Tämä ei nyt ole nettiautosta, mutta etelänaapurin vastaavalta sivustolta bongattu...
Onko tällä foorumilla enemmän tietoa tästä vekottimesta??? http://www.auto24.ee/used/707654
Kävin autoa jo kerran katsomassakin... Ihan katsomismielessä tosin, ei ollut rahasummia vielä edes mukana silloin (tietoinen valinta
)
Autosta löytyi aika monta huonoa puolta, sekä ehkä myös hyviä.. Nyt olis tarve sellaselle tiedolle, mitä vielä ei ole tai mikä ei ole/ollut nähtävissä...
- Umpioissa ei ollut e-hyväksyntää
- Korkeudensäätö puuttui
- Hifilaitteiston "älyboksi" eli ilmeisesti jonkin sortin auto-PC oli otettu hanskalokerosta pois, joten hifit ei pelannu oikeastaan lainkaan -> pitäisi hommata uusi (mainostivat n. 400€ hintaiseksi Virossa...)
- Tankin luukku repsotti
- Auto ei liikkunu mun mielestä todellakaan sillä tavalla ku 250kw pitäis liikuttaa, tai edes vakiotehojen (vaikken VR-4 kyydissä ole ikinä ollutkaan, mutta perstuntuma oli todella laimea)
- Auto oli leimattu Virossa vapaastihengittävän V6 Galantin papereihin, jotta se on saatu siellä ylipäätään tieliikenteeseen. Tuo vapariauto on ollut 11/98 käyttöönotettu, kun taas tämä auto on oikeasti vuosimallia 2001, ainakin Tuning.fi numeron 1/2007 mukaan. Tuo voi olla joko hyvä tai sitten tosi huono asia. Verotus saattaisi EHKÄ onnistua vaparin mukaan (vero silloin noin puolet pienempi ottaen huomioon vapaastihengittävyys ja vuosimalli suhteessa todellisuuteen, -98 V6 vs. -01 VR-4), eikä TUV-lappua tarvitsisi välttämättä tilata, koska Viron rek.otteessa oli EU-tyyppihyväksynnän rimpsu... (e4* ja paljon muita numeroita ja kirjaimia perässä)
Alustanumeroa ei tullut tsekattua, oliko se jonkun muun auton kuin tämän, vai vastasiko se sentään todellisuutta. Jos vastaa, niin silloin ongelmat pienenee huomattavasti...
Onko kellään enempää tietoa millainen helmi/pommi tämä mahtaa olla? Nokonzok tai joku muu? :nykii Aikanaan ollut varmasti ihan hyvässä kunnossa ja helmi, mutta mikä mahtaa olla totuus tänä päivänä... Mittarissa oli 41tkm, mikä on kyllä melkoisen vähän! Ja saattaisi jopa pitää paikkaansa.. Tosin sisältä on lähes kaikki tehty uusiksi, joten vaikea sanoa kulumista tms. yhtään mitään.
Auto ei kuitenkaan ole juurikaan edes oikealta ohjattavia perus VR-4 Galanteja kalliimpi lähtökohdiltaan, ja hinta tuntui olevan vielä tingattavissakin.. Myyjät vaikuttivat asiallisilta, ja antoivat vapaasti tutkia autoa ja koeajolla käytiin tosiaan myös. Mahtaako esim. kaikki hifit olla paskana on kysymysmerkki... Mutta ilman niitäkin, kyllä auto tuon hinnan arvoinen pitäisi olla, jos suurempia vikoja ei enää edellä mainittujen lisäksi ilmenisi.
Mielipiteitä? ??? :
Ja jos on linkkejä tälle tai jollekin toiselle foorumille keskusteluihin jotka koskevat tätä autoa, niin otan linkit mielelläni vastaan ja luen läpi!