Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

sininen 3000 keljonkankaan abc:llä noin tunti sit mun evon vieres, ja hetki sen jälkee alvar aallon museon parkkipaikalt lähti valkonen evo 1-3? Ketää foorumilt? :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Ajelikos Juikkipuikki tänään puol 3 maissa motaria helsinkiin päin siinä hyvinkään paikkeilla?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kemissä viime päivinä alkanu pyörimään valkonen oisko sit evo5:nen? Tai on voinu pyöriä kauemminki mut vasta tovi sit huomasin ekan kerran..ylleensä keskustassa samoilla paikkeilla parkissa..
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenes galant vr4 oli parkissa ilotulitustiellä itiksessä? Asun ite siinä samalla kadulla. Niin pisti vaan silmään tänän aamuna ku lähti töihin.
 
Vs: Olitko se sinä?

ast sanoi
Suomalainen punainen Evo 9 kansainvälisen "evolution" lehden sivulla 46 lähes koko sivun kuvassa, tiedän että se olit sinä :)

Kuulin eilen vasta koko asiasta... kuvan oon nähny juttu lukematta. :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Viikin kuplahallin edessä parkiksella näyttäis olevan harmaa evo, en nää kun konepellin hädintuskin,
olisko joku 7-9? Impun vieressä. Käytätkö kenties foorumia?
 
Vs: Olitko se sinä?

torstai aamuna neste tuuliharjan parkkiksella valkonen evo 10, olitko se sinä??
 
Vs: Olitko se sinä?

Riiviö sanoi
Kenes galant vr4 oli parkissa ilotulitustiellä itiksessä? Asun ite siinä samalla kadulla. Niin pisti vaan silmään tänän aamuna ku lähti töihin.

Hertsikses ja Itikses päi pyörii yks valkone vr4gallu, joka ei mielestäni oo foorumilaisia. Sillä ainakin katto hiilikuituteipattu
 
Vs: Olitko se sinä?

viksberg sanoi
Hertsikses ja Itikses päi pyörii yks valkone vr4gallu, joka ei mielestäni oo foorumilaisia. Sillä ainakin katto hiilikuituteipattu

Jaa en tullu nähnneeksi kattoa :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen evo 6 tai 6,5 ja valkonen eclipse viime yönä teknoshellil. Foorumilaisia?
Ja sit joku ihme hyypiö (Basbarduu) puhu jostai evostaa mikä on nii matala keulasta et pitäs nostaa hitusen!?! Ajele sil raktori sitikalla vaa jos haluut sitä maavaraa. Alemmas sitä viina mitsua! ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Olikos eilisessä Manse Cruisingissa mukana olleet musta seiska (?) ja hopeinen nelonen (?) klubilaisia? Dom bongattu Eclipsen kera samassa tapahtumassa ja erityisen ihana oli nuori, juuri kortin saanut poika joka oli todella ja aidosti ylpeä C6 Lanceristaan. :peukku Muita Mitsuja ei tainnutkaan olla paikalla. ???
 
Vs: Olitko se sinä?

Punainen gen 1 tonnari Järvenpään eteläisen motariliittymän läheisyydessä (ei motarilla) noin 16:30. Kukaan täällä viihtyvä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Miksubishi sanoi
Kemissä viime päivinä alkanu pyörimään valkonen oisko sit evo5:nen? Tai on voinu pyöriä kauemminki mut vasta tovi sit huomasin ekan kerran..ylleensä keskustassa samoilla paikkeilla parkissa..

Rekkari LLL-jotain?
 
Vs: Olitko se sinä?

ast sanoi
Joo, näin vaan kun tutun näköinen auto lähti just kun saavuin paikalle. Olin siinä ihan autosi edessä kaverin Porschen vieressä.

oli siellä paljon tuttuja, mut sua en bongannu.. olin sellaisella keltaisella possulla liikenteessä...
 
Vs: Olitko se sinä?

niin ja lahessa bongattu useaan otteeseen punanen avo eclipse, joka tuntuis ajavan aina poikkeuksetta katto alhaalla vaikka ulkolämpötila ois vaan 10 astetta 8) :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen legnumi eilen hkissa sörnäisten rantatien lähistöllä muistaakseni klo 17 maissa.
Olin tuommoisella mersun pikkukuormurilla takana samoissa liikennevaloissa, pitkiä vilautin.
 
Vs: Olitko se sinä?

petevuan sanoi
Valkonen legnumi eilen hkissa sörnäisten rantatien lähistöllä muistaakseni klo 17 maissa.
Olin tuommoisella mersun pikkukuormurilla takana samoissa liikennevaloissa, pitkiä vilautin.
olin minä. Tulin juuri hakaniemestä. Huomasitko rikkinäisen takavalon? Tai siis umpion.
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
niin ja lahessa bongattu useaan otteeseen punanen avo eclipse, joka tuntuis ajavan aina poikkeuksetta katto alhaalla vaikka ulkolämpötila ois vaan 10 astetta 8) :p
Tuke, ei taida olla foorumilaisia..
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
olikos joku täältä kun eilen ohitti minut vihreellä uudemmalla pajerolla kun ajelin messilän ohi lahden keskustaan päin, ja näytit vielä kuinka paljon se pajeron syöttöpumppu sitä soppaa työntää ;D ja täytyy myöntää että eipä ois tarvinu pajeron paljo nopeempi olla ni ei ois enää passatilla pysyny perässä ;D
Oliko kaksivärinen vihreä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään päivällä 15:00 aikaa pikkalassa (siuntiotako tuo sitten on?) kumminkin pikkalan abc vieressä olevalla siltatyömaalla ajeli läpi siitä musta 8 tai 9 evo tummat lasit ja takavalot oli ainakin :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Divi sanoi
Tänään päivällä 15:00 aikaa pikkalassa (siuntiotako tuo sitten on?) kumminkin pikkalan abc vieressä olevalla siltatyömaalla ajeli läpi siitä musta 8 tai 9 evo tummat lasit ja takavalot oli ainakin :)

Tästä muistui mieleen...Samaisella ABC:llä bongattu parkista viime viikon torstaina hopeinen 9. Divi? 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
niin ja lahessa bongattu useaan otteeseen punanen avo eclipse, joka tuntuis ajavan aina poikkeuksetta katto alhaalla vaikka ulkolämpötila ois vaan 10 astetta 8) :p

PetuS sanoi
Tuke, ei taida olla foorumilaisia..

Juu Tuukka varmaankin ollut, on foorumilla nimimerkillä "no0ne-", ei tosin taida kauhean aktiivisesti selailla ::)
 
Vs: Olitko se sinä?

PetuS sanoi
Oliko kaksivärinen vihreä?
emmää muista mut oli tän korinen se pajero ja vararenkaan päällä suoja jossa oli joku kenguru ;D http://eng.auto24.ee/used/830686
 
Vs: Olitko se sinä?

niin ja tänään bongattu kantele nimisessä paikassa hopeinen evo nelkku jossa oli jotku kultaset vanteet kiiltävällä huulella ja timeattack sarjatarra tuulilasissa, oli kilpien välissä oleva vehjes ja samalla pihalla hirvee kasa mopoautoja ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Riiviö sanoi
olin minä. Tulin juuri hakaniemestä. Huomasitko rikkinäisen takavalon? Tai siis umpion.

En huomannu, tai voi olla etten älynny tai ehtinyt kiinnittää huomiota.
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänää pikkalassa bongattu punanen 9 jossa lisävalot + päivä ajovalot puskurissa :) meinasin jo morjestaakkin mutta totesin että ei varmaa taida olla klupilaisia ku mamma ja pappa vuosimallia kivet ja kirves sillä ajeli :) vai joku kenties lainannu autoaa? 8)
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
niin ja tänään bongattu kantele nimisessä paikassa hopeinen evo nelkku jossa oli jotku kultaset vanteet kiiltävällä huulella ja timeattack sarjatarra tuulilasissa, oli kilpien välissä oleva vehjes ja samalla pihalla hirvee kasa mopoautoja ;D
Soot käyny Sutiin pihalla varmaan ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas hommannu Haminaan punaisen evo nelkun?
Vaikutti siistiltä peliltä :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Edelleen bongattu sama kasi Saviolla. Ralliart teksti takalasissa ja muistaakseni jotkin pronssit vanteet alla. Väriltään perus punainen (ei siis flake). Hiano.

Jos oikein muistan niin oon nähny miitissäkin.
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen aamulla Rakkatiellä Rovaniemellä keltainen 3000gt. Joskus yhdeksän nurkilla oisko ollut. Kukaan täältä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenen hopeisen evo9:n perässä ajelin Hämeentietä, Hämeenkatua ja Uudenmaankatua tänään n. klo14.45?

Tuntomerkkeinä ruosteinen takakontti siittä takasiiven kiinnityksistä... :nykii
 
Vs: Olitko se sinä?

Mustalle X:lle morottelin äsken itäväylän kohdalla(haminassa).
 
Vs: Olitko se sinä?

BamBu^^ sanoi
Ja sit joku ihme hyypiö (Basbarduu) puhu jostai evostaa mikä on nii matala keulasta et pitäs nostaa hitusen!?! Ajele sil raktori sitikalla vaa jos haluut sitä maavaraa. Alemmas sitä viina mitsua! ;)
Talvi tulee eikä oo minun asia aurata tuota katua. Jos ei joku vajaavetoinen sit kule siellä ni voi mennä sit bussikyydillä vituttaa sekin ku on etupuskuri aina ihan ummessa lumesta/jäästä.
Nosta sitä seiskaa ettei näytä siltä ku ois jouset pettäny!
 
Vs: Olitko se sinä?

Kemissä tuossa iltapäivällä oli kaupungissa parkissa punanen evo9 valkosilla vanteilla ja rekkariki oli mallin mukanen!!! Ken oli hän kommeella 9:llä :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom