M
mikada
Guest
Ajattelin perustaa tämmöisen topiikin kun ei oikein tämä minun kysymys mihinkään valmiin otsikon alle sopinu ja ei tuohon EGR otsikonkaan alle viitti kaikkea laittaa . Voi tämän tietty poistaa jos täällä järkevämpikin topiikki on tätä varten. Mutta kysymys. Huomasin, että mulla oli GDI Galantissa roikkunut maajohto jo pitkään turhanpanttina eli se maajohdon pätkä, joka lähtee rintapellistä. Mahtaako sen tarkoitus olla maajohtona kaasuläppäkotelon runkoon? Siihen sen pituus ainakin kävi ja liittimen pään reikä sopi hyvin niiden pulttien kokoon millä kaasuläppäkotelo on kiinni.
Toinen kysymys liittyisi itse kaasuläppäkoteloon eli mikä merkitys on kaasuläppäkotelon oikealla puolella olevalla johtoliittimellä? Siinä on + ja - arvot ja sitä liittimen ruuveja löysyttäessä sitä voi liikuttaa. Maalaisjärki sanoisi kun sen aukaisin, että olisi tyhjäkäynnin säätö jutska ja kun kokeilin siirtää sitä, niin mielestäni tyhjäkäynti nousi, mutta kun täällä on joskus mainittu, että GDI:ssä ei voi säätää tyhjäkäyntiä. Kun en tienny, niin palautin sen siihen keskiasentoon missä olikin.
Toinen kysymys liittyisi itse kaasuläppäkoteloon eli mikä merkitys on kaasuläppäkotelon oikealla puolella olevalla johtoliittimellä? Siinä on + ja - arvot ja sitä liittimen ruuveja löysyttäessä sitä voi liikuttaa. Maalaisjärki sanoisi kun sen aukaisin, että olisi tyhjäkäynnin säätö jutska ja kun kokeilin siirtää sitä, niin mielestäni tyhjäkäynti nousi, mutta kun täällä on joskus mainittu, että GDI:ssä ei voi säätää tyhjäkäyntiä. Kun en tienny, niin palautin sen siihen keskiasentoon missä olikin.