Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
tässä pähkäilen tota evon vetävää kytkintä. ja vähän tarkemmin sitä kytkin vivun rakennetta. olisko kellään kuvaa vaihdelaatikosta että näkin kunnolla sen kytkinvivun. koitin kiivaasti ettiä kuvaa mutta ei oikein taho löytyä.
olis tarvettä 7 pulttiselle evo 3:men akselille
*edit* Lähti roskakoriin heti kun huomasin, tämä rikkoo kyllä kaikkia mahdollisia sääntöjä mitä meillä on.
1) Otsikko (*vink* Minkä auton kampiakseli)
2) Yhteystiedot (*vink* esim. paikkakunta / puhelinnumero / yksityisviestinä)
Yrittäkää nyt...
Vs: 4g63 vaihteisto
jassoo jassoo. mulla olis lohko tossa purettuna ja pestynä. että voisin tulla vaikka kokeilee että käykö se vaihelaatikko siihen lohkoon.. kun kerta ei ole ton pitempimatka.
Vs: Uudet nostajat rupesivat nakuttamaan
totaa itelläni oli sama juttu omassa gti mitsussa. nostajat oli vielä alkuperäset. itelläni oli ainakin vikana että nostajien öljyurassa oli purse. hijoin urrat sorvissa ja laitoin paikalleen. ja rupes toimimaan.
Vs: 4g63 vaihteisto
jooh olishan toi aikamielenkiintonen tietää.. tota sivuu eilen lueskelin. heij gsr missä päin toi sun vaihdelaatikko on ? mulla olis toi lohko tossa purettuna että olis aika hyvä kokeilla että käykö. mut jos sulla mielenkiintoa niin voitko mitata ne kiinnitys pulttien jaon.
ny o vaikee kysymys. mikä takavetosen vaihdelaatikko käy suoraan 4g63 koneeseen. pikkusen tossa tutkin että l200 lavaauton latikko kävis. onko jollain ihan fakta tietoo
Vs: lancer 1.8 gti ei pysy käynnissä
mulla teki joskus samaa että hörähti vaan käyntiin ja sammu samantien jonkin aikaa teki sitä ja ei sit enään millään käyntiin. asentotunnistin oli rikki
Vs: kampiakselit, mitä eroa 6-bolt <-> 7-bolt?
eli aidossa evo 3 koneessa on isommat runkolaakerit ku esim verrattuna 2.0 gti:iin koneeseen olisko kellään antaa faktamittoja näistä kauloista ? kiertokankien kaula o tietääkseni 48 mm ?
Vs: mitsubishin vauhtipyörästä
nooh en minäkään ole puljannu ;D täytyy vielä varmsitaa toi että mahtuuko se asetelma pyörii sielä kytkinkopan sisällä vaij joutuuko koppaa muokkaa taikka mitottaa erinlailla tota vauhtipyörää.. uudemmissa evoissahan o sit ihan toinen tarina kun näissä...
Vs: mitsubishin vauhtipyörästä
mut eiks evoakin oo tehty sekä tolla kupumaisella ja tasasella mallilla.. toi mun hd asetelma on tasainen malli.. mut asetelman koko ei kasva niin paljoa suhteessa mitä kytkinlevykasvaa.. ja vakio asetelmaa ja tota uutta asetelmaa ku mittaa niin painelaakerin...
tässä yritin etsii vastausta mutta en ny valmiiks kirojtettuu aihetta löytäny. no asia koskis lähinnä evo 1-3 :mea vauhtipyörä on 7:mällä pultilla kiini. mikä käytännön ero on tohon gti:iin kampiakseliin joka on 6 pultilla. tietty pienempi kytkin.. onko muita eroja ku toi pultti määrä. onko vr4...
Vs: mitsubishin vauhtipyörästä
sain hyvät vastaukset. ! kiitän :) evo 3 sachs:in HD asetelman ja 4 lapasen 228 mm:sen levyn meinaan laittaa tohon etuvetoseen pitää vauhtipyörää muokata koska evossa asetelma on hitusen isompi ja reikä piiri vähän leveempi taikka sit sorvaan uuden...