- Liittynyt
- 5 Tammikuu 2003
- Sijainti
- Lahti
OT (vaikkakin GDI:stä):
1.8 GDI:stä (ei ole Galantissa) on jäänyt nyt viikon ajelujen jälkeen vähän sellainen sekava kuva:
-en tiedä miten varovasti tuolla pitää ajaa, että ne kulutuslukemat saa pieneksi, hetkellisen kulutuksen mittari näyttää aivan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN suuria lukemia heti kun kaasua painaa vähänkin kovempaa (no okei, kylmää on ollut, mutta silti kulutus pomppaa kaasun käytöllä jotenkin ihan eksponentiaalisesti) Sähköisen kaasuläpän ominaisuus?
-vetää todella mukavasti siinä 3000rpm tienoilla ja alle, mutta silti koneen kierrättäminen ei tuokaan tehoa enää odotetulla tavalla. Alhaalla veto on jopa niin hyvää, että liukkaalla on jopa hieman hankala ajaa. Sähköisen kaasuläpän ominaisuuksia kaikki? Esim. kaasuläppää avataan rajusti heti aluksi ja lopussa onkin sitten pelkkää "tyhjää" polkimen liikkeessä?
Ns. arkiajeluun todella miellyttävä moottori kuitenkin, varsinkin kun muistaa, että tuokin koppimopo painaa E33 Gallun verran...
EGR tod. näk. tukkimatta, imukanavien tilanteesta ei mitään käsitystä. EGR on ehdottomasti poistolistalla, pelottaa vaan missä kuosissa ne kanavat on (ts. meneekö isommaksi avaus/putsausoperaatioksi samalla.
Uskalsin ostaa, kun oli juuri leimattu, eli tod. näk päästöt ainakin jollain tasolla kuosissa.
1.8 GDI:stä (ei ole Galantissa) on jäänyt nyt viikon ajelujen jälkeen vähän sellainen sekava kuva:
-en tiedä miten varovasti tuolla pitää ajaa, että ne kulutuslukemat saa pieneksi, hetkellisen kulutuksen mittari näyttää aivan KÄSITTÄMÄTTÖMÄN suuria lukemia heti kun kaasua painaa vähänkin kovempaa (no okei, kylmää on ollut, mutta silti kulutus pomppaa kaasun käytöllä jotenkin ihan eksponentiaalisesti) Sähköisen kaasuläpän ominaisuus?
-vetää todella mukavasti siinä 3000rpm tienoilla ja alle, mutta silti koneen kierrättäminen ei tuokaan tehoa enää odotetulla tavalla. Alhaalla veto on jopa niin hyvää, että liukkaalla on jopa hieman hankala ajaa. Sähköisen kaasuläpän ominaisuuksia kaikki? Esim. kaasuläppää avataan rajusti heti aluksi ja lopussa onkin sitten pelkkää "tyhjää" polkimen liikkeessä?
Ns. arkiajeluun todella miellyttävä moottori kuitenkin, varsinkin kun muistaa, että tuokin koppimopo painaa E33 Gallun verran...
EGR tod. näk. tukkimatta, imukanavien tilanteesta ei mitään käsitystä. EGR on ehdottomasti poistolistalla, pelottaa vaan missä kuosissa ne kanavat on (ts. meneekö isommaksi avaus/putsausoperaatioksi samalla.
Uskalsin ostaa, kun oli juuri leimattu, eli tod. näk päästöt ainakin jollain tasolla kuosissa.