Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Lisäksi erään herrasmiehen galantit bongattu mystiseltä parkkipaikalta läheltä paikkaa Nummela! :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen iltapäivästä hyvinkään lähellä 25-tien varrella olevalla grillillä oltiin evästämässä, kun siitä pyyhkäisi ohi sellainen tummahkon sininen evotin (Punaiset raksit takapäässä), olitko sinä?

Oma kala-anti oli parkissa siinä melkein tien reunassa..
 
Vs: Olitko se sinä?

petevuan sanoi
Eilen iltapäivästä hyvinkään lähellä 25-tien varrella olevalla grillillä oltiin evästämässä, kun siitä pyyhkäisi ohi sellainen tummahkon sininen evotin (Punaiset raksit takapäässä), olitko sinä?

Oma kala-anti oli parkissa siinä melkein tien reunassa..

HEP!
kattelinki että siinä joku galantti oli. sinisellä nelosella tultiin :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään 1245 kylmäkosken tokmannin pihassa oli harmaa evo VII ->

Ja puolta tuntia myöhemmin keltainen samanmoinen ajeli VT3:lla tamperetta kohti akaan ja valkeakosken rajalla.
 
Vs: Olitko se sinä?

kenelläs mahtaa porissa olla hopeinen/valkoinen GTO ??? seisoo tuossa keskustan tuntumassa erään talon pihallajoku jokikin taisi mennä siinä aika hilkulla... ajelin vaan aamusella ohi vahingossa kun olin vähän eksynyt ;D Itse tämän viikon täällä bongailemassa mitsuja mun vessan voi bongata cumuluksen sisäpihalta :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sunnuntaina evolla Nummelassa? Ajoin pfl VR4 ohi juuri, ku nousit 2-tieltä Nummelaan?!
 
Vs: Olitko se sinä?

lieköhän tirsen galantti mikä on lohjan lidlin pihassa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos joku teistä tänään klo ~12:00 hämeenlinnan jäähallin lähistöllä ? Sininen Evo VII(?) en huomannu vasta kun oli mennyt puoliksi ohi :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Tirse sanoi
Sehän se juurikin oli :D kaikenlisäks hiekkatie rallien jäljiltä vähän kakkanen ;D
ei toi omakaan ollut lähelläkään puhdasta ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

oliko muuten valton evo eilen n. klo 16 paikkeilla parkissa hyvinkäällä siinä, missä on iskua/askoa/jyskiä ym. huonekaluliikkeitä moottoritien rampin vieressä?
 
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
oliko muuten valton evo eilen n. klo 16 paikkeilla parkissa hyvinkäällä siinä, missä on iskua/askoa/jyskiä ym. huonekaluliikkeitä moottoritien rampin vieressä?
Eipä ollut. Kotitallissa seisoo...
 
Vs: Olitko se sinä?

Hyrylän Tarjoustalon pihassa tänään valkoinen evo 5 tai 6 TME-etupuskurilla, ilman siipeä ja harmaalla takapuskurilla... ???
Olikohan jotain kolmen ja neljän välillä iltapäivää...
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli eilen valkoisella evo nelkulla vt5:lla Leppävirran Kotalahden kylän kohdilla vastaan? Lapasta nosteltu hopeisesta gto:sta.. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

tänään tuli tossa illalla lahden torilla (aleksilla) noin klo. 19-22 vastaan mitsubishi shoguni, olitko se sinä? koitin galantista morjestaa.. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Musta tai ainaki tumma evo4 tuli vastaan eilen kun olin nousemassa kehä3:lta. Bilteman suuntaan matkasit iloisesti morjestellen, kuka olit?

Jommi havaittu myös työautonratissa ala-tiksissä kehän ylittävällä sillalla. Oltiin C5:llä liikkeellä.
 
Vs: Olitko se sinä?

kenen hopeisella 7-9 jdm evolla ajavan ohitin juur ysitiellÄ humppila- urjala vÄlillÄ?
 
Vs: Olitko se sinä?

Ai se olit sä minä jo mietinkin että kuka se gallusta moikkaa. :peukku
CatodiuM sanoi
Pakko oli Kole nostaa lapasta vanhalle naapurille.. :) Tulin pihatielläs vastaan viininpunaisella EA:lla.. Käytiin muksuille näyttämässä wanhoja "huudeja".. :)

Hopia ysi mustilla vantehilla tuli kans motarilla vastaan hiukan ennen kylmälahden ABCtä..
 
Vs: Olitko se sinä?

Puolen kahen maissa Jyväskylän Hannikaisenkadulla tuli vastaan harmaa vitonen punaisilla vanteilla, sinäkö?
 
Vs: Olitko se sinä?

tommyz sanoi
Kenenkäs se valkopunanen sportback oli? Bongattu Vantaalta erään raksan vierestä parkista. Nätti peli! :peukku

Joo meikäläinenhän se varmaan oli ilolassa taikapuistoo kuopimassa liebherrin hyrrällä.

Kiitos vaan kehuista.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen ruskeasannan shellil hopeine 4-6 ja sama vehje tais olla siinä tikkurilan mc donaldsilla kehä 3 vieres :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Jr- sanoi
kenen hopeisella 7-9 jdm evolla ajavan ohitin juur ysitiellÄ humppila- urjala vÄlillÄ?

Meikäläinen ainakin on joka aamu abuut niihin aikoihin siellä hoppeella kasilla. ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

tänään nähty noin kello 16 maissa valkonen FL legnum ajamassa riksun absin ohi forssan suuntaan, kattelin aabeeseen pihalta vaan... :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Tänään nurmijärvellä hanko hyvinkää tiellä metsien keskellä tuli musta 9 vastaan morjestelinkin mut eipä vastausta näkyny :nykii joskus 14:30 paikkeilla.

Minähän se. Kohdalla vasta havahduin vastaantulijan morjasteluun. Kaveripiirissä tunnetaan puusilmänä joka ehkä huomaa jos kohti ajaa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Matih sanoi
Meikäläinen ainakin on joka aamu abuut niihin aikoihin siellä hoppeella kasilla. ::)

Juu, painelin ohitte sinisellä Outtiksella sen kameratolpan ja Matkun risteyksen välissä
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Eilen ruskeasannan shellil hopeine 4-6 ja sama vehje tais olla siinä tikkurilan mc donaldsilla kehä 3 vieres :)
Meikäläinenhä se siellä :) pakko oli käydä mättää ruokaa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Maurichia eilen illalla/yöllä lahdessa vr4 galantilla ? =)
Ja harmaa evo 8 sama aika sama paikka :peukku
Ite olin saabilla liikenteessä 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

Npfemma sanoi
Maurichia eilen illalla/yöllä lahdessa vr4 galantilla ? =)
Ja harmaa evo 8 sama aika sama paikka :peukku
Ite olin saabilla liikenteessä 8)
juu kyllähän tuossa kylillä tuli pyörittyä viikonloppuna :) ja ite bongasin sen saman kasin kanssa pariinki kertaan...
 
Vs: Olitko se sinä?

Pietarsaaressa tänään hieman ennen kolmea musta evo ix tummilla laseilla ja kiilti ku papin vehe. ::) Tulit vastaan pännäisten tiellä kohti Pietarsaarta..Itse olin menossa muijan astralla töistä himaan.. Sitten Ors:n pihassa sininen evo iv.. ilmeisesti duunipaikka?
 
Takaisin
Ylös Bottom