Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Ei tainnu olla niin öljyssä ku harjoituskappale ;DWebtrap_86 sanoiYhtä vr4sta tossa lauantaina tuli väkerreltyä =) taas pääsee seuraavat 90tkm/5v :driver
Slider sanoiFoorumille rassailtiin vähän uusia värejä. Nyt erottaa normaalit foorumin käyttäjät ja Club Memberit paremmin alareunan listasta.
Samoilla lämmöillä tuli hieman tummennettua Valvojien ja Ylläpitäjien värikoodeja, eivät loista silmään ihan niin paljoa.
Toivottavasti uudet värit miellyttää, jossei niin ei sekään mitään, ne on Puhakan ja minun äänestyksellä linjattu täydellisiksi.
No siinä meni sitten tuonkin auton luotettavuusHeffu sanoiTuli laitettua 4 palaa Volvoa Galantin alle. ;D
Mr mmc sanoiKerro kerro millaisia lukemia!
tommyz sanoiRakensin aikarelesysteemin.. Kun virta laitetaan päälle, esim lamppu palaa säädetyn ajan 2s-20min. Tuolle keksii monta jännää käyttötarkoitusta. ;D
Ja näihin liittyen meni koko viikonloppu. Ensin purettiin toki alustasta ja autosta kaikki pois tieltä (puskurit, helmat ja kaikki suojamuovit - myös mm. törmäyspalkki ja parit puskurien kiinnikkeet). Tosi huolellinen pohjan pesu kera ison nipun eri brusheja, hiilivetyliukkaria ja Kränzle. Paineilmakuivatus todella huolellisesti. Nosturi yläasennossa alusta sai kuivua pitkälle seuraavaan vuorokauteen ja välissä sitä puhalleltiin niin paineilmalla kun kuumailmapuhaltimella.Urran sanoiUrabussiin talvihankintoja:
Mamasanilta STi henkistä kuraläppää (Rallyflapz)
10L Polaric Non-Wax hiilivetyliuotinta
1 x Teroson FL+ rasvan/silikoninpoistoaine ("pretreatment" massalle)
5 x Terotex Super 3000 - hartsipohjainen alustamassa
Urran sanoiLopuksi kaikki kotelot suojattiin ympärilleampuvan letkun kera reilusti Wurth Cavity Waxilla mitä oli pullo jäänyt hyllykukkaseksi.
Khyl. Tietenkin menekki eri jos käyttää eri tavalla toimivia tuoteperheitä. Terotex 3000 ei ole perinteinen kaupasta saatava butyylipohjainen "kumimassa" vaan hartsipohjainen päälle maalattava massa (samanlainen kun mitä tehtaat nykyisin käyttää OEMina - kovahko, mutta ei lähde pinnasta kun lekalla ja taltalla jos haluaa) joten sen alle ei tule ns. ML tuotetta. Litralla Cavity Waxia sai tosi reilun kerroksen vahaa kaikkiin koteloihin massauksen jälkeen Ja mä en siis käsitellyt siis vielä esim. takakontin koteloita, ovia, konehuoneen kautta laitettavia koteloita jne. Käytännössä runkoaisat, alustan apurungot ja helmat ainoastaan.ast sanoiYksi pullo?
Muistaakseni viimeksi kun auton suojasin meni 3-5 litran pulloa kotelosuojaa. Tosin sitä vedettiin myös pohjaan massan alle.