Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Toivottavasti suojasit UV-säteilyltä hiottuasi sen suojaavan kalvon pois. Jos et niin sulla on kohta keltaset umpiot.*SS* sanoiTänään tuli sit korjailtua omia mokia, liiman poistajalla ei kannata muoviumpioita mennä puhistamaan kalvojen liimasta...
Hiottu 600->800->1000->1200->1500->2000 tulipahan tääkin opittua taas kantapään kautta kun 3h hio...
Pjoottor sanoiAsentelin ecuun Tephra v7 eukku Vähän kyllä kummastuttaa nuo bensa ja sytkä kartat jotka oli tossa vanhassa rommissa. Aika rajun oloiset, osaisko joku täällä vähän vilkaista niitä että onko niissä mitään järkeä? :nykii
cubeqtio sanoiVoi.
pistä privalla/maililla profiilista.
Tarzi sanoiAlkuperäiset kynttilät kestikin 7 vuotta mutta nyt kuluu polttimoita jo aika paljon tiuhempaan.
Tarzi sanoiVaihdoin Evoon (9) polttimot kun toinen puoli oli mennyt pimeäksi. Ei tuollaiset kirkkaammat polttimot kyllä kovin kauaa ehdi vanheta kun saa jo vaihtaa. Ihan käsittämätön duunimäärä ajovalojen polttimoiden vaihtamiseksi. Moni muu asia onkin helppoa purkaa ja vaihtaa autossa mutta noi polttimot :'(
Pari kertaa tehnyt tuon projektin ja joka kerta naurattanut yhtä vähän. Onneksi meni nyt eikä pahimmilla pakkasilla tai ihan pimeimpään aikaan. Viimeistä edellisellä kerralla meni molemmat polttimot samaan aikaan Ruotsissa, eikä tietenkään kunnon työkaluja mukana. Alkuperäiset kynttilät kestikin 7 vuotta mutta nyt kuluu polttimoita jo aika paljon tiuhempaan.
[elle] sanoinopein tapa on irrottaa puskuri. ;D
Mulla on kutonen nyt ollut 8v ja orkkis polttimoilla mennään,tulivat silloin umpioiden mukana kun ne ostin,suomeen rekisteröintiä varten.MakeM sanoiHuhhuh, ton täytyy olla jonkinsortin ennätys.
Huomaa kyllä tosiaan ettei kirkkaat kestä kovin kauaa (reilun vuoden ehkä), mutta ainakin kolmosen valoissa hyödyntää mielellään kaiken ylimääräisen valotehon..
Mulla on harrasteautona vanha museo Volvo. Tallissa iltaisin rassatessani laulelen sivussa että tässä mull on Volvo voimanpesä ja korjailen sitä koko kesä. Mut joo on se viime kesänä ollu paljon ajossakin ja Gallu parkissa kun ei kaikilla ehi ajamaanGSR sanoiEn oikein jaksa ymmärtää mitä tuo parempi puolisko näkee tossa Volvossaan. Mun aikana siihen on vaihdettu mm. lämppärin moottori, moottorin lämpötilatunnistin, laturi, akku, kaasuläppä ja nyt siinä palaa SRS -merkkivalo. Diagnostiikka kertoo että vasen sivuturvatyyny ei pelitä. Laatikkokin alkaa oireilemaan. Siihen paskaan on hakattu rahaa liki 1500€ ihan pelkästään osiin, poislukien toi SRS -ongelma. Jos olis mun auto niin olis lähteny jo aikoja sitten kiertoon. Sanoin sille jo aikoinaan että jos se laatikko porsii niin minä nostan käteni pystyyn. Siinäkohtaa en hakkaa enää senttiäkään sen auton korjaukseen.
Ville T. sanoino itse en rassaillut taaskaan mutta hain Gallun jakopäänrempasta ja kertoi asentaja (Ralliart) että eli jako ollut vanhalla hihnalla pykälän pielessä ainakin toisella nokalla. en tiedä onko voinut hypätä joskus, mutta ainakin oli ollut hihna ihan tiukalla. ja muuten kaikki on, tosin yksi rulla ollut vaihtamatta ainakin kaksi vaihtoväliä kun oli ihan sohlo. ja sit tasapainohihna oli melkein entinen, mut onneks tuli tehtyä ajallaan remppa.
jännä et ajossa ei pahemmin mitään huomannut vaikka jako ollut pielessä. Vanhassa Gti-lancerissa oli kanssa tunari asentaja pistänyt jaon väärin ja tyhjäkäynti hävis kokonaan. mullakin tossa pari kuukautta sitten tuntui et tyhjäkäynti meni epätasaiseksi. Nyt toimii tosi hyvin ja tehotkin tuntuu paremmilta, mut se kai nyt ei ole yllätys jos nyt on jako oikein