Klapikauppias
Member
- Liittynyt
- 27 Lokakuu 2015
Vs: Uusi L200
Niin se eroaa citymaasturien yleisestä nelivedosta ainoastaan sillä, että siinä on pituussuuntainen lukitus, mitä ei niissä yleensä ole, mutta käytökseltään on juuri samanlainen, mistään rajusta nelivedosta ei tosiaankaan voi puhua, kuten on todettu käytännössä ja viedoilla. Mutta sen olen sen ennenkin sanonut, että mua palvelee juuri parhaiten tuollainen ja mielelläni ottaisin hitaallapuolen pois käytöstä vielä sen keskilukonkin, koska itse en maastossa aja, mutta auto muuttuu siinä vain sellaiseksi järkäleeksi, pyörittää ahtaassa pihassa, missä tarve on päästä ainoastaan hiljaa ja alla saattaa olla kuiva asfaltti. Mutta tuo voima ja joustavasti käytettävän nelivedon tarve on raskaan kärryn vedossa ehdoton, koko auto on hankittu ainoastaan sen vuoksi ja palvelee siinä hyvin.
Niin se eroaa citymaasturien yleisestä nelivedosta ainoastaan sillä, että siinä on pituussuuntainen lukitus, mitä ei niissä yleensä ole, mutta käytökseltään on juuri samanlainen, mistään rajusta nelivedosta ei tosiaankaan voi puhua, kuten on todettu käytännössä ja viedoilla. Mutta sen olen sen ennenkin sanonut, että mua palvelee juuri parhaiten tuollainen ja mielelläni ottaisin hitaallapuolen pois käytöstä vielä sen keskilukonkin, koska itse en maastossa aja, mutta auto muuttuu siinä vain sellaiseksi järkäleeksi, pyörittää ahtaassa pihassa, missä tarve on päästä ainoastaan hiljaa ja alla saattaa olla kuiva asfaltti. Mutta tuo voima ja joustavasti käytettävän nelivedon tarve on raskaan kärryn vedossa ehdoton, koko auto on hankittu ainoastaan sen vuoksi ja palvelee siinä hyvin.