Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Turussa(30.1) Jaanintiellä ajelin tumman VR4:sen perässä klo 23.00. Valoissa nosteltiin lapasta.

rek. KOP-xxx
 
Vs: Olitko se sinä?

Aamulla siinä varttia vailla seitsemän tänään Hämeenlinnan väylällä seuraavanlaista: Kohti Helsinkiä ajaessa ennen kehä1:stä ohi meni ensin punainen evo ysi ja muutaman auton perässä tuli harmaa kolmonen.
 
Vs: Olitko se sinä?

Joutuikos jonkun foorumilaisen L300 Delica Hinausauton kaappaamaksi tänään torstaina joskus 5 aikaa iltapäivällä, paikkana Vt19 ja nurmon liikennevalojen lähimaasto.. ???
 
Vs: Olitko se sinä?

mikki87 sanoi
Joutuikos jonkun foorumilaisen L300 Delica Hinausauton kaappaamaksi tänään torstaina joskus 5 aikaa iltapäivällä, paikkana Vt19 ja nurmon liikennevalojen lähimaasto.. ???
Jjaaa onko mitään tarkempia tuntomerkkejä? Oliskohan issee ollu kysees ;D noita delicoita ei kovin montaa alueella tunnu liikkuvan..
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen Evo 4 11:30 Tourulan kohilla kaupungin suuntaan menossa, tunnustaako joku?
 
Vs: Olitko se sinä?

Punanen siirtokilpinen GTO ylöjärven metsäkylän shellillä tankkaamassa 1320, kuka tunnustaa?
 
Vs: Olitko se sinä?

mikki87 sanoi
Joutuikos jonkun foorumilaisen L300 Delica Hinausauton kaappaamaksi tänään torstaina joskus 5 aikaa iltapäivällä, paikkana Vt19 ja nurmon liikennevalojen lähimaasto.. ???
joku kullanvärinen? Jos oli niin bongasin saman Kauhavalla..ihan ajossa tosin vielä. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Pumpkinca sanoi
joku kullanvärinen? Jos oli niin bongasin saman Kauhavalla..ihan ajossa tosin vielä. ;D
Mäki näin täs jokunen viikko sitte todnäk saman delican kauhavalla. Tais olla aikalailla vakio kuoseissa se..
 
Vs: Olitko se sinä?

ShaQ sanoi
Jjaaa onko mitään tarkempia tuntomerkkejä? Oliskohan issee ollu kysees ;D noita delicoita ei kovin montaa alueella tunnu liikkuvan..

Kullanvärinen tämäkin oli.. Noita kullanvärisiä Delicoja on tässä e-pohjanmaalla tiettävästi ainakin 3kpl, yks on nimenomaa kauhavalla, yks on jossain täs kurikan suunnilla ja yhden oon nähny seinäjoen alueella pyörivän.. Jossakin noista on anopin kuljetuslaatikko katolla mutten nyt saa muistikuvaa ett missä niissä.. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Mitsumikko tais tänään 12-13 aikaan ajella kempeleessä tonnarilla,tai ainakin samanlainen siellä näkyi liikenteessä.
 
Vs: Olitko se sinä?

mikki87 sanoi
Kullanvärinen tämäkin oli.. Noita kullanvärisiä Delicoja on tässä e-pohjanmaalla tiettävästi ainakin 3kpl, yks on nimenomaa kauhavalla, yks on jossain täs kurikan suunnilla ja yhden oon nähny seinäjoen alueella pyörivän.. Jossakin noista on anopin kuljetuslaatikko katolla mutten nyt saa muistikuvaa ett missä niissä.. ;D
Joojjoo. Joono kaks kappaletta mä tiärän ja se toinen on tosiaan meirän pihas ja sillä mä oon liikkunu syksyn ja talven ;D ja se on nimenomaan se johona on se boksi katolla ja mutakummit yms.. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Hemppis sanoi
Febiz bongattu pari minuuttia sitten nelostiellä vähän ennen renkomäen liittymää ;)

En ollu minä. Oliskohan ollu lancer evo-r:n vanha legnum, joka on nykyään kai täälläpäin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Nuhapumppu sanoi
Mitsumikko tais tänään 12-13 aikaan ajella kempeleessä tonnarilla,tai ainakin samanlainen siellä näkyi liikenteessä.

joo käytiin pojan kans vähä ruisailee.... kyllä se tykkää siinä se mörisi ja ärisi vieresä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

musta joku mikälie mitsu lanceri bongattu vapaudenkadulla lahdessa reilu puol tuntia sitte ja ratti näytti kovasti oikeella puolella olevan, itte tulin galantilla ihan jonon hännillä ja en tarkemmin nähny, ja sitte febiz bongattu samassa paikassa samaan aikaan myöskin :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Eile illal 8 jälkee joku suhahti Friisilän mäkin kohal ohi tummanharmaal evo (9)?
Ite käännyin just Friisiläntielle hopeisel Mazda 6 "sport" wagonilla ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kotkassa mussalon satamassa oli pirun komea oranssi evo x ja valkoisilla vanteilla :peukku
Ketään täältä ???
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenen Legnum oli Lempäälän jäähallin pihassa tänään? Isot klubin tarrat oli takalasissa ainakin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Varmaankin clubilaisia, Valkonen Evo (5-6?) Kouvolan assalla perjantaina, puolen yön aikoihin? :)
(Kuva-peliä kattoneena, Saaride varmaankin oli asialla? ;D )
 
Vs: Olitko se sinä?

Punainen Eclipse oli Sappeen mökkikylässä parkissa eilen illalla
 
Vs: Olitko se sinä?

npfemman taisin nähä äskettäin tai ainaki teijän evo se oli ku noustiin tuosta vt12 kuivannon rampista samaan aikaan ylös :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta RHD evo 7-8 (vissii ysin keulapuskurilla) tuli jo viimeviikolla Kaukajärvellä vastaan ja tänään maanantaina klo14.30 ajoi ohitustiellä Pirkkalaanpäin perässäni Karkuvuoren tunnelin kohdilla (olin hopeella carismalla liikenteessä).
Nyt ratissa taisi olla naispuoleinen henkilö, varustettuna aika raskaalla kaasujalalla... ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta USDM 3000GT tänään 1615 kääntyi hepolamminkadulta hervannan valtaväylälle.
Itsehän pöristelin sillä valkoisella farkku lancerilla ohitte.
 
Vs: Olitko se sinä?

Jouni_K sanoi
Jos oikein tarkkana olet, saattaa näkyä useamminkin... ;)
Jaa jaa, eipäs ole ennen tullut huomattua. Olin pari vuotta sitten töissä siinä samassa rakennuksessa, kuin autosi oli. Nykyisen työn puolesta tulee välillä käytyä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Helsingissä Brahen kentän vieressä siivetön punainen evo 9 pikavoitto lasissa, joku onnellinen clubilainen?
 
Vs: Olitko se sinä?

Jerkku sanoi
Jaa jaa, eipäs ole ennen tullut huomattua. Olin pari vuotta sitten töissä siinä samassa rakennuksessa, kuin autosi oli. Nykyisen työn puolesta tulee välillä käytyä.

No, vasta tämän vuoden puolelta tuo bongaaminen on mahdollistunut...
 
Vs: Olitko se sinä?

Pukinmäessä tänään klo 17 jälkeen tumma evo 7-9,
ja 17:30 Malmin hautausmaan kohdilla tumma 3000GT/GTO?

Oli niin pirun hämärää, hyvä kun mitsuiks tunnistin :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkoinen evo 3 oulaisissa.. Ke iltana klo 21:15
Kävi abc automaatilla tankilla...
Olitko se sinä...
Nesteen parkista kattelin..
 
Takaisin
Ylös Bottom