nostokurki
A121 Galant Sigma 1600GL
- Liittynyt
- 5 Marraskuu 2005
Tänne saa sit kommentoida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Jackie sanoiOnko tääkin azi?
Mulla oli -483 vm2002.
nostokurki sanoi
Jr- sanoiTäällä -487. Koskas otetaan yhteinen AZI kuva?
Nii ja tuolla kylällä pyörii myös 482.nostokurki sanoinoni... jo 3 peräkkäistä, eli 487, 488 ja 489. Ja niitä ennen vielä 483. Harmi kun toi yks urpo meni jo myymään omansa, silläkin olis ollut yksi... Pitäiskö tästä tehdä jo oma topic...
Eli kohta uudelleen..nostokurki sanoiRuosteessa se ei ollut, mutta vanha asennusrasva oli palanut todella tiukkaan kiinni männän pintaan ja aiheutti jumimisen.
Jarrukliinerillä kumit ja liu'ut puhtaiksi, tuoretta kuparitahnaa liukupintoihin ja kasaan. Eipä laahaa enää
ST sanoiEli kohta uudelleen..
Eikö olisi helpompi tehdä kerralla KUNNOLLA,ts laittaa JARRUKUMIRASVAA,niin ei tarvitsi koko ajan aukoa/tapella jumittavien osien kanssa.
liukutappeihin ei kuparia eikä mitään muutakaan metallia sisältävää "rasvaa".nostokurki sanoikun tuota jarruKUMIrasvaa ei oikein löydy. Jarrurasvaa kylläkin. Ja mikä vika on kuparitahnassa, vanhemmassa galantissa se on pitänyt jarrut hyvänä jo yli kolme vuotta.
Feppi sanoi-489 löytyy tallista.. ;D
Ape86 sanoiMikäs tää AZi juttu oikein on? ;D
ast sanoi
Tuollaista käyt hakemassa. Löytyy joka varaosaliikkestä luultavasti. Motonetista ainakin.
ST sanoi2v takuu.
Vissiinkin D48 tyypiltään.?
Itsellä moinen ollut jo +4v käytössä,eikä edelleenkään mitään ongelmia,vaikka välillä saattaa seistä autossa kiinni parikin kk lataamatta.
nostokurki sanoiPyyhkijätkin tykkäsi hajota, kun erehdyin huitaisemaan vipua silloin kun sulat oli jään peitossa. Nylonholkki korkkasi moottorin päästä. Ja sitä holkkiahan ei saa erillisenä, pitää ostaa se vipusysteemi. 144 euroa. Keksitään jotain muuta...
Eli Imperiolta löytyi pajeron vivusto, joka oli miltei samanlainen. Pituudessa hieman eroa, mutta holkit kävivät ristiin. Harmi vaan ettei holkkeja saanut ehjänä irti eli niin ehjänä pois kuin vain mahdollista ja sitten ruuvilla kiinni. On ainakin toistaiseksi pysynyt, ja tuli vielä sen verran tiukkakin ettei pitäisi välittömästi irrota.
Pissapojan suuttimetkin on ollut enemmän ja vähemmän tukossa jo ostosta asti, aina neulalla sorkkimalla tokeni vähäksi aikaa. Ilmeisesti kalkkia tai jotain siellä välissä kun tukkiintui aina samalla tavalla kun ei vähään aikaan käyttänyt. Hartikaiselta uudet á 15€, about 10min homma vaihtaa. Nyt ruikkii taas niinkuin pitääkin
Skydiver sanoiTäytyypä vilkaista varastoa, sillä minulla pitäisi olla yksi käytetty, mutta täysin toimiva vivusto tallissa tämän jäljiltä:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=10123.msg106754#msg106754
Noista pissapojan suuttimista tuli myös mieleen yksi vinkki ja pahoittelut jo etukäteen, että lausun kirosanan: Volvon, olikohan S40, suuttimet käy hienosti orggisten tilalle ja suihku on sumumaisempi kuin orggisten ruikkaukset. Laitoin tuohon ex-galantiin sellaiset ja hienosti toimi.
mystinengalant sanoiMulla on vr4:ssä suuttimet ihan tukossa eikä auta vaikka paineilmalla vetelis. Mulle sanottiin että V70 mallin suuttimet tilalle? Menikö Harri ne suuttimet silleen kiinni orkkisletkuihin vaan ja naps eikä mitään modauksia?
nostokurki sanoiOrkkis pissapojan suuttimet MR502843 menivät paikoilleen ilman mitään patentteja ja letkut tuli mukana.
Skydiver sanoiIhan hyvä idea vanteiden väriksi! eukku
Värjäsit sitten photarilla auton aika samalla sävyllä kuin mitä tuohon omaan projektiin on tulossa...
nostokurki sanoiAi? No hemmetti, hyvä sävy on sinulle tulossa omaan silmään ainakin istuu hemmetin hyvin tuo viininpunainen candy, mut ei itsellä pers kestä maalauttaa autoa mieleisekseen... Komiaa että joku saa sen aikaiseksi, se on pakko nähdä sitten livenä
Ja mitä vanteisiin tulee, kun ei sen kummempia ämpylöintejä ole tullut niin taidan maalata juuri niin kuin ajattelin ja katsoa mitä siitä tulee. Jotenkin osasin odottaakin, ettei kovin moni viitsi vastata... ;D
Imperio sanoiMillä meinasit maalata? Nuin niinkun pysyvyyden kannalta kyselen...
mystinengalant sanoiOn se komia, vielä kun myllytät sen (ja korjaat ruosteet )
Skydiver sanoiHyvältä näyttää! eukku
nostokurki sanoijoo, pitää noi takakaaret käsitellä tässä hetikohta, eli varmaankin ensi viikolla kun olen päivystysvuorossa. Tänään voisi illalla vähän myllytellä sitä... Jos jättäisi kyljet vielä myllyttämättä, korjailisi nuo kaaret ensin ja yrittäisi vähän oikoa noita ovikolhuja ennen kuin laittaa kiiltämään.
kiitokset, kannustava kommentti ei mene koskaan hukkaan
mystinengalant sanoiJuu jos sä viel ulkona teet niin ei todellakaan pysty koko autoa KUNNOLLA myllyttämään kerrallaan, toisaalta sulla on noin vaalee joten se ei ole ihan niin justiinsa
Eli 199e on tommonen vastaava setti ja uudet etuiskarit olis 55e kpl motonetissä.
nostokurki sanoiMut eikös Harrilla ollut samanlainen setti myytävänä?
nostokurki sanoiToi oli erikoishinta, en ole vielä mistään löytänyt H&R settiä noin edukkaasti.
DaJackal sanoihttp://cgi.ebay.de/H-R-Federn-Mitsubishi-Galant-30-30mm-/370424854882?pt=DE_Autoteile&hash=item563f0ab962
Vaikkapa tuolta 160 eurolla sis. postit?