Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Edistyin sitten viimein rekisteröitymään foorumille kun tarpeeksi yllytettiin. Kiitokset Puhakalle avusta nikkiongelmassa! :) Elikkä sain siis riittävästi pääomaa ostaakseni avopuolison (eli DaJackalin) '95 USDM Eclipsen, joka alunperin miun toiveesta tuotiin Virosta, itselleni, joten päätin vihdoin olevani foorumin arvoinen. ;) Ainakaan vapaasta tahdostani en tuosta autosta tule ikinä luopumaan ja ahdettuja samanlaisia olisi toiveissa lisääkin. After all "Diamonds are a girls best friend" ;)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

JEE! 140 päivän odottelun jälkeen vuosi viimein vaihtui ja uusi Outlander seisoo nyt pihassa.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro,

Grandis pojottaa pihassa,2,4 Invite AT vm.05.
Pientä totuttelua saksalaisten jälkeen,ennenku kerkeän rengas meluun tottumaan niin äänieristystä tulossa.
Ja totuttelua remontin puutteeseen oletettavasti... ;D
Kyllä japanilaiset on luotto vehkeitä,utan grandis diesel.weedub power...
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Täällä taas :D Ensimmäisen kerran kirjautunut foorumille näköjään vuonna 2003, mutta kohta 6 vuotta kulunut viimeisestä kirjottelusta.. Joulun aikoihin palasin mitsun omistajaksi, ja ostin täysin saman auton (-98 Galant V6) takasin, minkä kuusi vuotta sitte myin pois. Hienoa kyytiä se vieläkin antaa :driver
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Elikkäs, tämmöne 18v jätkän alku helsingistä lahdentien varrelta ;)
Ei oo mitsuist viel pahemmi kokemusta, mutta pitäs tänää saada '94 eclipse alle :))
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Terve

Uusi tuleva mitsu kuski ilmoittautuu foorumille. Elikkästä pia 18v ja ajoneuvoasentaja seinäjoelta päin.
Mitsuista ei kokemusta ja tietoa vielä paljo löydy, mutta eiköhän sitä täs ny kantapään kautta tuu.
Ja niin tärkeimpään vakio Evo5 pihassa, näin ekaksi autoksi..

T. Antti
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Ambonius sanoi
Ja niin tärkeimpään vakio Evo5 pihassa, näin ekaksi autoksi..

Itse en olisi todennäköisesti 19v synttäreitä nähnyt jos mulla olisi ekana autona evo ollut.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

mutta eipä toinna alkaa tuomitsemaan :-\ vaikka toki itsekkin voisin olla jo mullan alla jos olisi tehokkaampi peli ollut ensimmäisenä autona..

mutta tervetuloa foorumille ;)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

evo6 sanoi
Itse en olisi todennäköisesti 19v synttäreitä nähnyt jos mulla olisi ekana autona evo ollut.
Mulla ei ole tuommoista ongelmaa ollut, vaikka joskus nuorempana ollut vähän tehokkaammassakin autossa kuskina, jonka ajo-ominaisuudet eivät ole vastanneet läheskään tehoja. Mutta kannattaa pitää mielessä Clintin leffasta Magnum 44:sta mielessä sanonta, joka on karkeasti suomennettuna, että "miehen on tunnettava omat rajoituksensa". Tuolla opilla sitä ollaan edelleenkin hengissä ;D Mutta onhan se tosi, että Evon kanssa pitää olla tarkkana, kun se lähtee liukkaallakin niinkuin tykinpiipusta, mutta pysähtyy kuin mikä tahansa tavis auto. Eli fysiikan lakeja Evokaan ei pysty kumoamaan, vaikka liikkeelle lähdettäessä siltä tuntuukin.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Jani T:n mukana on tullut jo jonkun verran kerhon touhuissa pyörittyä ja hänen mukana myös mitsuihin tutustuttu jossain määrin mutta nyt varmaan on korkea aika esittäytyä näin "virallisestikin" kun vihdoin on tullut ostettua oma Mitsu.
Eli reilu viikko sitten tuli haettua LHD Evo 6 jolla nyt on nautiskeltu ja pikkuhiljaa varmaan pitää jotain pientä ruveta tekemään :)
full
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Vihdoinkin 3 vuoden Saab sekoilujen jälkeen alla neljäs pajero. 2.8Gls Super select, automaatti, ilmastointi yms. 188tkm lasissa ja vuosimalli -97
Mikkelissä ajellaan.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

madmax sanoi
Jani T:n mukana on tullut jo jonkun verran kerhon touhuissa pyörittyä ja hänen mukana myös mitsuihin tutustuttu jossain määrin mutta nyt varmaan on korkea aika esittäytyä näin "virallisestikin" kun vihdoin on tullut ostettua oma Mitsu.
Eli reilu viikko sitten tuli haettua LHD Evo 6 jolla nyt on nautiskeltu ja pikkuhiljaa varmaan pitää jotain pientä ruveta tekemään :)

Onko tuossa RS:n "pienet jarrulevyt" kun näyttää noi vanteen niin pieniltä?
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

evo6 sanoi
Onko tuossa RS:n "pienet jarrulevyt" kun näyttää noi vanteen niin pieniltä?

Takana on ainakin RS:n kokoiset levyt eli 282 milliset mutta edessä vaan 276:set!!! Camskillsissa niitä myydään Evo 5:lle mutta ei 6:lle, ainakin mitä mä huomasin. Onko 276 myös joku RS koko vai mitä hybriidi viritys tää sit lienee olla? :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

RS etulevyt ovat 276 mm Evo 4-9 malleissa ja ihan samat kaikissa niissä. Takalevyt tosiaan aavistuksen isommat.

Muut etjujarrujen koot:

Evo 4 GSR 294 mm
Evo 5-9 GSR Brembo 320 mm
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Olen hetken jo pyörinyt täälä foorumilla mutta hiljaisena käyttäjänä :-X
Liikun paljon treen alueella punaisella EVO III :driver töiden takia vaikka olenkin jahvetin "naapurista"
Ikää kohta 25v ammattina MTH 8)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

ast sanoi
RS etulevyt ovat 276 mm Evo 4-9 malleissa ja ihan samat kaikissa niissä. Takalevyt tosiaan aavistuksen isommat.

Muut etjujarrujen koot:

Evo 4 GSR 294 mm
Evo 5-9 GSR Brembo 320 mm

Kiitos tiedosta.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Morjesta vaan kaikille. Olen Raisiosta päin ja tuli tossa alku talvesta ostettua Legnum Type-S Recaro versio. Sen kans on jo jonkun verran pyöritty ja auto toiminut mainiosti. Ajatelin ryhtyä jäseneksi vihdoin ja viimein. Auto liikkuu Turun seudul, joten jos joku sattuu näkemään, niin ei muuta ku tulkaa juttelemaan. Ja nyt on taas yksi auto enemmän Turku-miittiin.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

tänne forumille jouduin kyllä aivan vanhigossa,
kun rakkaan perintönä noita mitsuja nyt sitten jäi.

Vertaistukea täältä lähinnä kaipailen,
kun gt3000 on ajossa, toinen projektina, pari cordiaa odottelee ja L200 ehti koneremontoitua ennen nakasakin poismenoa.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

janna sanoi
tänne forumille jouduin kyllä aivan vanhigossa,
kun rakkaan perintönä noita mitsuja nyt sitten jäi.

Vertaistukea täältä lähinnä kaipailen,
kun gt3000 on ajossa, toinen projektina, pari cordiaa odottelee ja L200 ehti koneremontoitua ennen nakasakin poismenoa.

tervetuloa foorumille, varmasti autamme kaikessa mahdollisessa, missä nyt sitten apua kaipaatkaan!!
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Tervetulotoivotukset täältäkin. Apua tarjotaan varmasti ja autetaan kaikessa missä voidaan. Voimia ja jaksamista!
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Ohops, en oo tämmöstä huomannut. Mutta suht uusi joten kai tänne voi viellä kirjotella ! Eli tämmöinen 18v miehenalku artjärveltä, kortin sain tuossa tiistaina joten täällä suunnalla voi nähdä tuota punaista evoa päristelemässä =) Ja käyttäjä 3.5 V6 Autom. on isäni joten saman katon alta löytyy tuo pajerokin =)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Npfemma sanoi
kortin sain tuossa tiistaina joten täällä suunnalla voi nähdä tuota punaista evoa päristelemässä =)

Pelottaa ihan ajatus jos itselläni olisi ekana autona ollut evo :nykii Ei varmaan tässä nyt tätäkään viestiä kirjoitettaisi.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

taasko tää alkaa ;D olihan evo mullaki ensimmäinen auto ku kortin sain ja hyvin oon toistaseks hengissä pysyny 8)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

maurichia sanoi
taasko tää alkaa ;D olihan evo mullaki ensimmäinen auto ku kortin sain ja hyvin oon toistaseks hengissä pysyny 8)
Mikä alkaa? Itseäni tässä tarkoitin kun 18v sain alle faijan 1.3 koppi corollan jolla ajettiin joka päivä paljon ja kisaa tietenkin piti jokaisen vastaantulijan kanssa ottaa. Tietenkin jos liikenteessä nössöttää (eli ajaa normaalisti kuten itsekkin nyt vanhana ukkona) ja suurimman osan ajasta pitää nopeeta autoa parkissa (tätä en onneksi vielä tee) ja ajaa jollain muulla niin eipä siinä mitään pääse sattumaankaan ;D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

tohon sun kysymykseen että ''mikä alkaa?'' ni en osaa sanoo nyt yhtään mitään kun ei pysty muistamaan mitä oon eilen illal lukenu / ymmärtäny väärin ku cheristä kotiin tulin ;D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Tervetuloa, toivottavasti löytyy enemmän järkeä kun itseltäni tuon ikäisenä. Siitä kai tämä on lähinnä kiinni ;D
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Morjensta moron!

"Hiljanen" foorumin selailija Raumalta kirjoottaa ensmästä viestiään. Perjantaina tuli ostettua galantin kaveriksi legnum. Elikkä kun musta legnum tulee keskellä tietä vastaan ja vilkuttelee valoja kun tuulilasi on paskanen, niin allekirjottanut on harjottelemassa ojanpuolelta ajamista ;)

img2989478.jpg

VR-4 Legnum & V6 Galant
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Juhniz sanoi
Morjensta moron!

"Hiljanen" foorumin selailija Raumalta kirjoottaa ensmästä viestiään. Perjantaina tuli ostettua galantin kaveriksi legnum. Elikkä kun musta legnum tulee keskellä tietä vastaan ja vilkuttelee valoja kun tuulilasi on paskanen, niin allekirjottanut on harjottelemassa ojanpuolelta ajamista ;)

Jahas,

Meinasin jo vaimolles sanoo, että vihjaa sulle foorumista. :)

Teretulemast vaa! :)

Jäseneks vaan ja sitten radalle hiuka kokeilee miten Legulla tylytetään Evoja. :driver
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Rouvalta on kyllä tullu kommenttia, et mitään älytöntä et sinne sitte kirjottele, saas nähdä kui käy :) Täytyypi kattella jos sitä vaikka kesän tultua jonnekkin radan reunalle eksyis romuinensa kans ihmettelemään :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Useamman kerran olen käynyt sivuilla vierailijana, ja nyt vihdoin uskalsin rekisteröityä. :)

Täällä kirjoittelee pari vuotta sitten mitsuihin hurahtanut neiti. Autona Galant 2.0l vm.2001.
Auto on tosin tällä hetkellä pajalla jo kolmatta viikkoa, jakopäänhihna napsahti poikki ja homma vähän paisui. Mutta se on tarina erikseen.
Nyt vaan odottelen että auto saadaan kuntoon ja pääsen taas keväisille teille kurvailemaan. :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Mitaz sanoi
Useamman kerran olen käynyt sivuilla vierailijana, ja nyt vihdoin uskalsin rekisteröityä. :)

Täällä kirjoittelee pari vuotta sitten mitsuihin hurahtanut neiti. Autona Galant 2.0l vm.2001.
Auto on tosin tällä hetkellä pajalla jo kolmatta viikkoa, jakopäänhihna napsahti poikki ja homma vähän paisui. Mutta se on tarina erikseen.
Nyt vaan odottelen että auto saadaan kuntoon ja pääsen taas keväisille teille kurvailemaan. :)

Tervetuloa! Kyllä se siitä hymyksi taas muuttuu, kun pääset Galantin rattiin. :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Mitaz sanoi
Useamman kerran olen käynyt sivuilla vierailijana, ja nyt vihdoin uskalsin rekisteröityä. :)

Täällä kirjoittelee pari vuotta sitten mitsuihin hurahtanut neiti. Autona Galant 2.0l vm.2001.
Auto on tosin tällä hetkellä pajalla jo kolmatta viikkoa, jakopäänhihna napsahti poikki ja homma vähän paisui. Mutta se on tarina erikseen.
Nyt vaan odottelen että auto saadaan kuntoon ja pääsen taas keväisille teille kurvailemaan. :)

Tervetuloa! Itsellä oli mitsu hieman pidempään pois ajosta lohkoon ilmaantuneen ylimääräsen jäähdytysreiän takia :seina niin voin todeta että hymy on melkoinen kun taas pääsee rattiin :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Heippa vaan kaikille. Tulipa siirryttyä bemarista tollaseen legnumiin parisen viikkoa takaperin. Pk-seudun lähistöllä lähinnä tulee pyörittyä, elikkä kun näätte tälläsen vinolipan ratintakaa niin saapi nostaa kättä jos tunnistaa. :D

mg0290.jpg

mg0288o.jpg

Rotan p45-r vanteet siihen tuli hommattua, seuraavaksi sitten olis vuorossa coiloverit että saapi kontin tonttiin.. :)
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Näyttäis mahtuvan aika nihkeästi pyörimään jos alusta joustaa? :eek:
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Kyllä ne toistaseks mahtuu pyörimään ihan hyvin. Eteen pitää saada camberia sitkun rupee tiputtaan, ja tietysti kaaret mankeloida.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

ilezh sanoi
Kyllä ne toistaseks mahtuu pyörimään ihan hyvin. Eteen pitää saada camberia sitkun rupee tiputtaan, ja tietysti kaaret mankeloida.

OT: Edessä ei vain ole camberin säätöä, joten jos etupyörät ei kallistu tiputtaessa tarpeeksi, niin sitten on vähän vaikeampaa saada muulla tavalla cambereita miinukselle. Mutta aiheesta löytyy lisää foorumilta, joten siellä sitten lisää ;).
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Helsingissä mennään.


Hyvä foorumi, oon löytänyt paljon tietoa, tulipa valotkin rakenneltua ohjeiden mukaa, eli kiitos monista neuvoista!
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moikka kaikille!
Olen itsekin kohta tuore mitsun omistaja,auto odottaa vaan että haen sen kotiin :)
haen siis mitsu gto:n,vuosimallia -91,twinturbo.
Itse olen -87 syntynyt nainen tuusulasta.
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Diore sanoi
Moikka kaikille!
Olen itsekin kohta tuore mitsun omistaja,auto odottaa vaan että haen sen kotiin :)
haen siis mitsu gto:n,vuosimallia -91,twinturbo.
Itse olen -87 syntynyt nainen tuusulasta.

Onnittelut uudesta autosta. Tule näyttämään sitä joku kerta pääkaupunkiseudun kahvittelumiittiin (joka toinen maanantai Teboil Koivuhaka) :peukku
 
Vs: Uusi foorumilla? Esittäydy täällä

Moro! Pari kuukautta olen foorumilla lueskellu viestejä ja nyt voisin esittäytyä. Olen 32-vuotias mies Joensuusta ja nuoruuden muutamien Nissan & Mazda-kokeilujen jälkeen siirryin laatuautojen maailmaan. Sen jälkeen ei olekaan ollut paluuta muihin automerkkeihin.. Mitsubishi-taustaa löytyy parin Galantin (vm. '95 ja '99) verran, sekä Lancer '05 2.0 intense HRE, joka alkuvuodesta vaihtui nykyiseen Sports sedan 1.8 intenseen vm. '08.

Mukavaa alkavaa kesää kaikille Clubilaiselle!
 
Takaisin
Ylös Bottom