Speal sanoiAjovalopesimien moottorissa olikin onneksi vain pieni kosketushäiriö ja sain pesurit toimimaan. Joutessani mittailin myös Sigman kaiutinreikiä ja vaikuttaisi kovasti että 6.5" midit 75mm upotussyvyydelläkin menisi kohtuu helposti paikalleen.
tommyz sanoiEnsviikolla pitäis sitten hakee pottu argonia, niin pääsee noita rosterimutkia ja suoria juottelee downpipeksi.
Tuossa kolmoskohdassa voi käydä heikompaa kaveria v*tuttamaan. ;DMakeM sanoiSuosittelen tekemään saman kun me tehtiin.
1) Laita (tietämättäsi) liitoksesta vuotava jakotukki kiinni paineenalennusventtiiliin.
2) Totea puoli kolmelta yöllä laskeneesi puolet pullosta halliin.
3) Laske säästetty raha.
korsma sanoiHattuhyllyllä on 6x9 paikat ja ovissa hyvin lähellä 5,1/4", muutaman millin liian iso eikä ihan pyöreä. Tein viisjavarttisille paksusta vanhan kanisterin seinästä välilevyn. (Tällä tilkittävä väli siis vain millejä)
tommyz sanoiTuossa kolmoskohdassa voi käydä heikompaa kaveria v*tuttamaan. ;D
ST sanoiNyt kun ei voi nostaa MITÄÄN, niin oli pakko pikaisesti rakentaa tuollainen kevyehkö apukäsi että saa laatikkoja yms siirreltyä.
Tosin tuollainen(kin) olisi pitänyt tehdä jo kauan sitten..
Tarkemmin jos katsot niin tuo yläpuomi on säädettävä.MakeM sanoiLaita ihmeessä joku pieni kolmionmallinen tuki tuohon T-haaraan (ja alas), niin kestää kaiken![]()
ST sanoiTarkemmin jos katsot niin tuo yläpuomi on säädettävä.
Mitoitin tuon alunperin 60kg, mutta huvikseni koeponnistin tuon +200kg, eikä näyttänyt antautumisen merkkejä, joten piisaa mulle tukevuus.MakeM sanoiKyllähän tuota katsoin, en tiedä miten se estää sen tuen tekemisen?![]()
korsma sanoiHattuhyllyllä on 6x9 paikat ja ovissa hyvin lähellä 5,1/4", muutaman millin liian iso eikä ihan pyöreä. Tein viisjavarttisille paksusta vanhan kanisterin seinästä välilevyn. (Tällä tilkittävä väli siis vain millejä)
Miksi ihmeessä.. Tämä ei kyllä ole vielä mennyt jakeluun.. Ei kuitenkaan mene montaa sekuntia napsia liittimestä pinnejä irti, jos on vi***mainen paikka.. ???MakeM sanoiHieman sai punnertaa tuota lambdan kaapelia liittimen kera tulipellin orkkisläpiviennistä ;D
tommyz sanoiMiksi ihmeessä.. Tämä ei kyllä ole vielä mennyt jakeluun.. Ei kuitenkaan mene montaa sekuntia napsia liittimestä pinnejä irti, jos on vi***mainen paikka.. ???
Mulla on ihan pinnipiikki sitä varten.. Semmonen todella ohutkärkinen "ruuvari". Klemmari käy myös hienosti.MakeM sanoiMillä nuo parhaiten lähtisi? Ainakaan pienikään ruuvari ei tuohon mahdu. Jollain klemmarilla olis ehkä voinut koittaa jos olisi löytänyt.
Mig lankaa taisin omaani käyttäätommyz sanoiMulla on ihan pinnipiikki sitä varten.. Semmonen todella ohutkärkinen "ruuvari". Klemmari käy myös hienosti.
tommyz sanoiMulla on ihan pinnipiikki sitä varten.. Semmonen todella ohutkärkinen "ruuvari". Klemmari käy myös hienosti.
Biltemasta löytyy sellanen sarja tuohon liitinten purkamiseen.MakeM sanoiOkei. Mä olen yrittänyt välttää autoissa kaikkea sähköön liittyvää, niin ei ole tullut mitään työkaluja hankittua ;D
ast sanoiAloitin CZT:n lohkolämppärin asennuksen.
Pakko kysyy: onha sul palovakuutus kunnos siinä+tallissa? ...iha vaa sun tuurin tietäen :Mr mmc sanoiÄllään tehnyt sähköjä... Alkaa olemaan valoja pian![]()
Nyt vasta tajusin et oot hankkinu Outlanderin jossain välissä.Imperio sanoiTänään oli ohjelmassa levyn hävitystä Outin kanssa...
Nuo aineet pitää sekottaa sinne dieselin sekaan ennen ku se on jäässä.harriveikko sanoiNo tää on eilistä päivää.Koitettiin saada kaverin -85 pajero käymään.Tankattu viime keväänä,eli kesälöpöt tankissa.Pakkasta oli sellaset kaheksantoista ja hyvin pyöritti,vähän tuli savuakin,mutta ei heränny.Aikamme koitettiin,sit kaveri huoltsikalta haki purkin diesel 100,mutta mä jo kerkesin poistuun ennen uutta yritystä.
Juu tuossa syyskuussa tuli vakioitua velan määrä ;DBasbarduu sanoiNyt vasta tajusin et oot hankkinu Outlanderin jossain välissä.eukku
samitsu sanoiKolmen kilometrin pikku jäärata on taas tehty![]()