Hakutulokset

  1. W

    sportin korin korotus

    tarviiko ratti akselia jatkaa hitsaamalla??
  2. W

    pajeroiden laturit.

    on se kumma vehe tuo napero, melkeen 8kk ilman vikaa ja nyt taas laturi. näyttää siltä että naperon laturi kestaa 18-36kk käytöstä riippumatta. tällä kertaa se menisillee että ensin palo kaikki merkki valot himmeästi ja kun paino kaasua yli 2000rpm ne katos ja nyt sitten mikään hälyytys valo...
  3. W

    airbag ja vinssi puskurin teko?

    mitä sääntöjä tommosessa hommassa on? näyttäs olevan kahella anturilla tuo sport, miten tuohon tekis puskurin että se menis leiman läpi?
  4. W

    sportin kampiakselin päittäis välys.

    eli ostää pläjäytin 2000 mallisen sportin ja annoin pajeron vaihdossa. nooh viikon olen ajellut ja nyt huomasin tämän http://www.youtube.com/watch?v=islAYWidZ_k tietty menin valittaan auto liikkeeseen asiasta alkoi se perus eestaas pompottelu se pitää viedä sinne ja ei sitä täällä katoa vaan...
  5. W

    pajeron LSD perä ja sen toiminta.

    alotan uuden keskustelun kun en oikeen löytänyt kunnollista ketjua. ja sitten asiaan viime tiistaina oli kunnon suoja keli ja käytin kinnas nahkaa juoksemassa niin upotin naperon lumeen niin huomasin semmosen asia että kun perä upposi sillee että vasemman puolen rengas painu niin alaskun...
  6. W

    rengas paineet naperossa.

    elikkäs tänään taas rääkkäsin suurta valkosta oikeen kunolla. lunta on täällä maakunassa sen verran että kun avaa oven niiin alareuna ottaa lumeen. tarkastin lähtiessä rengas paineet essolla ja laitoin tasan 2,2bar ja kun meno tyssäsi mehtä tiellä 20metriin ja sitten alkoi yli tunnin lapionti...
  7. W

    gen 1 pajeron etujousitus

    eli nyt kun laitoin kunnon lehdet taakse niin keula on ruvennut painumaan aina vain syvenmälle. mulla no monteneron korjaamo kirja ja sen mukaan mitattuna sen pitäs olla ok mutta rauta väsyy.. kertokaa mulle voinko mä/ miten ruuvaan sitä ylös?! ne ruuvit on aika ruosteisen näköset että...
  8. W

    Renkaat/vanteet ravistaa tasapainotuksen jälkeenkin

    elikkäs nyt mulla on ongelma nuitten vanteiden kans prk.. ei siis taka akselilla puistaa toinen rengas ensin oli vasen ja otin vanteen sokotan perälle ja käytin ne uudellen tasapainotuksessa ja vika paheni (yllätys ylllätys) se on nyt oikealla puolella ja puistaa jo 60vauhissa. onko kellään...
  9. W

    gen3 pajero rakenne ja tekniikka

    siis olenko ymmärtäny oikein että se on rungoltaan itsekantava??
  10. W

    Takalehtien vaihto gen 1 pajero

    puran ne navat kunhan pakkaset laskee uskon että ne on ruosteessa tai kuraa täynnä. mutta vielä nuista taka jousista kyllä se nyt siltä näyttää että lehtiä saa ruveta kattelemaan koivunen 4+1 280€ kpl ja sitten tämä sama lahti eri myyjältä 220€kpl vallilan takomo 4+1 230€ 5+1 255€ kpl...
  11. W

    napojen sielun elämää....

    totanoinniin ajelin tänään peili jäällä ja ihmetyttää kovasti nuo automaatti navat elikkäs ne kytkeytyy kyllä jos laittaa nelivedon päälle ja ajaa eteen päin mutta jos peruuttaa ja sitten lähtee nopeasti eteen päin navoista kuuluu ulvova ääni ja sitten pysähtyy kun ihmettelee ääntä ja kun...
Takaisin
Ylös Bottom