Offtopic

Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Kati, menes nyt vaan kiltisti sinne sitikka huoltoon ni osaat sit kun tuo meiän C5 päättää levitä.

Annan teille ystävän neuvon ja vaihtakaa se äkkiä ennenkun se leviää :)
 
Vs: Offtopic

En tiedä kuuluuko tähän threadiin mutta miten saa korjattua jos nopeusmittarin se viisari on pyörähtänyt ympäri ihan loppuun asti eikä nyt toimi kun siinähän on se tappi edessä.... :-X
 
Vs: Offtopic

cristan sanoi
En tiedä kuuluuko tähän threadiin mutta miten saa korjattua jos nopeusmittarin se viisari on pyörähtänyt ympäri ihan loppuun asti eikä nyt toimi kun siinähän on se tappi edessä.... :-X
Ainakin nissanissa rattaat sekos ja heitti yltpyllyä. Eikä korjauksen jälkeenkään enää toiminut oikein....
Lasinhan saa aika monesta mittaristosta irti ja hiljaa voi neulan nostaa yli takaisin, varoen ettei nouse booreiltaan ylös. Mut syy tälle ylimenolle?
 
Vs: Offtopic

En tiennykkään et Kehä IV on suunnitteilla mut hienoa jos semmonen rakennetaan oikeasti.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Keh%C3%A4_IV
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
En tiennykkään et Kehä IV on suunnitteilla mut hienoa jos semmonen rakennetaan oikeasti.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Keh%C3%A4_IV

toi ois kyllä hyvä juttu, mutta eipä taida toteutua kovinkaan ripeällä aikataululla.
 
Vs: Offtopic

Harri K sanoi
Ainakin nissanissa rattaat sekos ja heitti yltpyllyä. Eikä korjauksen jälkeenkään enää toiminut oikein....
Lasinhan saa aika monesta mittaristosta irti ja hiljaa voi neulan nostaa yli takaisin, varoen ettei nouse booreiltaan ylös. Mut syy tälle ylimenolle?

Mittaristo otettii irti ja nyt on viisari oikealla puolella. Öö...lisävalojen "kytkentä" niin sai varmaan jonkun piikin :-[
Mittarissa riitti kun vaan käänsi koko koteloa ympäri niin viisari meni takas. Noh, samalla tuli vaihdettua pari polttimoa :peukku
Taas oppi jotain uutta.

Nim. merkki: oliko minulla liikaa vauhtia ;D ;)
 
Vs: Offtopic

Synnynnäisesti tyhymä, ottivatten kaks viisaudenhammasta pois eikä tunnu missään. Jäi vähän "verenmaku" suuhun etten sanois. ;)
 
Vs: Offtopic


saiskohan jostain evoonkin yhtä hienot lisäpitkät? ;D mikä helvetti toi keltainen lisävalo on, jonkinlainen päivävaloko?

http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/6057372
 
Vs: Offtopic

nahkuri sanoi
saiskohan jostain evoonkin yhtä hienot lisäpitkät? ;D mikä he*v***i toi keltainen lisävalo on, jonkinlainen päivävaloko?

http://www.nettiauto.com/subaru/impreza/6057372

Argh, mun silmät....pakko käydä kattomassa vaikka kissanpentuja :eek: ;D
 
Vs: Offtopic

Möin hätäpäissäni hellokitystä moottorin tänään. En olisi uskonut pystyväni siihen, niin hienoja hetkiä ja matkoja sillä monen kutsumalla "romulla" tuli nähtyä ja tehtyä.. taisi kittykin ottaa vähän itseensä kun siinä purkasin sitä ni raapas miule sormeen pirun syvän ja pitkän haavan! ;D ;D
Sit alkaakin uuden "kakkosen" tiirailu ::) ;D
 
Vs: Offtopic

kirppu1990 sanoi
Möin hätäpäissäni hellokitystä moottorin tänään. En olisi uskonut pystyväni siihen, niin hienoja hetkiä ja matkoja sillä monen kutsumalla "romulla" tuli nähtyä ja tehtyä.. taisi kittykin ottaa vähän itseensä kun siinä purkasin sitä ni raapas miule sormeen pirun syvän ja pitkän haavan! ;D ;D
Sit alkaakin uuden "kakkosen" tiirailu ::) ;D
osta Volvo ;D
 
Vs: Offtopic

Kakkonen kelpaa aina 8) Tonin kakkonen on kyllä aika loppuunajettu ::) ;D
 
Vs: Offtopic

Töllöstä tullut jotaa vain elämää shaibaa niin tein toisen valinnan.Talli, puutarhatuoli, radio (parastaennen) ja olusta muttei mitään rassattavaa.Kattokoo jotaa helvetin Jukkapoikaa ja kumppaneita mä viihdyn täällä :peukku
 
Vs: Offtopic

ah-05 sanoi
Töllöstä tullut jotaa vain elämää shaibaa niin tein toisen valinnan.Talli, puutarhatuoli, radio (parastaennen) ja olusta muttei mitään rassattavaa.Kattokoo jotaa helvetin Jukkapoikaa ja kumppaneita mä viihdyn täällä :peukku

:peukku
 
Vs: Offtopic

ah-05 sanoi
Töllöstä tullut jotaa vain elämää shaibaa niin tein toisen valinnan.Talli, puutarhatuoli, radio (parastaennen) ja olusta muttei mitään rassattavaa.Kattokoo jotaa helvetin Jukkapoikaa ja kumppaneita mä viihdyn täällä :peukku

Eihän tosta puutu muuta kun sauna :peukku
 
Vs: Offtopic

ah-05 sanoi
Töllöstä tullut jotaa vain elämää shaibaa niin tein toisen valinnan.Talli, puutarhatuoli, radio (parastaennen) ja olusta muttei mitään rassattavaa.Kattokoo jotaa helvetin Jukkapoikaa ja kumppaneita mä viihdyn täällä :peukku

meikä imuroi ja ParastaEnnen soi TÄYSILLÄ! ;D
 
Vs: Offtopic

No vahingossa innostuin kalja päissäni tekee raksa hommii tallissa ;D
Vaimon reaktiota vähän pelkäsin mutta just tulin sisään ja se olikin jo nukkumassa joten no hätä :peukku
 
Vs: Offtopic

Hitto kun tässä taas ollaan isojen kysymysten äärellä: Vaihtaako autoa(ehkä sinisiin) vai jatkaako Outlanderin rakentelua. :)
Outtis tarjoaa kyllä potentiaalia ja erilaisen aihion, mutta jotenkin se vaan uusi rakentelukohde kiinnostaisi. :nykii
 
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Hitto kun tässä taas ollaan isojen kysymysten äärellä: Vaihtaako autoa
Outtis tarjoaa kyllä potentiaalia ja erilaisen aihion
Suosittelisin sekä että vaihtoehtoa, eli molemmat.

Itse huomannut että molemmassa merkissä omat hyvät puolensa.
 
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Hitto kun tässä taas ollaan isojen kysymysten äärellä: Vaihtaako autoa(ehkä sinisiin) vai jatkaako Outlanderin rakentelua. :)
Outtis tarjoaa kyllä potentiaalia ja erilaisen aihion, mutta jotenkin se vaan uusi rakentelukohde kiinnostaisi. :nykii

Pyydä Mamasanilta(joulupukilta) tällänen.
mitsubishi-airtrek-modifications_1385d.jpg
 
Vs: Offtopic

Melko jäätävää kun kävin katsomassa Googlen mulle automaattisesti tekemät mainosasetukset. Eli Google on verkkokäyttäytymisen perusteella tehnyt arvion meikäläisestä, iästä ja kiinnostuksen kohteista. Ainoa missä oli viilaamista, oli G laittanut mulle Suomen ja Englannin lisäksi Venäjän kielen. Kiinnostuksen kohteet:

Ajoneuvojen luvat ja rekisteröinti
Ajoneuvojen myynti
Autot ja ajoneuvot
Elokuvat
Grafiikka- ja animaatio-ohjelmat
Hakukoneoptimointi ja -markkinointi
Jalkapallo
Jääkiekko
Kodin remontointi
Kuntoilu
Luokitellut ilmoitukset
Mitsubishi
Musiikki ja ääni
Pelit
Pop-musiikki
Scion
Televisio ja video
Tietokoneet ja elektroniikka
Urbaani- ja hip hop -musiikki
Urheilu
Valokuva- ja video-ohjelmistot
Verkkotilastot ja -analyysit

Kannattaa kattoa, ihan hauskaa luettavaa kun tuntuu osuvan ainakin omalla kohdalla hyvinkin oikein nuo :) Vaatinee Googlen tunnukset. http://www.google.com/settings/ads?hl=fi
 
Vs: Offtopic

Mulle google lupaili autourheilua yms autojuttuja jne sopivaa ,mut tämä EI IHAN sopinu joukkoon: Salaatinkastikkeet ja höysteet
YouTube :eek:
 
Vs: Offtopic

No piti kyllä katsoa, mutta pientä lisäkierrettä hommaan tuo, kun lapset käyttelee aina välillä samaa konetta:

Ajoneuvojen myynti
Ammuntapelit, tämä on nyt hieman jännä, mutta..
Hygienia ja hygieniatuotteet
Kirjat ja kirjallisuus
Koulutus
Matkapuhelimet
Pankkitoiminta
Politiikka
Polkupyörät ja varusteet
Rap- ja hip hop -musiikki, "Sokka irti.." "Täs kaupungis on vaan yks sheriffi ja se.." en minä, ne lapset..
Rock-musiikki
Ruoka ja juoma
Supersankarielokuvat, no tuota, tuleehan noita dvd:ltä katsottua, luetaanko lie lapsien youtubefilmit näihin ;D
Toyota, pari Toyotaa on kyllä harrasteena myös, mutta että päässyt listalle, eikä suinkaan ehkä enemmän harrastellut Mersut? Ja viime ajat aika paljon tullut luettua ja etsittyä 3000gt/stealth osastoa
Verkkovideo, ei erittele sisältöä :palvo


Itse asiassa tuolla on kaksi eri paikkaa katsoa noita ja toisesta katsottuna (googlemainokset verkossa) tuottaa sitten osumat jo:

Mitsubishi
Radio-ohjaus ja mallintaminen
Viritetyt ja suorituskykyiset ajoneuvot

Noiden lisäksi on sitten sellaisia sivuosumia, että taitaa mennä jo toisen puoliskon piikkiin..


Kielissä on venäjän lisäksi bonuksena tsekki.


Jos joku noita valvoo ja tekee profilointia, niin saattanee olla epäilyttävän ja välteltävän rajamailla.
 
Vs: Offtopic

_AH_ sanoi
Tuossahan nyt ei sitten oikeastaan vaihdu kuin ratin puoli ja keula. Muuten hyvinkin pitkälti sama auto. Rumempi vain. ;D

Mä ajattelin että näin "saman" auton rakentelu voisi jatkua ja olis makeemman näköinen keula. ;D
No, mut ei sit. :)
 
Vs: Offtopic

Jaha evo heitetty talliin ja poistettu liikenteestä. ::) ;D
Koko talvi aikaa touhuta sen kanssa :peukku
 
Vs: Offtopic


hyvän keikan veti musta sapatti hartwallilla! :peukku tosin ozzy on kyllä "laulanut" paremminkin joskus, vaikka muuten ihan hengissä näytti olevan..
 
Vs: Offtopic

Late sanoi
Jaha evo heitetty talliin ja poistettu liikenteestä. ::) ;D
Koko talvi aikaa touhuta sen kanssa :peukku

mitäs mitäs, mullakin on vielä liikennekäytössä (vaikkakaan en ole yli pariin viikkoon ehtinyt ajaa metriäkään). ;D
 
Vs: Offtopic

nahkuri sanoi
mitäs mitäs, mullakin on vielä liikennekäytössä (vaikkakaan en ole yli pariin viikkoon ehtinyt ajaa metriäkään). ;D

Te ootte kyllä niin kujalla...
 
Vs: Offtopic

mystinengalant sanoi
nahkurilla on 20v päästä suomen ainoo hitsaamaton evo9 :D:D
Sit en oo enää tuota mieltä mut epäilen vahvasti että se ei pidä sitä niin pitkään vaan 20vuoden päästä tuo kiertää jonkin tussiviiksisen bensalenkkarin ohjastamana toria.
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Sit en oo enää tuota mieltä mut epäilen vahvasti että se ei pidä sitä niin pitkään vaan 20vuoden päästä tuo kiertää jonkin tussiviiksisen bensalenkkarin ohjastamana toria.
Ai niinku toi mun Dyny mun Movembereilla :D
 
Vs: Offtopic

mystinengalant sanoi
Mun oli pakko luovuttaa kesken kun tuo Basbarduu ei enää kyennyt puhumaan mulle. ;D
No on siinäkin kaveri. Onneks Paul ei oo nähny mua :D Mut pääasia on se että kotona ei enää riidellä koska mun kanssa ei kuulemma voi riidellä, kun ei mua pysty kukaan ottamaan vakavasti ;D
 
Vs: Offtopic

No voi Jumalaut....?! :nykii

"Itäkeskuksen Shellin pihalla sattunut tapahtumasarja puolestaan aiheutti hieman pohdintaa. Poliisit kutsuttiin paikalle, kun 49-vuotias taksikuski häiriköi toista. Mies potkaisi lommon kollegansa Mersun takaoveen. Sen jälkeen hän avasi housunsa, otti esiin sukupuolielimensä ja alkoi rangaistusvaatimuksen mukaan esitellä sitä taksikuskille ja "läiskiä elimellään" auton kylkiä. Lopulta mies virtsasi auton päälle."


Ollu vissiin huono päivä... ;D
 
Vs: Offtopic

Urran sanoi
No on siinäkin kaveri. Onneks Paul ei oo nähny mua :D Mut pääasia on se että kotona ei enää riidellä koska mun kanssa ei kuulemma voi riidellä, kun ei mua pysty kukaan ottamaan vakavasti ;D

Joo no pauli on pauli.... ei kaikki voi olla niin komeita.
 
Vs: Offtopic

Basbarduu sanoi
Sit en oo enää tuota mieltä mut epäilen vahvasti että se ei pidä sitä niin pitkään vaan 20vuoden päästä tuo kiertää jonkin tussiviiksisen bensalenkkarin ohjastamana toria.

etkös sä meinannut ostaa sen multa jo aiemmin, kuin 20 vuoden päästä? ;D
 
Vs: Offtopic

Volvosta tuli mielenkiintoinen vaihtotarjous. Uskaltaisko ottaa yhdennentoista Fordin ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom