Minä siellä ajelin hallille ropaamaancalle sanoiKuka tuli vastaa mustalla evolla Inkoon tiellä siinä noin 15.40 ja nostettiin käsiä.
Tonzaaz sanoiMinä siellä ajelin hallille ropaamaanja ihan subarulla ajelin ;D
schnipu sanoiValkonen Evo jotain(8?).. rekkarialku KOX. Lahdessa veskun ja aleksin valoissa tänään 31.1 klo 20.14. menit satamaan päin.eukku
t:musta lankkufarkku
schnipu sanoiValkonen Evo jotain(8?).. rekkarialku KOX. Lahdessa veskun ja aleksin valoissa tänään 31.1 klo 20.14. menit satamaan päin.eukku
t:musta lankkufarkku
Basbarduu sanoiKuka ajeli tänä aamuna Tuusulanväylää pohjoseen päin valkoisella evo 6 rs:llä?
Yllättävän puhas auto oli. Vai oliko se ast vitosella, jossa on kutosen siipi?
mystinengalant sanoiNo ei varmasti ollut![]()
ast sanoiEi suolaa mun Evolle![]()
mystinengalant sanoiJos vaihtoehdot olisi niin antti varmaan kävelisi töihin ennemmin...
ast sanoiEi käyttöautojen suolassa uittaminen haittaa, muutaman vuoden välein vaihto kumminkin niin ei tarvitse vaivata päätään ruosteella.
Jerkku?_AH_ sanoiHyvinkäällä tänään klo18.40 nurkilla sveitsin jääkentän parkkiksella violetti facelift legnum. Ei ole ainakaan ennen osunut moinen silmiin.
tommyz sanoiDjpeikko tais tulla puolkolmen aikaan kehä I:llä vastaan?
Eikös jerkun legu ole ihan musta? Tämä oli tumma violetti.AneemineN sanoiJerkku?
en oo kyl lähempää nähny, voi ollakkin_AH_ sanoiEikös jerkun legu ole ihan musta? Tämä oli tumma violetti.
_AH_ sanoiHyvinkäällä tänään klo18.40 nurkilla sveitsin jääkentän parkkiksella violetti facelift legnum. Ei ole ainakaan ennen osunut moinen silmiin.
Hitto mä olin sitten jäissä. ;D Kattelin pitkältä sitä ja ihmettelin että onpa jännä väri. :Jerkku sanoiSe on musta eikä violetti, sulla on vaan niin siniset xenonit ;D
Olin siinä jalkakäytävällä selin autoon päin, niin huomasin sut vasta kun ohi ajoit.
Jerkku sanoiSe on musta eikä violetti, sulla on vaan niin siniset xenonit ;D
Olin siinä jalkakäytävällä selin autoon päin, niin huomasin sut vasta kun ohi ajoit.
_AH_ sanoiHitto mä olin sitten jäissä. ;D Kattelin pitkältä sitä ja ihmettelin että onpa jännä väri. :![]()
Kyllä aika läheltä keskustaa kotia ajelin, jos sulla on xenonit lancerissa, niin ne ainakin huomasin ;Dsampah446 sanoiAjeliks Jerkku myös illemmalla keskustan läpi? Musta legu tuli vastaa ja kättä nostelin![]()
Jerkku sanoieukku
Kyllä aika läheltä keskustaa kotia ajelin, jos sulla on xenonit lancerissa, niin ne ainakin huomasin ;D
T. Kiili sanoikenen valkoinen legu kuninkaantien abc:lla, noin klo 15, rekkari KOS-xxx?
oli myös kerhotarrat laseissa![]()
legnum97 sanoiMinun legu se siellä kuninkaantien abc:llä![]()
Juu, siellä oli hetken parkissasampah446 sanoiOnko vai oliko jerkun legu parkis uudenmaankadulla parkissa?
Jerkku sanoiJuu, siellä oli hetken parkissa![]()
Minä, keltasella seiskalla.MäTSi sanoiKeltanen eeva mustalla kobepellillä vähän ennen mäntsälää, olit menossa lohjalle päin.
_AH_ sanoiKukas Hyvinkäällä ajelee punaisella lancerilla jossa keulilla isot lisäpitkät ja sisällä äkkivilkaisulla jotkut sporttipenkit?
Ite liityin kerhoo viime perjantaina kun tuli ostettua eka evo, juurikin nelonen ja myös valkone, mut en oo skinnarilassa ajellu tänään ollenkaa ja tohon aikaan olin myllymäellä päin. Jos jotku huitoo ja en huomaa niin ei kannata ihmetellä sillä Nissanikuskit tunnistan mut Mitsut on ihan uus juttu vielä ;DDaJackal sanoiValkoinen Evo 4 tänään klo 16.05 Lappeenrannassa, käännyit Skinnarilankadulta Uus-lavolaan. Nostin kättä valkoisesta Sigmasta ja todennäköisesti huomasit. Kukaan täältä?![]()
Jerkku sanoiJoo, kävin juottamassa legnumin siinä. En huomannutkaan et olisit siinä ollut.
Eilen illalla yhdeksän aikaan valkoinen e4, kutosen takasiivellä Hyvinkään lidlin valoissa.
furtzi sanoiSunnuntaina vanhalla 3-tiellä (130) hyvinkään sahanmäen kohdalla valkoinen e6, odottelin hinuria siinä tienposkessa omalla kiulullani. Tänä aamuna korsossa ilmeisesti musta E7, liityin perääsi kunnes poistuit kulomäentielle.