F
fabric
Guest
Tervehdys kaikille !!!
Toivottavasti tämä meni nyt oikeaan osoitteeseen, (uuden käyttäjän ongelma).
Eli heittäisin muutemalla kysymyksellä, olen uusi Mitsun onnellinen omistaja ???
Ostin tuossa joulukuussa 2003 Mitsu L-300 2,5 TD 5D mallin ( Delica ) vm. -92 ml. 347000 km perhekoko kasvaa, joten tarvitsin lisätilaa.
Mutta nyt tähän päivään menneessä kulkuneuvon on viettänyt liian paljon pajalla aikaa ja euroja kuluu liian paljon. Alkaa hieman nyppiä ...
Kulkuneuvon perushuollossa löytyi etujarruvikoja, lohkon vastus oli rikki, lämpömittari ei toiminut, vetoakseli ristikot meni uusiksi jne. mutta sitten paloi hihat.
Edellisen omistajan aikana vuonna 2002 tehty kansi työ. Sen jälkeen autolla ajettu 30 tkm ja nyt viime viikolla ilman mitään ennakkovaroitusta sylinteritila oli täynnä nestettä.
Kannentiiviste oli kuulemma ihan päreinä ja kannessa oli jotain vuotokohtia ( tunnustan tuntemukseni autoista on tosi huono ).
Kansi oikaistiin ja koeponnistettiin ja pahvit laitettu, nyt auto taas liikkuu, mutta mutta jotenkin minusta tuntuu, että joku tässä vielä mättää ...
Nestettä oli laitettu paisuntasäiliö aivan täyteen, joten se siis varmaankin vielä nestettä tiputtaa, kun kone oli lämmin. Mutta ei kai sentään silloin kun kone ollut ajamatta pari päivää ja ulkona on miinus 10 C ???
Neste valuu suurin piirtein siihen kohti missä paisuntasäiliö sijaitsee, reikä ???, liitos ??? mikä ???
Mitä tässä on vielä odotettavissa, mihin pitää varautua ja missä näitä pelejä kannatta lopulta huoltaa ???
Käsittääkseni tässä mallissa kone on sama kuin Pajerossa.
EDIT: muokkasin otsikkoa
Toivottavasti tämä meni nyt oikeaan osoitteeseen, (uuden käyttäjän ongelma).
Eli heittäisin muutemalla kysymyksellä, olen uusi Mitsun onnellinen omistaja ???
Ostin tuossa joulukuussa 2003 Mitsu L-300 2,5 TD 5D mallin ( Delica ) vm. -92 ml. 347000 km perhekoko kasvaa, joten tarvitsin lisätilaa.
Mutta nyt tähän päivään menneessä kulkuneuvon on viettänyt liian paljon pajalla aikaa ja euroja kuluu liian paljon. Alkaa hieman nyppiä ...
Kulkuneuvon perushuollossa löytyi etujarruvikoja, lohkon vastus oli rikki, lämpömittari ei toiminut, vetoakseli ristikot meni uusiksi jne. mutta sitten paloi hihat.
Edellisen omistajan aikana vuonna 2002 tehty kansi työ. Sen jälkeen autolla ajettu 30 tkm ja nyt viime viikolla ilman mitään ennakkovaroitusta sylinteritila oli täynnä nestettä.
Kannentiiviste oli kuulemma ihan päreinä ja kannessa oli jotain vuotokohtia ( tunnustan tuntemukseni autoista on tosi huono ).
Kansi oikaistiin ja koeponnistettiin ja pahvit laitettu, nyt auto taas liikkuu, mutta mutta jotenkin minusta tuntuu, että joku tässä vielä mättää ...
Nestettä oli laitettu paisuntasäiliö aivan täyteen, joten se siis varmaankin vielä nestettä tiputtaa, kun kone oli lämmin. Mutta ei kai sentään silloin kun kone ollut ajamatta pari päivää ja ulkona on miinus 10 C ???
Neste valuu suurin piirtein siihen kohti missä paisuntasäiliö sijaitsee, reikä ???, liitos ??? mikä ???
Mitä tässä on vielä odotettavissa, mihin pitää varautua ja missä näitä pelejä kannatta lopulta huoltaa ???
Käsittääkseni tässä mallissa kone on sama kuin Pajerossa.
EDIT: muokkasin otsikkoa