Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Mitäs kok. massoja ja omamassoja porukalla on leguissa ja moniko paikkasia ne ovat ??

Tuli katsastuksessa keskeytys, kun ei ollu paikkalukemaa ilmoitettu rekisteriotteessa.

Ja paljon suomalainen matkustaja painaa? ;D
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Kävin tuossa miettimään, että tarviiko manuaali konversio muutoskatsastaa? Enpä ainenkaan löytänyt rekisteriotteesta että olisi mainittu mitään auton olleen automaatti? :D
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Keheetit sanoi
Kävin tuossa miettimään, että tarviiko manuaali konversio muutoskatsastaa? Enpä ainenkaan löytänyt rekisteriotteesta että olisi mainittu mitään auton olleen automaatti? :D

Ei kun ei puhu siitä mitään :peukku
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Tuli perjantaina hankittu ittelleki legu. Nyt mietityttää kuinka helposti saan sen 5-paikkaseksi? On tällä hetkellä 3-paikkanen. -97 tomaatti ja on kilvissä.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Juccaaa sanoi
Ei kun ei puhu siitä mitään :peukku

Sanotaanko näin että normaalissa katsastuksessa asian tuleminen esille ei ole kovin todennäköinen kun kaikki on toteutettu noinkin "oem" tyyliin? Lukikos varsinaisessa otteessa vaihteistosta mitään. Nyt ihan tän hetkinen mielipide on mulla että onko syytä maksaa taas turhasta rahaa noille instituutioille?
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Boomtown sanoi
Tuli perjantaina hankittu ittelleki legu. Nyt mietityttää kuinka helposti saan sen 5-paikkaseksi? On tällä hetkellä 3-paikkanen. -97 tomaatti ja on kilvissä.
Itellä ois menny 5 paikkaseks suoraan jos ois ollu keskivyö :/ onneks katsastus vielä kesken joten ajattelin laittaa vyön paikalleen niin saan 5 paikkaseks.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

rattastetaan vähän topikilla, miten porukka on noiden faceliftien sumu/kääntövalojen kans menetelly ?

Itse otin viimeks releet pois leimalta ja teippasin helvetin hienot pahvit valojen eteen, katsuri vaan kysys, että mitäs tuolla niin tokasin vaan, ettei mitään ;D

Niin miettisin et riittääkö ihan valojen kytkeminen irti, ettei niitä voi käyttää vai tarviiko ne peittää/ottaa pois ?

Nyt varsinkin, kun tuikkasin keltasta kalvoa niihin..

Varmaan vähän inssikohtasiakin eroja löytynee..
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Minun Legnumin sumuvalot on muutoskatsastettu takaisin. Eli Japanissa hyväksytyt alkuperäisvalot on hyväksytyt myöskin täällä. Lukee kans rekisteriotteessa. Samalla Alkuperäiset takavalot, suuntavalot ja perutusvalot on myöskin hyväksytyt kun "vaan" muutoskatsastaa niitä. Sumuvalossa on myöskin LaminX kalvoa, mutta kirkas kalvo.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Legua en leimannu sumuvalot paikallansa, mutta edellisellä autolla mulla oli xenonit sumareissa ja ballastit niin kovin kiinni puskurissa etten jaksanu alkaa vaihdella valoja niin vedin vaan jotain tallista löytynyttä hiilikuituteippiä palaset päälle eikä leimalla tullu mitään sanottavaa. :)
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

SpoonCivic sanoi
Minun Legnumin sumuvalot on muutoskatsastettu takaisin. Eli Japanissa hyväksytyt alkuperäisvalot on hyväksytyt myöskin täällä. Lukee kans rekisteriotteessa. Samalla Alkuperäiset takavalot, suuntavalot ja perutusvalot on myöskin hyväksytyt kun "vaan" muutoskatsastaa niitä. Sumuvalossa on myöskin LaminX kalvoa, mutta kirkas kalvo.

Mitähän toimenpiteitä tollanen muutoskatsastus vaatii, jotain papereita vai pitääkö käydä jossain hyväksytyttämässä?
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

MäTSi sanoi
rattastetaan vähän topikilla, miten porukka on noiden faceliftien sumu/kääntövalojen kans menetelly ?

Itse otin viimeks releet pois leimalta ja teippasin helvetin hienot pahvit valojen eteen, katsuri vaan kysys, että mitäs tuolla niin tokasin vaan, ettei mitään ;D

Niin miettisin et riittääkö ihan valojen kytkeminen irti, ettei niitä voi käyttää vai tarviiko ne peittää/ottaa pois ?

Nyt varsinkin, kun tuikkasin keltasta kalvoa niihin..

Varmaan vähän inssikohtasiakin eroja löytynee..

Raision SF:llä kun kävin katsastaa niin mulla oli vaan jeesusteippiä siinä.. Ei mitään sanomista.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Kalle-koo sanoi
Mitähän toimenpiteitä tollanen muutoskatsastus vaatii, jotain papereita vai pitääkö käydä jossain hyväksytyttämässä?

Vaatii periaatessa Asiantuntijan lausunnon... Ei ollut halpaa, minun muutoskatsastus mutta mun mielestä se kannatti.
Auto on niin laillinen kun sitä saadaan ja en tarvitse irroittaa eikä teipata mitään.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

SpoonCivic sanoi
Vaatii periaatessa Asiantuntijan lausunnon... Ei ollut halpaa, minun muutoskatsastus mutta mun mielestä se kannatti.
Auto on niin laillinen kun sitä saadaan ja en tarvitse irroittaa eikä teipata mitään.

Mistä näitä asiantuntijan lausuntoja sitten saa? Deltan tiskiltä?
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

SpoonCivic sanoi
Vaatii periaatessa Asiantuntijan lausunnon... Ei ollut halpaa, minun muutoskatsastus mutta mun mielestä se kannatti.
Auto on niin laillinen kun sitä saadaan ja en tarvitse irroittaa eikä teipata mitään.

Ja mikä on "ei halpaa" ? ;D
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Late sanoi
Mistä näitä asiantuntijan lausuntoja sitten saa? Deltan tiskiltä?

He he :D Ei!
A-katastukessa tai K1sessa... Trafin "Asiantuntija" tuli kattomaan niitä mittasi vähän ja totesi että "kyllä nämä kelpaa"
Hinta oli 250eur + Laaja muutoskatsastuksen normi hinta.
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Mä en kyllä periaattestakaan maksa tommosia ryöstöhintoja jostain valojen hyväksymisestä... Takavalojen vaihto kestää n.15 minuuttia ni jatkossakin vaihtelen ku mulla tuolla valmis paketti on ja piuhat tehty niin ettei muutaku pulttaa kärryn valot kiinni ja liittimet kiinni ni se on siinä :)
Sumu/kääntövaloista ei katsuri ihme kyllä sanonu mitään, vaikka ihan kaikesta muusta yrittikin mutista ::) ;D
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

Niin ja eikös se just tullu ilmaseks tuo juttu noista valoista? Ainaki sumarit edessä on ihan pala kakkua nykyään. Mulle ei ole kertaaka sanottu kääntövaloista...
 
Vs: Legnum VR4 / Galant VR4 Kilpiin

mystinengalant sanoi
Niin ja eikös se just tullu ilmaseks tuo juttu noista valoista? Ainaki sumarit edessä on ihan pala kakkua nykyään. Mulle ei ole kertaaka sanottu kääntövaloista...

Totta! Vaati nykyään vain muutoskatsastuksen niin saatte ottessa vielä että kaikki valot ovat OK.
 
Takaisin
Ylös Bottom