän kuin keskimäärin, ehkä reilustikin.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Tunari-82 sanoi
Ite en kyllä jaksa kiinnostua autosta,jolle ei ole pyyntiä laitettu,koska pääsääntöisesti hinta on keskitaroa huomattavasti korkeampi ja kun tarjoat jotain, vetää myyjä herneet nenään ja alkaa listata paljonko mikäkin tingentangeli on hänelle maksanut.
En väitä että tämän auton kohdalla on niin,mutta noin yleisesti.

Ja toinen näkökulma: kuka pässi nyt myis laitettua autoa samaan rahaan ku vakiota??? Pitäähän sen rakentamisen näkyä hinnassa esim. jos laitat autoon 10ke edestä osia ja myyt sit sen samalla ku toinen kaveri ihan vakiota, niin samantien voisit heittää järveen sen 10ke. Pitää sen jonku verran näkyä hinnassa, ei tietenkään sitä 10ke(laitettua rahamäärää ei saa myydessä pois). ::)
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

^Riippuen kuinka autoa on laitettu.
Esim.Puolalaisten lasikuitu osien en näe nostavan auton hintaa,pikemminkin päinvastoin.
Ite olen näin "vanhemmiten" alkanut arvostaa alkuperäis kuntoa,tai oem "tuninkia"
Toki asiallisesti ja kunnon osilla toteutetut tekniikkaparannukset on plussaa.
Jokainenhan saa pyytää autostaan mitä haluaa,se on eri asia löytyykö sitten sitä ostajaa.
Suomessa saat myityä paskan auton,jos hinta on halpa mutta hyvästä on huomattavasti hankalampi saada sitä keskitasoa korkeampaa hintaa,vaikka loppuviimein se halpa auto ei ostajalle välttämättä tulekkaan niin halvaksi.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Tunari-82 sanoi
Riippuen kuinka autoa on laitettu.

Näinhän se on.

Tunari-82 sanoi
Suomessa saat myytyä paskan auton,jos hinta on halpa mutta hyvästä on huomattavasti hankalampi saada sitä keskitasoa korkeampaa hintaa,vaikka loppuviimein se halpa auto ei ostajalle välttämättä tulekkaan niin halvaksi.

Tämä on niin totta, suomalaisen pitää aina saada kaikki halvalla(tai ottaa halvin). Ja loppupeleis sit se tulee kalliiks(näitä on nähty lähipiirissäkin ku ei uskota ku kantapään kautta).
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Eikös se ole ihan reilua jättää hinta ilmoittamatta, jos se on reilusti "vakiota" korkeampi. Silloinhan ko. pyyntihinta ei nosta turhaan muitten veroja.
Kaikki ei kumminkaan tykkää niistäkään ilmoituksista, joissa kova pyyntihinta on reilusti esillä.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Tosta jollekki evo 3. Koneen sisusta täynnä kaikkia kivaa (ainaki oli omana aikana). Pienellä fiksaamisella saa kovan rassin http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3512720
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Tuosta perhefarkku. Really wife-approved ;D
http://www.nettiauto.com/chevrolet/caprice/3498258
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3536129

Kyllä alkaa näköjään evojen hinnatkin tippumaan...
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

jyri l sanoi
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3536129

Kyllä alkaa näköjään evojen hinnatkin tippumaan...

Jos se on liian hyvää ollakseen totta niin se yleensä myös on. Heittäisin lonkalta veikkauksen, että joku kympin tuonut haluaa veroja hieman kohtuullisemmaksi.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

uusis laittanu evonsa myyntii? http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3537756 :-*
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

siipi on ihan perus musta/hiilari..jos sitä meinasit?
tuo on siis pingviini tai haisunäätä ;D niin ainakin kaverit totes :p
ja luultavasti tällä viikolla isketään siipi taas pitkästä aikaa takasin ::)
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

uusis sanoi
ja luultavasti tällä viikolla isketään siipi taas pitkästä aikaa takasin ::)

:peukku niin, ajattelin, että onko siipikin valkoinen.. (varmaan parempi, ettei ole.)
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3539439

Onko kellään tietoa tästä evosta?
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Ja hinnat vaan tulee alas päin :peukku http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3538913
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Veikka sanoi
Ja hinnat vaan tulee alas päin :peukku http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3538913

Tohon joutuu kyllä vielä laskemaan maalarin kulut päälle. Ja vanteetkin kannattanee vaihtaa, tollaset 20" Barzettat painaa varmaan 25kg / kpl.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Veikka sanoi
Ja hinnat vaan tulee alas päin :peukku http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3538913

Tuo oli muistaakseni hopea Jenkkituonti josta oli kylki kasassa. Eli korjattu auto. Hinta oli 20000 € kun oli myynnissä mällättynä.

- Etuloksu ja molemmat ovet (etu+taka) olivat saaneet kokolailla isosti kyytiä , takaloksussa oli painaumat + naarmuja.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

-JP- sanoi
Tuo oli muistaakseni hopea Jenkkituonti josta oli kylki kasassa. Eli korjattu auto. Hinta oli 20000 € kun oli myynnissä mällättynä.

- Etuloksu ja molemmat ovet (etu+taka) olivat saaneet kokolailla isosti kyytiä , takaloksussa oli painaumat + naarmuja.

Kyllä sille halvalla hinnalle aina joku selitys löytyy.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Veikka sanoi
Ja hinnat vaan tulee alas päin :peukku http://www.nettiauto.com/mitsubishi/lancer/3538913


ja olihan tuo,tuon värisenä tossa jokunen kk sitten kanssa myynnissä.sitten hävisi ja tuli nyt taas takaisin..
kyllä sä veikka sen uudemman evon vielä löydät HALVALLA kun oikein pihistelet ja odottelet :peukku
osta halvin mahdollinen niin nakki varma :D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Siitä kunnon veronkierto pajero,eipähän ainakaan olis joka pojalla ;)
http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/3531746 Itse tuota alku kesästä ostattelin ja hintaa oli silloin 1900€,nyt vähän pompannut.
On vaan liian siisti metsään vietäväksi niin sillä se ostelu sitten jäi.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Tunari-82 sanoi
Ei kannata hätäillä,tulee uusia malleja!

Evoja ei enää tule. Eli jos käytetty kelpaa niin sellainen se sitten on hankittava.

Viimeinen Evo on IX ja viimeinen Evolution Lancer on X.

Lancer Sport Hybrid SST-ST EcoDrive MIEV CO2+ tulee myyntiin kyllä... Kuuma huhu kertoo ,että tunkin tilalle olisi laitettu Fluken yleismittari. :peukku
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

-JP- sanoi
Evoja ei enää tule. Eli jos käytetty kelpaa niin sellainen se sitten on hankittava.

Viimeinen Evo on IX ja viimeinen Evolution Lancer on X.

Lancer Sport Hybrid SST-ST EcoDrive MIEV CO2+ tulee myyntiin kyllä... Kuuma huhu kertoo ,että tunkin tilalle olisi laitettu Fluken yleismittari. :peukku
Tuo nyt on vaan tuollainen lentävä lause meillä töissä,sielä kun eräs rahasta tarkka työkaveri siirtää kaikkia ostoksia hamaan tulevaisuuteen(jättää ostamatta) sillä verukkeella että tulee pian uusia malleja,ei kannata vielä ostaa ;D
Esim. tietokoneen kohdalla ei oikein sopivaa osto aikaa taida löytyä,jos noin ajattelee.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Tunari-82 sanoi
Tuo nyt on vaan tuollainen lentävä lause meillä töissä,sielä kun eräs rahasta tarkka työkaveri siirtää kaikkia ostoksia hamaan tulevaisuuteen(jättää ostamatta) sillä verukkeella että tulee pian uusia malleja,ei kannata vielä ostaa ;D
Esim. tietokoneen kohdalla ei oikein sopivaa osto aikaa taida löytyä,jos noin ajattelee.

Kieltämättä osittain ehkä 50% lukeudun myös näiden ikuiset ihmetteliöiden ryhmään.

Nim. Pitäis kännykkää päivittää... taskussa 2006 vuoden taikarauta.

C6:ta olin jo ostaan ,mutta pitäiskö sittenkin odotella E7 vai iPhonen hinnan muutoksia vai sitten se seuraava malli joka kuitenkin on kieltämättä jo parempi ja mitähän sitten kun uudet malli tulee niin saako vanhempia malleja jostain poistohintaan....?
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

http://www.nettiauto.com/uaz/374106/3109591

Heh, kysymys ja vastaus ;D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

mites veikka toi neekeri puoli,myiskö ne sulle tuota ;D
puhutaan nyt ihon väristä siis.. :D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Tämä ei nyt ole nettiautosta, mutta etelänaapurin vastaavalta sivustolta bongattu... :) Onko tällä foorumilla enemmän tietoa tästä vekottimesta??? http://www.auto24.ee/used/707654

Kävin autoa jo kerran katsomassakin... Ihan katsomismielessä tosin, ei ollut rahasummia vielä edes mukana silloin (tietoinen valinta :) )
Autosta löytyi aika monta huonoa puolta, sekä ehkä myös hyviä.. Nyt olis tarve sellaselle tiedolle, mitä vielä ei ole tai mikä ei ole/ollut nähtävissä...

- Umpioissa ei ollut e-hyväksyntää
- Korkeudensäätö puuttui
- Hifilaitteiston "älyboksi" eli ilmeisesti jonkin sortin auto-PC oli otettu hanskalokerosta pois, joten hifit ei pelannu oikeastaan lainkaan -> pitäisi hommata uusi (mainostivat n. 400€ hintaiseksi Virossa...)
- Tankin luukku repsotti
- Auto ei liikkunu mun mielestä todellakaan sillä tavalla ku 250kw pitäis liikuttaa, tai edes vakiotehojen (vaikken VR-4 kyydissä ole ikinä ollutkaan, mutta perstuntuma oli todella laimea)
- Auto oli leimattu Virossa vapaastihengittävän V6 Galantin papereihin, jotta se on saatu siellä ylipäätään tieliikenteeseen. Tuo vapariauto on ollut 11/98 käyttöönotettu, kun taas tämä auto on oikeasti vuosimallia 2001, ainakin Tuning.fi numeron 1/2007 mukaan. Tuo voi olla joko hyvä tai sitten tosi huono asia. Verotus saattaisi EHKÄ onnistua vaparin mukaan (vero silloin noin puolet pienempi ottaen huomioon vapaastihengittävyys ja vuosimalli suhteessa todellisuuteen, -98 V6 vs. -01 VR-4), eikä TUV-lappua tarvitsisi välttämättä tilata, koska Viron rek.otteessa oli EU-tyyppihyväksynnän rimpsu... (e4* ja paljon muita numeroita ja kirjaimia perässä) :) Alustanumeroa ei tullut tsekattua, oliko se jonkun muun auton kuin tämän, vai vastasiko se sentään todellisuutta. Jos vastaa, niin silloin ongelmat pienenee huomattavasti... :D

Onko kellään enempää tietoa millainen helmi/pommi tämä mahtaa olla? Nokonzok tai joku muu? :nykii Aikanaan ollut varmasti ihan hyvässä kunnossa ja helmi, mutta mikä mahtaa olla totuus tänä päivänä... Mittarissa oli 41tkm, mikä on kyllä melkoisen vähän! Ja saattaisi jopa pitää paikkaansa.. Tosin sisältä on lähes kaikki tehty uusiksi, joten vaikea sanoa kulumista tms. yhtään mitään.

Auto ei kuitenkaan ole juurikaan edes oikealta ohjattavia perus VR-4 Galanteja kalliimpi lähtökohdiltaan, ja hinta tuntui olevan vielä tingattavissakin.. Myyjät vaikuttivat asiallisilta, ja antoivat vapaasti tutkia autoa ja koeajolla käytiin tosiaan myös. Mahtaako esim. kaikki hifit olla paskana on kysymysmerkki... Mutta ilman niitäkin, kyllä auto tuon hinnan arvoinen pitäisi olla, jos suurempia vikoja ei enää edellä mainittujen lisäksi ilmenisi.

Mielipiteitä? ??? ::)

Ja jos on linkkejä tälle tai jollekin toiselle foorumille keskusteluihin jotka koskevat tätä autoa, niin otan linkit mielelläni vastaan ja luen läpi! :)
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

OssiR sanoi
- Auto oli leimattu Virossa vapaastihengittävän V6 Galantin papereihin, jotta se on saatu siellä ylipäätään tieliikenteeseen. Tuo vapariauto on ollut 11/98 käyttöönotettu, kun taas tämä auto on oikeasti vuosimallia 2001, ainakin Tuning.fi numeron 1/2007 mukaan. Tuo voi olla joko hyvä tai sitten tosi huono asia. Verotus saattaisi EHKÄ onnistua vaparin mukaan (vero silloin noin puolet pienempi ottaen huomioon vapaastihengittävyys ja vuosimalli suhteessa todellisuuteen, -98 V6 vs. -01 VR-4), eikä TUV-lappua tarvitsisi välttämättä tilata, koska Viron rek.otteessa oli EU-tyyppihyväksynnän rimpsu... (e4* ja paljon muita numeroita ja kirjaimia perässä) :) Alustanumeroa ei tullut tsekattua, oliko se jonkun muun auton kuin tämän, vai vastasiko se sentään todellisuutta. Jos vastaa, niin silloin ongelmat pienenee huomattavasti... :D

No siis kyllähän tämä on sellainen kuvio, että kiertäisin moisen TODELLA kaukaa. Olet aika optimistinen kaveri jos ajattelet, että Viron otteessa oleva tyyppihyväksyntä rimpsu vähentää ongelmia ja varsinkin jos siinä sattuu olemaan joku muu valmistenumero. Ja vaikka konttorilla uskoisivat euro Galantiksi niin seuraavaksi ihemetellään turboja konehuoneessa ja vetäviä takapyöriä.

Unohda koko juttu, se on minun neuvo.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Noh, mielenkiintosta että joku suomesta kävi koeajamassa tuon :peukku

Ikävä kuulla että oli laimea, kyllä nyt luulis liikkuvan 250kw kera, turbotkin kun vaihdettu.

Valitettavasti oikotietä onneen ei ole, jos haluaa LHD vr4 niin saa itse tehdä :(
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Matkustin tiistai-illan ja keskiviikon aikana Keski- Viroon, kaupunkiin nimeltä Viljandi. Tarkoituksena käydä ostamassa tämä Mitsubishi Pajero...

Yleiskunnoltaa todella siisti, pohja massattu... Kaikki ok.... Mitä nyt paisuntasäiliössä nesteet sekasin, eli kansia hommia olisi ollut tiedossa..

Myyjä väitti nesteen olevan ruostetta... Uskoo ken haluaa ;D

Ei muuta kuin takasin bussilla Tallinnaan... Ja yöksi Tampereelle.

T:Jussi
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

OssiR sanoi
Tämä ei nyt ole nettiautosta, mutta etelänaapurin vastaavalta sivustolta bongattu... :) Onko tällä foorumilla enemmän tietoa tästä vekottimesta??? http://www.auto24.ee/used/707654

Kävin autoa jo kerran katsomassakin... Ihan katsomismielessä tosin, ei ollut rahasummia vielä edes mukana silloin (tietoinen valinta :) )
Autosta löytyi aika monta huonoa puolta, sekä ehkä myös hyviä.. Nyt olis tarve sellaselle tiedolle, mitä vielä ei ole tai mikä ei ole/ollut nähtävissä...

- Umpioissa ei ollut e-hyväksyntää
- Korkeudensäätö puuttui
- Hifilaitteiston "älyboksi" eli ilmeisesti jonkin sortin auto-PC oli otettu hanskalokerosta pois, joten hifit ei pelannu oikeastaan lainkaan -> pitäisi hommata uusi (mainostivat n. 400€ hintaiseksi Virossa...)
- Tankin luukku repsotti
- Auto ei liikkunu mun mielestä todellakaan sillä tavalla ku 250kw pitäis liikuttaa, tai edes vakiotehojen (vaikken VR-4 kyydissä ole ikinä ollutkaan, mutta perstuntuma oli todella laimea)
- Auto oli leimattu Virossa vapaastihengittävän V6 Galantin papereihin, jotta se on saatu siellä ylipäätään tieliikenteeseen. Tuo vapariauto on ollut 11/98 käyttöönotettu, kun taas tämä auto on oikeasti vuosimallia 2001, ainakin Tuning.fi numeron 1/2007 mukaan. Tuo voi olla joko hyvä tai sitten tosi huono asia. Verotus saattaisi EHKÄ onnistua vaparin mukaan (vero silloin noin puolet pienempi ottaen huomioon vapaastihengittävyys ja vuosimalli suhteessa todellisuuteen, -98 V6 vs. -01 VR-4), eikä TUV-lappua tarvitsisi välttämättä tilata, koska Viron rek.otteessa oli EU-tyyppihyväksynnän rimpsu... (e4* ja paljon muita numeroita ja kirjaimia perässä) :) Alustanumeroa ei tullut tsekattua, oliko se jonkun muun auton kuin tämän, vai vastasiko se sentään todellisuutta. Jos vastaa, niin silloin ongelmat pienenee huomattavasti... :D

Onko kellään enempää tietoa millainen helmi/pommi tämä mahtaa olla? Nokonzok tai joku muu? :nykii Aikanaan ollut varmasti ihan hyvässä kunnossa ja helmi, mutta mikä mahtaa olla totuus tänä päivänä... Mittarissa oli 41tkm, mikä on kyllä melkoisen vähän! Ja saattaisi jopa pitää paikkaansa.. Tosin sisältä on lähes kaikki tehty uusiksi, joten vaikea sanoa kulumista tms. yhtään mitään.

Auto ei kuitenkaan ole juurikaan edes oikealta ohjattavia perus VR-4 Galanteja kalliimpi lähtökohdiltaan, ja hinta tuntui olevan vielä tingattavissakin.. Myyjät vaikuttivat asiallisilta, ja antoivat vapaasti tutkia autoa ja koeajolla käytiin tosiaan myös. Mahtaako esim. kaikki hifit olla paskana on kysymysmerkki... Mutta ilman niitäkin, kyllä auto tuon hinnan arvoinen pitäisi olla, jos suurempia vikoja ei enää edellä mainittujen lisäksi ilmenisi.

Mielipiteitä? ??? ::)

Ja jos on linkkejä tälle tai jollekin toiselle foorumille keskusteluihin jotka koskevat tätä autoa, niin otan linkit mielelläni vastaan ja luen läpi! :)

90% varma ettet tule saamaan kilpiin... Rakentaja on virolainen Markel Voit-henkilö, joka myös täällä foorumil joskus satunnaisesti käy. Auton paperit eivät vastaa autoa, joten sen kilvitys on mahdotonta Suomessa.
Tästä autosta on juttua täälläkin foorumilla tosiaan.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

nokonzok sanoi
No siis kyllähän tämä on sellainen kuvio, että kiertäisin moisen TODELLA kaukaa. Olet aika optimistinen kaveri jos ajattelet, että Viron otteessa oleva tyyppihyväksyntä rimpsu vähentää ongelmia ja varsinkin jos siinä sattuu olemaan joku muu valmistenumero. Ja vaikka konttorilla uskoisivat euro Galantiksi niin seuraavaksi ihemetellään turboja konehuoneessa ja vetäviä takapyöriä.

Unohda koko juttu, se on minun neuvo.

Joo, kyllähän toi ilman muuta aika ongelmallinen tilanne on, joskaan en näe sitä täysin mahdottomaksi saada kilpiin JOS valmistenumero Viron rek.otteessa täsmäisi auton valmistenumeroon. Jos ei, niin sitten se olis kyllä aika satavarmasti jo menetetty peli... Hemmetti, kun ei tullut sitä verrattua samalla kun tuolla kävi. No, ostoaikeet kun ei olleet vielä edes mielessä niin tuo toimenpide jäi sitten tekemättä.

Jos otteen valmistenumero vastaisi kuitenkin ihan tuota VR-4 Galantia, niin en kyllä näkisi kilvitykselle estettä? Silloin tosin verotuskin menisi pakosti VR-4 mukaisesti ja TÜV-lappu yms. tarvittaisiin.. (eli kaikki menisi niin kuin kuuluisikin mennä). Viron papereiden 120kW selittyisi varmaankin vaan "virheenä" (ainakin oikeanlaisen katsastusmiehen löytämällä) ja suomessa papereihin tulisi oikeat tehot. En sitten tiedä laittaisiko konttori vakiotehot ihan tosta noin vaan, vai rupeisiko ne vaatimaan jotain tehonmittauslappuja tälläisessä tapauksessa.. No anyway, en mä tätä enää edes ostamaisillani ole, kunhan spekuloin prosessin vaikeutta. En näkis sitä mahdottomana, mutta ehdottomasti melko suurena riskinä... Hintahan on nyt jo varsin kohdallaan, eli jos jollain olis 9900€ ylimäärästä tälläsen "kokeiluun" niin voishan tosta ihan hyvän pelin vielä saada... :D Mitenhän ihmeessä tää on Virossa kilpiin saatu? Rahalla??? Jonkun verran kokemusta näistä Viron tuonneista on, kun nykyinen auto haettiin sieltä viime syksynä... Oli siinäkin omat vaikeutensa, mutta kyllä sen sentään kilpiin sai.. :)

mystinengalant sanoi
Noh, mielenkiintosta että joku suomesta kävi koeajamassa tuon :peukku

Ikävä kuulla että oli laimea, kyllä nyt luulis liikkuvan 250kw kera, turbotkin kun vaihdettu.

Valitettavasti oikotietä onneen ei ole, jos haluaa LHD vr4 niin saa itse tehdä :(

Joo, ja itse asiassa en kyllä edes itse ajanut, vaan se autoliikkeen myyjä... Olisin kyllä saanut ajaa, mutten halunnut.. Ei himottanut ottaa sitä riskiä että joku tulee siellä kylkeen ja sitten selvitellään jonkun ex-neuvostoliittolaisen poliisin / miliisin kanssa lakipykäliä kuka maksaa ja mitä... =) Hirveitä vetoja se nyt ei ottanut, mutta alavääntö sieltä ainakin mun mielestä puuttu... Ylärekisterissä ei käyty hirveän pitkällä myöskään. Nopeita ja vauhdikkaita vetoja muutama, mutta väittäisin että ahdetun kutoskoneisen pitäisi kyllä oikein toimiessaan vetää hiukka paremmin penkkiin kuin mitä tämä teki... En usko että olisin niin jäässä siellä ollut, että en vaan olis tajunnu.. :D

Harri K sanoi
90% varma ettet tule saamaan kilpiin... Rakentaja on virolainen Markel Voit-henkilö, joka myös täällä foorumil joskus satunnaisesti käy. Auton paperit eivät vastaa autoa, joten sen kilvitys on mahdotonta Suomessa.
Tästä autosta on juttua täälläkin foorumilla tosiaan.

Jep, koitin Markelilta kysyäkin hänellä myynnissä olevan RHD Galantin nettiauto-ilmon kautta tietoja tuosta jo ennen kuin kävin sitä katsomassa, mutta ei ole vastannut mitään... Eli kirjoittamasi perusteella alustanumero ei siis vastaa tuota koria? Se on kyllä aika paha juttu... Varmasti vaikea auto myydä, ihan pelkästään Virossakin! :D
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

Vaikka runkonumero täsmäsi papereissa ja katsuri ei sen enempiä puuttuisi väärään mallimerkintään ja tyyppihyväksyntäkoodin niin silti jää tuo ohjauskonversiokuvio selvitettäväksi. Itse pidän tätä erittäin riskialttiina ja parhaassakin tapauksessa hyvin suuritöisenä projektina.
 
Vs: Nettiautosta bongattuja

OssiR sanoi
Jep, koitin Markelilta kysyäkin hänellä myynnissä olevan RHD Galantin nettiauto-ilmon kautta tietoja tuosta jo ennen kuin kävin sitä katsomassa, mutta ei ole vastannut mitään... Eli kirjoittamasi perusteella alustanumero ei siis vastaa tuota koria? Se on kyllä aika paha juttu... Varmasti vaikea auto myydä, ihan pelkästään Virossakin! :D

Markkelin kanssa olen puhunut autosta vuosia sitten paljonkin... en muista mutta veikkaisin että runkonro on etuvetoisen.
RHD mallejahan ei saa Virossa rekisteriin ja tuolloin kun tuo on tehty (yli 5v sitten jo vissii) niin sillo vielä enemmä ollut Virossakin vaikeuksia vääntää rekisteriin. Nykyään saavat konversioilla kilvitettyä evotkin Virossa (vanhemmat siis JDM mallit)
Voin kysästä Markkelilta kunhan "näen"...
 
Takaisin
Ylös Bottom