Jäsenen makrop uusimmat tuotokset

  1. M

    galant -97 2.0 Manuaali laatikko jumissa

    Vs: galant -97 2.0 Manuaali laatikko jumissa Ei vaikuttanut keppiin mitenkään, kun laitoin ruuveilla kiinni. En ymmärrä miksi tuollainen ratkaisu tehty tuohon.
  2. M

    galant -97 2.0 Manuaali laatikko jumissa

    Vs: galant -97 2.0 Manuaali laatikko jumissa Joo, niin oli irronnut vulkanointi.
  3. M

    galant -97 2.0 Manuaali laatikko jumissa

    Eli galantin -97 2.0 manuaali vaihdelaatikko jäi ykköselle. Oireili jo aiemmin vaihtaessa ykköseltä kakkoselle. Joskus kakkonen ei meinannut mennä kunnolla päälle, kunnes eilen se siinä vaihtessa 1-2 jäi ykköselle ja keppi jäi vapaa asentoon. Kun sitä vähän vääntelin niin nyt liikkuu vain vapaan...
  4. M

    ABS-kehä rikki, mitä tehdä?

    Vs: ABS-kehä rikki, mitä tehdä? Minäkin tilasin ebaysta, silloin tais maksaa yli 10£ kappale nyt näytti olevan 4,8£. Viikonloppuna vaihdoin kuskinpuolelle uuden. Ruosteet viilasin sievästi pois, kun eivät lähteneet teräsharjalla. Välillä sovitin uudella hammaskehällä, ettei mene väliäksi. Jätin...
  5. M

    Galant -97 laturi/tehostimen hihna vinkuu (eikä kiristäminen auta)

    Vs: Galant -97 laturi/tehostimen hihna vinkuu (eikä kiristäminen auta) Nyt tuli laitettua uusi kiristinrulla. Tilasin tuolta http://partsforallcars.com/spares/product_info.php?products_id=165255 kun oli edullisin. Postikulut oli 15£ ja tuli nopeasti (torstaina tilasin ja tänään tuli). Naitä...
  6. M

    Evoscan, Oulussa kellään?

    Vs: Evoscan, Oulussa kellään? Mulla ei katsuri edes sammttanut autoa ennen kuin ajoi nosturille. Sano vain, että jätä käymään minä jatkan tästä, kun ajoin halliin. Tuurilla vois mennä läpi polttimon poistamalla.
  7. M

    Galant -97 laturi/tehostimen hihna vinkuu (eikä kiristäminen auta)

    Vs: Galant -97 laturi/tehostimen hihna vinkuu (eikä kiristäminen auta) Mulla kans vinkui ja kun kiristin, niin vinkuminen vaan lisääntyi. Löysäsin ja laitoin rullan laakeille synteettistä vaseliinia (spray pullosta), niin äänet katos. Ainakin parituhatta ajanut sen jälkeen. Tarkoitus vaihtaa...
  8. M

    E55A Galant (4G63 2.0 16v) lähtee huonosti käyntiin joskus.

    Vs: E55A Galant (4G63 2.0 16v) lähtee huonosti käyntiin joskus. Kyllähän nuissa kuvissa leveyllä on vähän "töhnää" ja hapettumaa. Uunittamalla sen on tehtaallakin kasattu, joten varmaan sen uskaltaa uunissa käyttää ja jos se on rikki, niin kannattaahan se yrittää. Jos tulee kuntoon, niin saapa...
  9. M

    E55A Galant (4G63 2.0 16v) lähtee huonosti käyntiin joskus.

    Vs: E55A Galant (4G63 2.0 16v) lähtee huonosti käyntiin joskus. Lukasin jutun läpi. Oireiden perusteella ECU:ssa kylmäjuotos. Uunittamalla vois ruveta toimimaan. Hyvähän se näin jälkikäteen on kommentoida :)
  10. M

    Galant -90 2.0 GLSi Käyntihäiriö/sähkövika

    Vs: Galant -90 2.0 GLSi Käyntihäiriö/sähkövika Ne on vähän niin kuin abikot, eli johto on suoraan kiinni liittimessä mihin tulee sulake kiinni. Mulla oli silloin hapettumia liitoksissa ja johdot(lähes poikki) sai vain välillä kontaktia.
  11. M

    Galant -90 2.0 GLSi Käyntihäiriö/sähkövika

    Vs: Galant -90 2.0 GLSi Käyntihäiriö/sähkövika Tarkista myös konehuoneesta sulakerasian pohjasta johdotukset. Mulla oli aikoinaan ihmeellisiä sähkövikoja ja sammumisia. Vika löytyi kyseistä paikasta.
  12. M

    Galant -96 kysymyksiä

    Vs: Galant -96 kysymyksiä Kyllähän se tosiaan aika pienelle rullalle kiertyy. Pitääpä itsekkin harkita tuota "pakkasvarustusta". Oliko juuri tuo motonetin varaosa joka ei pakkasta kestänyt?
  13. M

    Galant -96 kysymyksiä

    Vs: Galant -96 kysymyksiä Oli vissiin tuossa mun antennissa onnistunut tuo "puristus" niin hyvin, että ei lähtenyt vastaavalla toimenpiteellä, vaan piti puristella ympäriinsä siitä juuresta että löysäs. Oli lukkopihdeillä kunnolla kiinni eikä mihinkään. Toki se nuppi ei kärsinyt kun siitä...
  14. M

    Galant -96 kysymyksiä

    Vs: Galant -96 kysymyksiä Vaihto onnistui suht helposti. Toki tuo antenni jää alhaalla ollessa ulos nupin verran. Oishan pelkästään voinut vaihtaa sen hammastetun muovijutskan, mutta mulla tuli ruhjottua alkuperäinen nuppi rumaksi, koska ei ollut kierteellä vaan puristettu siihen päähän.
  15. M

    Galant -96 kysymyksiä

    Vs: Galant -96 kysymyksiä Käykö varmasti? Onko sama hammastus uudemmissakin (1997->) ? Vois näpertää ku näytti motonetissä olevan 15,9.-
Takaisin
Ylös Bottom