Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

Kuka hurjasteli eilen hyrylässä liikenneympyrässä tummanpunaisella Grandiksella? Itse istuin siinä huyndaissa ja yritin rauhoitella kuskia.
 
Vs: Olitko se sinä?


kenes tummanharmaa ysi oli tuossa tunti sitten parkissa ala-tiksin mäkkärin edessä? ihan törkeen hyvä väri! :peukku jäänyt vähän epäselväksi, että onkos näitä saanut tilaamalla suomesta uutena?!
 
Vs: Olitko se sinä?

nahkuri sanoi
kenes tummanharmaa ysi oli tuossa tunti sitten parkissa ala-tiksin mäkkärin edessä? ihan törkeen hyvä väri! :peukku jäänyt vähän epäselväksi, että onkos näitä saanut tilaamalla suomesta uutena?!

Ei oo saanu sitä väriä ainakaan. Se on todennäkösesti nimim. kohvi auto.

Kukas ajeli 8:25 Mäkelänkatua Velodromin kohalla keskustaan päin valoisella Evo6:lla, jossa oli valkoiset vanteet?
 
Vs: Olitko se sinä?

Harri K pöräytteli Kauksulla aamusella kahdeksan jälkeen? Olin RVR:llä siinä Juvankadun valoissa kun kiihdyttelit Kangasalaa kohti. :p
 
Vs: Olitko se sinä?

Tamus sanoi
Harri K pöräytteli Kauksulla aamusella kahdeksan jälkeen? Olin RVR:llä siinä Juvankadun valoissa kun kiihdyttelit Kangasalaa kohti. :p

töihi menos..tapani mukaan vartti kärjestä ;D ja taas vaihteeks se mondeo vasemmal kaistal ei osannu siin rampissa ajaa...siks pääsin paalupaikalle :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänä aamuna Kouvola-Lahti välillä punainen 1g Eclipse? Ohitin sinut valkoisella Sigmalla n. 6.45 vähän Kouvolan jälkeen (oli vähän kiire ::) ). Tunnustaako kukaan? Paramari?
 
Vs: Olitko se sinä?

Ensin mietin et omalla kylällä ei saa olla rauhas..mut Tää juttu siirtyy tänne ;D ja mystinen tulee nyt laulaa mun kanssa.. :peukku
 
Vs: Olitko se sinä?

Klaukkalassa Järvenperän tieltä keskustaan päin kääntyessä jossain pihassa alkupään Evo bongattu, komia oli :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Valkonen Evo ajeli lauantaina Artjärveltä Kimonkylän suuntaan tie 174 Tulin volvolla vastaan styroksi kuorma kärryssä , ihastelin autoa sen aikaa kun näin , etten heti huomannu et 2 pakettia lens kyydistä penkalle ( osa oli kyllä liinalla kiinni )
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään 3 evoa bongattu Joensuussa, ~puolen päivän aikaan Joensuusta Kajaaniin päin sininen 7 (kajaanintiellä)
Ja 5aikaan Bilteman parkkiksella punainen 8 & ruskea ilman spoikkua oleva tuuning 8?
 
Vs: Olitko se sinä?

Nummelassa on kolmaskin vr4. Semmonen hopeinen jonka kyllä ennenkin nähy, hunajakennovanteilla. Huomasin vaan lenkilläni että moinen seiso kerrostalon pihas.
 
Vs: Olitko se sinä?

Lahnuksen Shellin lähellä musta Evo (5 tai 6) vihdintiellä
 
Vs: Olitko se sinä?

akio sanoi
Lahnuksen Shellin lähellä musta Evo (5 tai 6) vihdintiellä

Taitaa olla ehkä kaverin tuo.. pyörii kai hieman täälläkin. asuu siinä vihdintien varrella. mutta en 100% mee sanomaa kuullu sivusta että ois auto palasina ja sieltä oltas hakemas vähä voimaa :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

Rehvelin rekka savonlinnas ja myöhemmin ihe äijä baarissa ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas ajeli tänään mun perässä Koivuhaassa noin neljän maissa evo 6 rs:llä?
 
Vs: Olitko se sinä?

tänää hämeenlinnas tiiriön abc:n ohi paineli keltanen 8? olin just menossa autolle kun näin siinä ohi menevällä tiellä.. joskus 13:00 aikaa :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas oli eilen Savonlinnassa valkoisella evo IV-VI Miekkoniemen shellin viereisissä liikennevaloissa? Ajoin keskustaan päin sillä sinisellä Mazdan avolavalla.
 
Vs: Olitko se sinä?

[elle] sanoi
Hablun purple Evo VIII E-hallissa, Tepi A-hallissa ja kenen valkoinen V parkkipaikalla tänään Pirkkalan messukeskuksella?!
Siellähän se kökötti,muutama clubilainen tuli bongattua
 
Vs: Olitko se sinä?

X-Treme carshowssa bongasin Puercon ja Maxxin, sekä morjesteltiin Chiqin kans ja rupateltiin enempi Hablun kans. Tepi oli vissiin undercoverina ku en huomannu ja luulen että näin myös lancer evo-r:n. Eli ihan hyvin oli foorumilaisia tuolla. MJ:n autokin oli mut en tunnistanu tai nähny itse Markoa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
X-Treme carshowssa bongasin Puercon ja Maxxin, sekä morjesteltiin Chiqin kans ja rupateltiin enempi Hablun kans. Tepi oli vissiin undercoverina ku en huomannu ja luulen että näin myös lancer evo-r:n. Eli ihan hyvin oli foorumilaisia tuolla. MJ:n autokin oli mut en tunnistanu tai nähny itse Markoa.

Itse harmittaa vähän ettei ollut clubin paita päällä... Olimme täysin undercoverina kun kaiken lisäksi tulimme paikalle vääränmerkkisellä autolla
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Nummelassa on kolmaskin vr4. Semmonen hopeinen jonka kyllä ennenkin nähy, hunajakennovanteilla. Huomasin vaan lenkilläni että moinen seiso kerrostalon pihas.


Nytkö vasta sä sen huomasit? :D Monta viikkoa kököttäny se auto melkeen sun naapurissa ja oon sanonutki siitä sulle :eek:
 
Vs: Olitko se sinä?

Slider oli eilen Godlike Galantilla Pukaron Paronissa. Miestä ei näkynyt, mutta auto kyllä. Samalla parkkiksella myös punainen Evo ysi.
 
Vs: Olitko se sinä?

nokonzok sanoi
Slider oli eilen Godlike Galantilla Pukaron Paronissa. Miestä ei näkynyt, mutta auto kyllä. Samalla parkkiksella myös punainen Evo ysi.

Olikohan se punanen evo ysi työntekijän auto tms. Muistaakseni oon nähy sen siellä. Slideriä eli "Erskaa" en olekkaa vuosikausii nähy. ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

[elle] sanoi
Itse harmittaa vähän ettei ollut clubin paita päällä... Olimme täysin undercoverina kun kaiken lisäksi tulimme paikalle vääränmerkkisellä autolla

no et oo ainoo.. ite nähny kans muita ku hablun, kuiteki koko vklp tuli siel pyörittyy.. tai sit en vaa muista ;)
 
Vs: Olitko se sinä?

Basbarduu sanoi
X-Treme carshowssa bongasin Puercon ja Maxxin, sekä morjesteltiin Chiqin kans ja rupateltiin enempi Hablun kans. Tepi oli vissiin undercoverina ku en huomannu ja luulen että näin myös lancer evo-r:n. Eli ihan hyvin oli foorumilaisia tuolla. MJ:n autokin oli mut en tunnistanu tai nähny itse Markoa.

Mitä hittoa. :D Mä en nähnyt tai oikeestaan tuntenut ketään. Hablun auton tietysti näin mut en muuta...
 
Vs: Olitko se sinä?

Eilen kymment vaille kuus jkl keljon prisman parkkipaikalt lähti hopeinen evo v, tulin sierralla siihen. Rek oli rku-xxx tai jotain sinne päin :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenenkäs hopean Ysin vieressä mun auto oli äsken parkissa kirkkonummella? Nähnyt ennenkin mutta en ole muistanut kysellä
 
Takaisin
Ylös Bottom