Olen samaa mieltä. Tuossa tehostimessa tai pikemminkin elektroniikassa on jotain rikki, jos tehostaa liian voimakkaasti. En vaihtaisi ohivirtausventtiiliin jousta. Se on vähän kuin korjaisi vian, tekemällä toisen mutta vastakkaisen vian. Eli menisi virittelyksi. Onko ohjaus todella niin ylitehostettu?
Toistan, kokeile ottaa tehostimen remmi pois, ja aja moottoritiellä 120km/h. Siinä vaiheessa nämä elektroniset tehostimet ovat jo kytkeytyneet pois päältä. Jos on vieläkin hirveä ajaa, ilman remmiä, niin silloin vika ei ole tehostimessa.
Minulta meni kerran e33 galantistani tehostimen remmi, ja oli ihan hyvä, jos ei parempi suurilla nopeuksilla ajettaessa.
En ole ikinä nähnyt kunnolla Sigmani tehostinta, vaikka olenkin hihnat vaihtanut. Tämäkin on yksi niitä tilavassa moottoritilassa käsikopelolla tehtävistä hommista...