känni topic

Vs: känni topic

Tietysti pitää löytyä kaikki levyt :peukku Ootkos livenä nähny koskaan? :peukku
 
Vs: känni topic

Shadow sanoi
Tietysti pitää löytyä kaikki levyt :peukku Ootkos livenä nähny koskaan? :peukku

En itseasiassa ole. Tekevät enemmän ulkomaan keikkaa niin et soittavat harvemmin Suomes saati lähellä. Pari kertaa ne on soittanut Turus mut kummalki kerral olin jossain muualla.
 
Vs: känni topic

Oon jo selvinpäin mutta eilisestä viisastuneena; muistakaa ihmiset pitää yletön chilien syöminen ja järjetön ryyppääminen erillään... supertulista krapulakakkaa tuloksena useamman kerran (5+) päivässä, alkaa tuntumaan jo. Kumpaakin voi sietää erikseen mutta yhdistelmänä tulos on silkkaa dynamiittia.
 
Vs: känni topic

Ei kai ny lähdetä tälle linjalle... Bomber foorumia selailleena voin sanoa et se paikka pursuaa jo näitä chilikakka juttuja....
 
Vs: känni topic

miikka sanoi
Oon jo selvinpäin mutta eilisestä viisastuneena; muistakaa ihmiset pitää yletön chilien syöminen ja järjetön ryyppääminen erillään... supertulista krapulakakkaa tuloksena useamman kerran (5+) päivässä, alkaa tuntumaan jo. Kumpaakin voi sietää erikseen mutta yhdistelmänä tulos on silkkaa dynamiittia.

Information on a need to know basis only :peukku
 
Vs: känni topic

Ei kauaa kestänyt mun alkohoolilakkoni, melkoista tasan puolitoista viikkoa ja nyt jo Upcideriä menee tasaseen tahtiin ja kohta kyyti lähtee kohti kippolaa. :-X

Kiva fiilistellä kun Anna Puu tulkitsee Apulantaa ja siideri maistuu hyvältä. :) Tästä se taas lähtee. :)
 
Vs: känni topic

Tässä jo muutama bisse alla kun saunassa tuli käytyä ja eiköhän tässä vielä jokusen voisi vetästä kun huomenna ansaittu vapaapäivä :D
 
Vs: känni topic

Ei mitään, otetaan sille 8) Meillä on naapurin ukon kanssa ollut tapana tiistaisin saunoa ja kiskasta muutamat oluset... nyt kun saunaremppa kesken eikä pääse saunomaan, pitää keskittyä siihen olennaiseen ;D
 
Vs: känni topic

olutta napaan ja pieni välipala tähän väliin: http://photos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs237.snc1/8422_161505679048_673654048_2510836_3806123_n.jpg

;D ;D
 
Vs: känni topic

Jaa että pieni :eek: Mistä tommosia saa? :peukku
 
Vs: känni topic

Mukia, ja
http://www.youtube.com/watch?v=qjGf5pwkb54

Hieno video jotenkin :)
 
Vs: känni topic

Pari saunakaljaa tullu otettua. Saa nähä koska tulee lopetettua niitte ottaminen tänään ;D
 
Vs: känni topic

Kaverin luokse alotteleen ja nintendo wiitä kokeileen, toivottavasti jää ikkunat ehjäks ;D
 
Vs: känni topic

Muutama öpä menny ja taitaa mennä jokunen lisää(on sellain fiilis).
 
Vs: känni topic

No niin, kun Galantista onnistui kolmesta narinasta saada kaksi poistettua, niin vois alkaa sitte jo kalsaroimaan :p Huomenna hyvä alkaa darrassa Camryyn vaihtelemaan koiranluita ::) No onneksi itse ei tarvi olla pääarkkitehti Camry projektissa vaan saa vittumaisimmat hommat tehdä Camryn omistaja ;D. Vai pitäsköhän vain tulla talliin kattelemaan ja loiventelemaan. ;)
 
Vs: känni topic

HerBertti sanoi
Tänään vois pienet siivut vetäistä...

Kyl näin on. Illalla on Viikatteen konsertti paikallisessa juottolassa ni täytyyhän sitä mennä porukalla kattomaan.
 
Vs: känni topic

No ehottomasti. mitää havaintoo ei ole et missä ja miten mut jotai vois kehittää.. Shadowilla ideoita?
 
Vs: känni topic

HerBertti sanoi
No ehottomasti. mitää havaintoo ei ole et missä ja miten mut jotai vois kehittää.. Shadowilla ideoita?

No perkale tule vaikka tänne? Ei taida tänään lähikylissäkään olla mitään menoa?
 
Vs: känni topic

HerBertti sanoi
No ehottomasti. mitää havaintoo ei ole et missä ja miten mut jotai vois kehittää.. Shadowilla ideoita?

Shadow sanoi
No perkale tule vaikka tänne? Ei taida tänään lähikylissäkään olla mitään menoa?

Prkl juoopot..

Itse tissuttelen hitaasti "entistä laatua",eli nykyistä keravaa..
 
Vs: känni topic

ST sanoi
Prkl juoopot..

Itse tissuttelen hitaasti "entistä laatua",eli nykyistä keravaa..

Myö mitää juoppoja olla ;D Herpiina vaan on ;D
 
Vs: känni topic

GeeTeeOO sanoi
No monellako vielä rapula?
Juuh, melko vetämätön olo on vieläkin. Ei jaksa tajuta mikä on Viikatteen pojilla ideana kun suht pienessä ravintolassa täytyy soittaa hanat kaakossa, sama juttu oli kun edellisen kerran kävin niitten keikalla.
 
Vs: känni topic

H*lvetin virolaiset ku myyvät lonkeroaan niin halvalla, että tällanen rehellinen suomalainen duunari alkaa juomaan sitä sunnuntai illasta, vaikka töitäkin olis aamulla ;D
 
Vs: känni topic

Tässä katoin otin pekkasta pari tuntia eli 12 aikoihin kotona..siitä lähtien kipannu viskiä..äsken tuli kaveri kylään ja katottiin rööperi josta en muista mitään eikä kyll kaverikaan.XD Pitänee hetkeks rajottaa ettei ilta lopu lyhyeen.. :nykii
 
Vs: känni topic

eilen viskiä..butcherin kans jauhettiin paskaa melko myöhälle ircin puolle..tänään pää meinaa haljeta vissiinkin nestehukasta ja tämä kalja ei tunnu auttavan asiassa. :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom