Olitko se sinä?

Vs: Olitko se sinä?

http://metro.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/offroad-arska_asialla_katso_huimat_pysakointikuvat/?ref=tf_iOKisboksi_news_p1

Arskahan se, klubilaisia ? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

kukas vilkutteli tänään hämeenlinnan motarilla iltapäivällä,vähän ennen myyrmäen liittymää evosta :driver
 
Vs: Olitko se sinä?

olikos tossa eilen vai toissapäivänä kun tuli lahden keskustassa puol 4 aikaan vastaan tummanvihree pfl legnum ja nopeella vilkasulla etupuskuri näytti jotenki oudolta, olitko se sinä?
 
Vs: Olitko se sinä?

musta kymppi inkoossa päivällä?
tupakan verran odottelin kuskia muttei näkynyt. r33 skylle tuli hetkeksi pakkipeiliin mutta se siitä ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Ihmeen hyvin sääkin kirjotat vaikka olit ihan v*tun seis tai sitte vaan teeskentelit. Lahjakasta näyttelijäntyötä! :peukku
joku muu kirjoittaa?
 
Vs: Olitko se sinä?

Tänään kuusisaaren ja lehtisaaren läpi menevällä tiellä, musta evo 8-9 tuli vastaan. Menossa helsinkiin päin..Lupilaisia?
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Ihmeen hyvin sääkin kirjotat vaikka olit ihan v*tun seis tai sitte vaan teeskentelit. Lahjakasta näyttelijäntyötä! :peukku

On kuule ollu tänää aika rapee olo... ;D mut oon sentään elossa mietin että millastakoha se meno ois sitten jossain talvipäivillä :palvo
 
Vs: Olitko se sinä?

Kukas pöristeli la yönä hopea/sininen evo8? Joensuussa? Itehän kiersin muutaman pimppa ringin pakoputki vammaisella sigmalla
 
Vs: Olitko se sinä?

kirppu1990 sanoi
Kuin myös ja kyytiäkin on otettu joka toiselta... eiku kyydissä oltu :peukku
Ei se väärin oo, eikä oo ne sauvatkaan. Sain kuva-aineistoa kun joku mystinen hieroo sun vehkeitä?
 
Vs: Olitko se sinä?

Urran sanoi
No ei tieten, mut kyllä mä tykkäsin.

:eek:fftopic

Itteä alako lähinnä vituttaan, ko kahtoo tuota omaa vehjettä :seina

Mut tehän tuutte hieroo mystisen kanssa vehkeitä varsinais-suomeen kahden viikon kuluttua ::) ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Evoja Valkeakoskella eilisiltana: Valkoinen nelonen ja musta kolmonen? Anyone?
 
Vs: Olitko se sinä?

kirppu1990 sanoi
Juu kyllä se tais muutaman tunnin hieroa ;D
Sepä se tekee eron miehistä ja pojista. Mä kun rupeen hieroo niin siinä saattaa mennä 80 tuntia 8)

MäTSi houkutteleva tarjous. Kerro lisää vanteist.. taikka siis hierottavasta :D
 
Vs: Olitko se sinä?

Urran sanoi
Sepä se tekee eron miehistä ja pojista. Mä kun rupeen hieroo niin siinä saattaa mennä 80 tuntia 8)

Niimpä, minä kunnioitan mestaria :palvo Taidan lopettaa hommat tähän kun ei vaan meinaa ottaa luonnistuakseen aina. Onneks joku jaksaa sentään vääntää.

JA lopetan tän offtopicin tähän. Tänään bongattu mm Jouni K motonetin pihalla.
 
Vs: Olitko se sinä?

mystinengalant sanoi
Niimpä, minä kunnioitan mestaria :palvo Taidan lopettaa hommat tähän kun ei vaan meinaa ottaa luonnistuakseen aina. Onneks joku jaksaa sentään vääntää.

JA lopetan tän offtopicin tähän. Tänään bongattu mm Jouni K motonetin pihalla.

Joo, siellä käydessä näkyi parikin EVOa, harmaa 1-3 ja sitten semmonen sininen. Ja taisi jotain kirppujakin olla maisemissa...
 
Vs: Olitko se sinä?

Jouni_K sanoi
Joo, siellä käydessä näkyi parikin EVOa, harmaa 1-3 ja sitten semmonen sininen. Ja taisi jotain kirppujakin olla maisemissa...

Me kurvattiin mystisen kanssa sillä sinisellä :) alakoko kutittaa kun olet kirpuista kärsiny? ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

Kenenköhän teipattu valkonen seiska oli eilen Raision Gigantin pihalla? Ite olin Legun kanssa liikenteessä.
 
Vs: Olitko se sinä?

Maurichialla uusi konepelti? :D Ajelit punaisen pakettiauton takana hennalasta launeelle puoli 2 korvilla.
 
Vs: Olitko se sinä?

Miguliolio legnumilla pe klo16 Kangasalla? Olin sinisel tranportterilla valoissa vierellä..
 
Vs: Olitko se sinä?

lipputanko sanoi
Maurichialla uusi konepelti? :D Ajelit punaisen pakettiauton takana hennalasta launeelle puoli 2 korvilla.
juu on uus pelti, vielä pitäis vaan teipauttaa se ja katto sekä kontinluukku :) ja taisit eilen tulla vastaan keskustan shellin kohalla joskus iltapäivällä :)
 
Vs: Olitko se sinä?

Olitko se sinä kuka oli tänään päivällä harventanut Lappeenrannassa pallon liikenneympyrän jälkeen puita? Puheiden mukaan violetti galantti. Olin jo epäilyksen kohteena, mutta oikeasti autuaasti kotona nukkumassa.
 
Vs: Olitko se sinä?

Zimbabwe sanoi
Kirppu bongattu n. 1h sitten Savonlinnan Prisman nurkilla, tulin punasella Passatilla vastaan :D

No mie ihmettelinki että mittee sieltä passatista kahottii ;D
 
Vs: Olitko se sinä?

maurichia sanoi
juu on uus pelti, vielä pitäis vaan teipauttaa se ja katto sekä kontinluukku :) ja taisit eilen tulla vastaan keskustan shellin kohalla joskus iltapäivällä :)
Juu seurailin siinä uutta M5:sta ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom