Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
ST sanoiEskoon vaihdoin alatukivarren.
Niinkin helpon homman vaikeaksi teki se,että puslan sisäholkin vulkanointi pettänyt&pultti ruostunut holkkiin..
Aikani sain takoa,mutta irtosihan se!
Jep.miikka sanoiSiinä se yks tyyppivika on sitten eliminoitu.
Tarkastitko etujarruletkut? Entä pohjalevyn/pitkittäiskotelot taka-akselin kohdalta? ;D
ST sanoiVanhalta pariskunnalta->aina tallissa,ajettu ~200tkm.
Jos ilma on lämmin&se vaihtuu,niin hitaastihan rauta silloin ruostuu..Harri K sanoiaina tallissa --> aina ruostumassa lämpösessä ajon jälkee
ST sanoiJos ilma on lämmin&se vaihtuu,niin hitaastihan rauta silloin ruostuu..
nostokurki sanoilämmin ilma sitoo enemmän kosteutta kuin kylmä
nostokurki sanoilämmin ilma sitoo enemmän kosteutta kuin kylmä
ST sanoiEskoon vaihdoin alatukivarren.
Niinkin helpon homman vaikeaksi teki se,että puslan sisäholkin vulkanointi pettänyt&pultti ruostunut holkkiin..
Aikani sain takoa,mutta irtosihan se!
Jep,kyllähän vieressä letkusahakin oli,mutta kun ei ollut "uutta" pulttia..MVa~1 sanoiJos joskus vastaavassa tilanteessa menee epätoivoiseksi, voi sen pultin katkaista ohuella laikalla siittä tukivarren ja korvakon välistä..
Foorumin juttuja aiheesta lukiessa on tullut sellainen mielikuva että tuo jakopää on isotöinen. Minkälaisia aikoja tuossa oikeasti menee, luokkaa 8h vai jotain muuta? Olisi mukava kyllä kokeilla itsekkin vaihtaa hilut niin sittempä tietäisi. Normi V6 tuo on ihan renkaan vaihtoa vastaava homma._AH_ sanoiEilen askartelin Legnumin jakopääremontin. Kevyet 8h tuntia meni siinä opetellessa. :nykii
Pikkuisen oli enemmän hommia kuin mihin on tottunut. :
uge sanoiFoorumin juttuja aiheesta lukiessa on tullut sellainen mielikuva että tuo jakopää on isotöinen. Minkälaisia aikoja tuossa oikeasti menee, luokkaa 8h vai jotain muuta? Olisi mukava kyllä kokeilla itsekkin vaihtaa hilut niin sittempä tietäisi. Normi V6 tuo on ihan renkaan vaihtoa vastaava homma.
Ei se vaikea ole, purkamista vain melko paljon. Itse putsailin ja maalailin paikkoja siinä samalla.uge sanoiFoorumin juttuja aiheesta lukiessa on tullut sellainen mielikuva että tuo jakopää on isotöinen. Minkälaisia aikoja tuossa oikeasti menee, luokkaa 8h vai jotain muuta? Olisi mukava kyllä kokeilla itsekkin vaihtaa hilut niin sittempä tietäisi. Normi V6 tuo on ihan renkaan vaihtoa vastaava homma.
_AH_ sanoiEi se vaikea ole, purkamista vain melko paljon. Itse putsailin ja maalailin paikkoja siinä samalla.
Nyt voisi varmaan suoraan pari tuntia napata pois kun tietää mitä tekee. ;D
simonsays sanoipaljon vähemmänhän siinä on purkamista kuin 4g63:ssa
ei tarvitse ottaa mitään moottorin tukia pois tms..
miikka sanoiLaitoin chilien vesiviljelyjärjestelmät aluilleen Muutama 10 l ämpäri, akvaariopumppuja, letkut, ilmakivet ym. Loppuu mullan kanssa pelleily ;D
miikka sanoiSarjatuotantoa 6 kpl ;D
Hemppis sanoiAsensin turbokirsikkaan Innovaten DB laajakaistalambdan. Säätelin seokset kohdilleen (oli kyl iha päin mäntyjä, AFR 12 maantieajossa :seina). Cherry nyt kunnossa ja huomenna lähtee innovate irti ja siirtyy Legnumiin, ja sitte aletaan kattella silmät pyöteinä seoksia ;D
Hehheh,sittenhän ei sun kannata OK-taloon muuttaakaan,jos JO keittiönputket oksettaa..miikka sanoiRassasin vuoden oksettavimman homman nyt pois kalenterista, keittiön viemäriputkien putsauksen.
Ei kai OK-talossakaan ole sen oksettavampia paikkoja kuin viemäriputkien rassaukset : No vielä ei ole tarvinu noihin viemäriputkiin sekaantua kertaakaan nykyisessä asunnossa onneksiST sanoiHehheh,sittenhän ei sun kannata OK-taloon muuttaakaan,jos JO keittiönputket oksettaa..
Lokaputkia nimenomaan tarkoitinkin..MitsuMi sanoiEi kai OK-talossakaan ole sen oksettavampia paikkoja kuin viemäriputkien rassaukset : No vielä ei ole tarvinu noihin viemäriputkiin sekaantua kertaakaan nykyisessä asunnossa onneksi