Offtopic

Vs: Offtopic

Uge sanoi
http://www.vaihtari.fi/blogi/k1-katsastus-esittaa-ehjan-auton-katsastus-hintaan-30150-euroa/

En itse katsastanut tuota autoa mutta täytyy sivusta tapausta seuranneena ihmetellä miten paljon asiat vääristyy pelkästään yhden ihmisen mielessä... :)
 
Vs: Offtopic

Tässähä alakaa olla jo kohta klupin syyspäivät ku on tytöt (divi,prOvinci,mystinengalant) ja mie ;D ;D ;D
 
Vs: Offtopic

kirppu1990 sanoi
Tässähä alakaa olla jo kohta klupin syyspäivät ku on tytöt (divi,prOvinci,mystinengalant) ja mie ;D ;D ;D
jos joku on ajokunnossa oisin naapurikylässä kuskia vailla!
ja aikaisemmin mainitut pohjat tuntuu toimivan!
 
Vs: Offtopic

miikka sanoi
En itse katsastanut tuota autoa mutta täytyy sivusta tapausta seuranneena ihmetellä miten paljon asiat vääristyy pelkästään yhden ihmisen mielessä... :)

Mitä muuten sitten tehdään kun valmistaja on mennyt konkurssiin? Auto paaliin kun tarrasta puuttuu pala?
 
Vs: Offtopic

tommyz sanoi
Kioskilla kylänmies osas kertoo että mul on hieno supra ja ratti väärällä (vasemmalla) puolella.

;D Paras omalle kohdalle osunu oli "Komee Nissan Celica"
 
Vs: Offtopic

Yritin pitkästä aikaa kirjoittaa jotain:
http://ajakaamme.net/2013/11/01/harrasteautosta-kayttoautoksi/
 
Vs: Offtopic

MakeM sanoi
Yritin pitkästä aikaa kirjoittaa jotain:
http://ajakaamme.net/2013/11/01/harrasteautosta-kayttoautoksi/

Ai toi oli sun juttu, luin sen tänään aiemmin. :peukku
 
Vs: Offtopic

mystinengalant sanoi
on muuten hyvä etten ajanu humalassa, maijahan se siinä oli grillin takana :D
Etkös sie lähemmäs 2 puhaltana ku mitattii kuka ajaa? Onneks oltii siun eikä miun autol!
 
Vs: Offtopic

Kylläpä valahti timangitiskin jehun naama valakoseks kun kävin kysymässä että mites te ootte turannu ne ayc öljyt kun valo vaan palaa.. ;D tuumasin jotta kannattaa ehkä pikkasen pikasee korjata sössimiset kun uus pumppu ei ihan satasella lähde :D
 
Vs: Offtopic

miikka sanoi
En itse katsastanut tuota autoa mutta täytyy sivusta tapausta seuranneena ihmetellä miten paljon asiat vääristyy pelkästään yhden ihmisen mielessä... :)
Kerroppa toki lisää,kiinnostaa aina kuulla toisen osapuolen versio tapahtuneesta.
 
Vs: Offtopic

http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=201315469&ref=mob-traf-iswp7-3


mielenkiintoista... Toivottavasti ei tule Hong kongista linja-asentaja armeirjaa peräsä, ettei vie minun työtäni :D

muuten kyllä tervetullut uutinen sen puoleen, et alkaisi tapahtumaan jotakin, suurin osa saneeraushommista jäissä fortumilla tuon kaupanhieromisen takia, uusia hommia tiputtelevat sinne tänne vain.
 
Vs: Offtopic

korsma sanoi
Mua ei juuri tuo juttu kiinnostanut mutta aloitus oli ehkä journalistisesti hieman erikoislaatuinen :D

Suomessa toimivista automerkkkeihin liittyvistä verkkokeskusteluryhmistä aktiivisin ja laadukkain on VAGarena
;D

Faktat on faktoja, on varmaan sen verran paljon seurattu ja tehty statistiikkaa eri suomen autoaiheisia keskustelufoorumeita että laadukkuus on taattu vag-ina miesten puolella :D

Ja itse asiaan: Siis 60-80 kiloeuron möhky nimenomaan menee suoraan, mutta kääntäessä ongelmia saattaakin olla luvassa..
 
Vs: Offtopic

Kukaan nähnyt ennen tälläistä siipeä?
Kuulemma valdi sportin valmistama
 

Liitetiedostot

  • 1461092_540115932731462_1443085544_n.jpg
    1461092_540115932731462_1443085544_n.jpg
    33.9 KB · Lukukerrat 426
Vs: Offtopic

mikko6 sanoi
Toivottavasti en tämän jälkeen näekkään :-X

+1
On kyllä älytön viritelmä.. on ku muovine versio tommyspippelistä :-X
Vähän kyllä kun miettii niin hahmo nimeltä asterix voisi olla tuon muotoilun esikuva....
 
Vs: Offtopic

MäTSi sanoi
:D :D älä nyt heti tuomitse... Parempi Se kuin pulkka konepellillä:D

Se on ihan perusteltua olla tuossa vehkeessä semmonen evotyyppinen konepelti, käyvät aika kuumina nuo pienet turbot siellä jolloin jäähtyy hieman paremmin.

Ei kai matiaksella vaan bonnet bra tyyppinen ratkaisu mielessä.
 
Vs: Offtopic

Hetko: Mä oletan että Matias tarkotti näitä "Ford Tacoma - ötökkä spoileri" eli bugshield tyyppisiä ratkaisuja.
770392420_260.jpg


Toihan on ainut "spoileri" konepeltiin mitä nyt äkkiä keksin, jos ei katsota moottoriurheilun pariin:
chris-rado-world-racing-scion-tc-fwd-unlimited-redline-time-attack-copy.jpg


Jos matias tarkoittu kumpaa tahansa em. niin toivottavasti ei löydy ;D
 
Vs: Offtopic

Pitäskö sun Matias hommaa joku raiska-Hiace sinne ötökkä kruisinkeihin ;D

Maalipinnan kannaltahan riittäisi säännöllinen pesu, LSP:n pito hyvänä ja Lance niin ei ötökät vaivaa ;)
 
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Vai tarvitseeko siihen jo karjaraudan?

ötökät tosiaan on täällä neliraajasia ja painaa lähemmäs tonnin :Dd

mika, hiacehan mulla täällä on raiskattavana sorateillä ;D joku perverssio vaan iski et mahtasko semmonen suoja istua tuohon legnumin keulille, käytännöstä viis 8)
 
Vs: Offtopic

Opettaja käveli tänään aamulla koulussa luokseni kun olisi lottovoiton saanut...
OPE: huomenta kati! Miula on hyviä uutisia; löydettin siule työharjottelupaikka!
MINÄ: no kerroppa mihis ajattelit miut laittaa?
OPE: no tuonne citroen-huoltoon ottavat tosi mielellään täältä tyttöjä ja lupasivat siutkin ottaa..
Hetken hiljaisuus....
MINÄ: Kävin jo kolme vuotta kokkikoulua, ei enää patonkeja kiitos! "Ja tuo ehotus oli varmaan vitsi?" Mielummin pesen vaikka lattioita täällä koululla..
OPE: Se on oikeesti hyvä paikka ja pääsee tekemään!
MINÄ: juu antaa olla; edes sisäinen pieni katini ei hypi tasajalkaa ja huuda hiphurraa.....
OPE: no on miula siule homma tos tälle päivälle... huolla ton peugeot boxerin takajarrut ja sit sielä on jotain vikakoodeja..
Pari tuntia myöhemmin.... 9 vikakoodia

;D
 
Vs: Offtopic

Se nyt on varmaan ainakin totta et citikka huollossa riittää tekemistä ;D
 
Vs: Offtopic

Kati, menes nyt vaan kiltisti sinne sitikka huoltoon ni osaat sit kun tuo meiän C5 päättää levitä.
 
Takaisin
Ylös Bottom