alec1984 sanoiola bongattu savonlinnassa tiistai iltana, talvisalon mäellä... Tai ainakin samat rekkarin kirjaimet :nykii
MäTSi sanoiLate ponkattu turun jokirannasta n. 1900 aikoihineukku
_AH_ sanoiValkoinen vitonen tuli Aleksis Kiven kadulla VR:n konepajan sisäpihalle kolmen aikaan tänään.
Itse ajelin sillä matalahkolla farkkugolfilla vastaan.
Koskeeko kaikkia kerholaisia? Talo tarjoaa? ;DWado sanoiei muuta ku onnelaan oluselle! Tääl mä päivystän![]()
tapaus tiedetään, ei käy foorumilla. Olen nimenki kuullu mut en nyt just muista.Lamaro sanoiRaumalla otanlahdessa n. 1700 aikoihin punainen evo7, lisätuntumerkkeinä mustat vanteet punaisella reunuksella tms.
dshnr sanoiolitko se evo?
ei täällä vissii muitanäy(bongata) ku evoja
Ville T. sanoiheh niinpä. itse en jaksa noita evoja edes tänne ilmotella kun niitä näkee niin paljo. säästelen siihen kun näen jotain harvinaisempaa mitsuasiinä mielessä kiva et ei ole Evoa kun niitä niin paljon näkee, vaan on toi Gti, joita ei toista taida jyväskylässä edes olla kun en ole pahemmin törmäilly ja sama koskee tota Galanttia. Eipähän sekotu massaan
![]()
Basbarduu sanoiTunnustan.
Edit: Ja noin tunnin päästä siitä morjesteltiin valkosen (galant?) kuskin kanssa mäntsälä/kellokoski maisemissa.
Taitaapi nuo evot ja galantit olla tusinatavaraa yleensäkin. Itse kun ajanut vaaleansinisellä 142:lla, niin se on bongattu täysin eri kaupungistakin kuin missä normaalisti liikun. Olin kyseisessä kaupungissa vain ohikulkumatkalla ja ketään ei ollut edes Volvon sisällä bongaus hetkellä ;D Galantilla kun ajelee, niin kukaan ei bongaaVille T. sanoiheh niinpä. itse en jaksa noita evoja edes tänne ilmotella kun niitä näkee niin paljo. säästelen siihen kun näen jotain harvinaisempaa mitsuasiinä mielessä kiva et ei ole Evoa kun niitä niin paljon näkee, vaan on toi Gti, joita ei toista taida jyväskylässä edes olla kun en ole pahemmin törmäilly ja sama koskee tota Galanttia. Eipähän sekotu massaan
![]()
CatodiuM sanoiOT
Yhden samanlaisen Galantin olen nähny useamminkin.. Sama rekkarin alku kun sulla, sedani samalla korisarjalla mut saman värinen kun mulla..Kerran tuijotettiin toisiamme tuossa nisulan valoissa.
Aiai mitä herkkua!Hemppis sanoiTorstai aamuna helsingissä joskus 0640 aikoihin, kuvasta paljastuu bongauspaikka.. SPOT THE MITSI! ;D
![]()
Pumpkinca sanoiSeinäjoella hyllykallion suunnalla bongattu kahteen otteeseen musta evo 8,apparin paikalla oli joku tummahiuksinen neito.eukku Itse oltiin muijan valkoisella g mallin astralla liikenteessä.
nahkuri sanoitamus ja tepi bongattu valkoisella galantilla veska-kauppakeskuksessa pirkkalassa (vai missäsenyton) lauantaina päivällä. tepi ratissa.![]()
Tamus sanoiKhyllä, siellä oltiin. Kah kun en huomannut, yleensä tulee Mitsut katottua muita tarkemmin.![]()
Jätkällä ollu tour de Suomi. ;DClutchkick sanoiJa kuskina joku likka..lhd kasi..
Mj kans ajeltiin takaspäin artukaisista, niin turun motarilla joku uus mitsulainen evo4, jutuiski oltii auran abc..
siitä sitte alastaron varalaskupaikalla supra mkIV kanssa pientä leikiskelyä, aavistuksen ylinopeutta mutta niin se 2jz jää..
Punanen eemeli oli vieläki jalastuulen pihassa, samassa kohtaa ku aamulla
Hah.maurichia sanoieilen turussa bongattu muutamakin evo mutta ainut auto ja henkilö kenet tunnistin paikan päällä oli maestro ;D en nyt vaan jutulle viittiny tulla ku oli omii juttui niin paljo siin![]()
Meinasin tulla itekkin parikin kertaa käymää siinä juttusilla mutta ei siinä silloin ketää ollu nii jäi koko homma välistäMaestro sanoiHah.Oon varmaan taas ollut silmät kiinni kun en tunnistanut tai nähnyt. Olsit tullu jutulle vaan
Clutchkickkkkki oli ainoo clubilainen kenet tuolta ite bongasin ja juteltiinkin hetken matkaa siinä meen varikkopaikalla :driverjdm
Hmm. Ollaan liikkuvaisia ;D Olikos sun evos se Veilsiden korisarjalla oleva siel varikolla vai joku muu?Rehveli sanoiMeinasin tulla itekkin parikin kertaa käymää siinä juttusilla mutta ei siinä silloin ketää ollu nii jäi koko homma välistä
Ei oo kauhee tutu nää clubilaisten naamat :-\
Mun kippo oli. Käytiin syömässä ja en jaksanu kävellä takas sieltä kaukaaMaestro sanoiHmm. Ollaan liikkuvaisia ;D Olikos sun evos se Veilsiden korisarjalla oleva siel varikolla vai joku muu?
En kans oikeenn tunne suurinta osaa clubilaisista :![]()
Masamo sanoiCalle moroteltu kaksvitosella horsbäckistä iha karvan verran Karjaan suuntaan! Vaan enpä tiedä tunnistiko mies että ketä sielt tulee vastaan lapa ojossa![]()
calle sanoiJoo en tunnistanut mut lapa oli oikosessa ;D
Divi sanoiTänään paimion nesteellä taas parkissa nätti legnumi jonka aikaisemminkin samassa ruudussa nähnyt.